Motor-Forum

Select Forum

Andrea Iannone: Deel 1

YamahaR6

Reg. datum:
06 apr. 2003
Snap niet waarom Ducati een smaakmaker van Italiaanse makelij de deur uit doet. Voor een Dovi ga ik niet naar het stadion.
*** #NickyHayden69 *** #RideOnKentuckyKid ***

Aprilia Tuono 2007 Yamaha R5

Reg. datum:
26 jun. 2002
quote:
ventje schreef op 22 mei 2016 @ 19:03:
Snap niet waarom Ducati een smaakmaker van Italiaanse makelij de deur uit doet. Voor een Dovi ga ik niet naar het stadion.

Misschien iets te maken met transfer van Lorenzo naar Ducati?

Zou me niets verbazen.
Live and Let live, don't judge anyone before you have taken a good look at YOURSELF.

Keyboard hero

Reg. datum:
14 jul. 2009
Ik denk dat Ducati een 2e rijder wil die Jlo niet het vuur aan de schenen legt,als dit zo is dan lijkt me dat een verkeerde beslissing.
Abject en infaam

Reg. datum:
14 jun. 2015
quote:
jaccobird schreef op 22 mei 2016 @ 19:20:

[...]

Misschien iets te maken met transfer van Lorenzo naar Ducati?

Zou me niets verbazen.

Wat mij opviel vanmiddag was dat Iannone niet klapte toen Lorenzo de beker kreeg bij de prijs uitreiking, wat hij wel bij Marquez deed.

Ik denk ook dat Ducati niet zelf iemand gekozen heeft. Maar duidelijk heeft laten weten wie er van de Andrea's blijft de 2de rijder zal zijn. iets wat Iannone niet wil zijn. Dovi heeft eigenlijk geen andere keus.

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
Paul4all schreef op 22 mei 2016 @ 19:22:
Ik denk dat Ducati een 2e rijder wil die Jlo niet het vuur aan de schenen legt,als dit zo is dan lijkt me dat een verkeerde beslissing.

Wat dacht je van Casey .....m´n meissie zei nog van het verbaast me niks dat hij de begeleider wordt van Jorge .....zou zo maar eens kunnen want die kunnen aardig door één deur.
We gaan het zien. :+

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
gerrit1957 schreef op 22 mei 2016 @ 19:32:

[...]

Wat dacht je van Casey .....m´n meissie zei nog van het verbaast me niks dat hij de begeleider wordt van Jorge .....zou zo maar eens kunnen want die kunnen aardig door één deur.
We gaan het zien. :+

Ze zei nog hoe goed wil je hebben ....hij test en brengt het over ,.......als het zo is dan gaat ze een beetje te bijdehand worden _O- _O- :(

Red de zeekoe

Reg. datum:
10 jul. 2011
Iannone is pro rossi.
Hij is vel.
En heeft schijt aan jl.
En dat bij mekaar word geen goed setje.
Dus wiebberen.
Zie het wel zitten hoor Iannone op de suzuki :Y
Zal wel ff wennen worden.
#69 RIP #46 #64 #29 #58 RIP #34 schwantz rules

Red de zeekoe

Reg. datum:
10 jul. 2011
quote:
gerrit1957 schreef op 22 mei 2016 @ 19:34:

[...]

Ze zei nog hoe goed wil je hebben ....hij test en brengt het over ,.......als het zo is dan gaat ze een beetje te bijdehand worden _O- _O- :(

_O-
#69 RIP #46 #64 #29 #58 RIP #34 schwantz rules

Reg. datum:
22 jul. 2003
denk eerder dat hij geen 2e viool wilde spelen. (Was uitleg op zijn eigen pagina)
gas is alles........nou ja bijna alles

Reg. datum:
19 jun. 2005
Is het niet zo dat Lorenzo hem niet aan zijn zijde wilde hebben en anders het contract niet wilde tekenen.

Keyboard hero

Reg. datum:
14 jul. 2009
quote:
Qken schreef op 22 mei 2016 @ 19:35:
Iannone is pro rossi.
Hij is vel.
En heeft schijt aan jl.
En dat bij mekaar word geen goed setje.
Dus wiebberen.
Zie het wel zitten hoor Iannone op de suzuki :Y
Zal wel ff wennen worden.

Iemand een keuze geven,welke eigenlijk geen keuze is,is ook een vorm van wieberen.
Wat dat betreft is Iannone toch wel gewoon aan de kant gezet.

Net als de andere Andrea had hij eigenlijk geen keuze,Ducati zet vol in op Jlo met een Andrea als opvulling.
Daarbij is DeLineaal altijd erg content geweest met Dovi
Abject en infaam

Reg. datum:
02 apr. 2007
quote:

Ik heb dat een paar keer gepost, ben nu supertrots dat het overgenomen wordt! :+ *O*

Keyboard hero

Reg. datum:
14 jul. 2009
Die Italianen ook met hun onmogelijke namen,starks maar eens proberen om Digideantonio fatsoenlijk te spellen,toch eentje van de nieuwe lichting.
Abject en infaam

Aprilia Tuono 2007 Yamaha R5

Reg. datum:
26 jun. 2002
quote:
stamgast2 schreef op 22 mei 2016 @ 19:45:
denk eerder dat hij geen 2e viool wilde spelen. (Was uitleg op zijn eigen pagina)

Tja wat dacht je van een politiek correct antwoord, hij moest ook nog even een ander team scoren dat doe je meestal niet door eens even te vertellen wat je echt denkt.

In 99% van de gevallen werkt dit nou eenmaal zo en daarmee hou je ook nog eens alle deuren open voor later in je carrière.

Dat Lorenzo dit als eis neerlegt is natuurlijk helemaal niet vreemd, hij moest niet naar Ducati, ze willen hem graag en wie weet is Iannone wel in staat om van de Suzuki weer een winnende machine te maken dat zou pas echt mooi zijn.
Live and Let live, don't judge anyone before you have taken a good look at YOURSELF.

Keyboard hero

Reg. datum:
14 jul. 2009
Eerlijk gezegd denk ik dat het Lorenzo niet boeit wie zijn teammaat is,denk zelfs dat Iannone voor hem beter zou zijn,maar dat Digilineaal daar een grotere rol in heeft.
Hij heeft in het verleden vaker verklaard dat het voor de ontwikkeling van de Duc belangrijk was dat Dovi blijft(niet in de context met Lorenzo)
Abject en infaam

Fuego sapo de vientre

Reg. datum:
01 okt. 2008
Moet zeggen dat ik in het begin van de wedstrijd erg verrast werd door Dovi. Maar Iannone liet wel weer even zien wie de keizer binnen het team is :Y
ZX6RR '04

Reg. datum:
07 apr. 2013
Toch wel weer erg mooi dat Iannone gewoon op circuit laat zien dat hij de snellere is van de twee. Houdt zn mond dicht over de gang van zaken, en doet gewoon keihard racen en een spreekwoordelijke middelvinger naar Ducati opsteken tijdens trainingen, quali en de race!

Respect!

Fuego sapo de vientre

Reg. datum:
01 okt. 2008
quote:
TripleSteve schreef op 24 mei 2016 @ 14:15:
Toch wel weer erg mooi dat Iannone gewoon op circuit laat zien dat hij de snellere is van de twee. Houdt zn mond dicht over de gang van zaken, en doet gewoon keihard racen en een spreekwoordelijke middelvinger naar Ducati opsteken tijdens trainingen, quali en de race!

Respect!

:^
ZX6RR '04

RSV4 | RS 250 | Sprint ST

Reg. datum:
16 jan. 2004
quote:
Paul4all schreef op 22 mei 2016 @ 20:41:
Eerlijk gezegd denk ik dat het Lorenzo niet boeit wie zijn teammaat is,..

Denk je? Ik denk dat zijn huidige teamgenoot (met een contract voor 2017 en 2018) één van de grootste redenen is geweest om juist naar Ducati te gaan...
Johan Mulder - jurist & adviseur.
Uw MKB-jurist:
- overeenkomsten;
- (algemene) voorwaarden en reglementen;
- bedrijfsstructuren;
- bedrijfsoverdrachten.
www.jmja.nl

Fuego sapo de vientre

Reg. datum:
01 okt. 2008
anybody except Rossi
ZX6RR '04

THE NAKED BIKER!!!

Reg. datum:
10 okt. 2002
quote:
Paul4all schreef op 22 mei 2016 @ 20:41:
Hij heeft in het verleden vaker verklaard dat het voor de ontwikkeling van de Duc belangrijk was dat Dovi blijft (niet in de context met Lorenzo)
Indertijd kreeg Dovi ook een flinke veer van Bridgestone dat hij zoveel feedback kon geven.
Alleen zien wij er niet van vandaag op morgen resultaat van. :+
BMW S1000R - de koning onder de nakeds.
A squirt of throttle in almost any gear, at any speed, will propel you into the future.
In an eye-blink the unrestrained wind is trying to rip your head off.

meer-jaren-plan

Reg. datum:
11 dec. 2010
quote:
ventje schreef op 22 mei 2016 @ 19:03:

Iig proberen dit jaar nog even een Ducati shirt te scoren van Iannone. Ben toch wel een beetje fan.
(Zowel van Duc als van Iannone).
ZRX 1100 ELR 1999 - VF 750 F 1983 - 2x VF 750 F gedemonteerd

Reg. datum:
24 mrt. 2007
Wel, hij mag in Assen achteraan starten. Dit is zijn straf voor het onderuit kegelen van Lorrenzo. Dat wordt spektakel als ie weer naar voren banjerd. :]
Suzuki T350(`73),Honda 750 F2(`78),Goldwing LTD(`76) , Goldwing Interstate(`88),Yamaha RD 350(`78),Yamaha750 Seca(`82),Yamaha V-max.(`91).Suzuki Katana GS650G(`82).Suzuki GS500G(`91).Guzzi 650 Lario

gemini

Reg. datum:
22 aug. 2005
quote:
Vampiremax schreef op 05 juni 2016 @ 17:53:
Wel, hij mag in Assen achteraan starten. Dit is zijn straf voor het onderuit kegelen van Lorrenzo. Dat wordt spektakel als ie weer naar voren banjerd. :]

Dat wordt een strike :Y

The Kentucky Kid #69 Forever!

Reg. datum:
01 aug. 2008
quote:
sepp schreef op 05 juni 2016 @ 18:03:

[...]

Dat wordt een strike :Y

_O-
XS-400 - GSX-600F - GSX-R 600 K4 geel - Fazer FZ8 - Tricker - *RG500 2-stroke powerrrr*
Motogp helden: NR34, #46, Supersic #58 Forever, The Kentucky Kid #69 Forever, #5
WSBK: #60 Michael van der Mark, #65 Jonathan Rea

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.