Waar woont Frits?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mit46

MF veteraan
12 mei 2008
11.734
1.072
Iemand een idee?

Google me suf en kom van alles tegen behalve deze.
full


Het zijn geleende plaatjes dus ik kan niet kijken of er wat op de stekker zelf staat.

Het moet in een dashboard\cockpit gestoken worden dus het moet exact deze stekker zijn, omdat het dashboard uit elkaar halen en daar een andere stekker in solderen of wat dan ook te veel moeite is. O-)

(geen idee of dat überhaupt kan)
 
Laatst bewerkt:
Het is de stekker van een Kawasaki Z1000 2014 \ 2015 model welke de cockpit in gaat.

Ik dacht dat het een universeel ding was, omdat ik ze vaker tegen ben gekomen. Op mijn motor (600RR) heb ik er bijvoorbeeld 2 dikke van midden in mijn kabelboom.

Hierbij een foto van de onderkant van de cockpit.
full
 
Iets meer informatie zou handig zijn. Welke motorfiets? Hoeveel polig?

Geen idee nog hoeveel polig.

Ik heb vanochtend van een mede MFér het werkplaatshandboek gekregen dus ik ga zo als ik wat werk heb gedaan de (of is het?!) wiring diagram bekijken en laat het even weten.
 
Dat klopt, maar dit zijn toch "universele" stekkers?

Bijvoorbeeld de stekkers op bobines zijn vaak van Mitsubishi. Dit type stekker heb ik ook vaker gezien dus is niet van Kawasaki zelf lijkt mij.

Op mijn 600RR zit die twee keer in het groot. 20 of 30 polig bijvoorbeeld.

Ik geef nog niet op, maar had gehoopt dat iemand al had geroepen welke ik zou moeten kopen.

Helaas.

Vanavond nog een keer de genoemde websites afspeuren.
 
Laatst bewerkt:
Ja he he dan moet je voortaan zelf wat foto's maken van alle kanten, dan had ik je gelijk het goede antwoord gegeven, de voor en achterkant en een onduidelijke cockpit deed bij mij de HD niet opstarten...
Maar hoe ga je hem nou noemen???
 
Als ik de stekker had om foto's te maken dan hoefde ik ook niet te weten wat de naam was :')

Ik heb besloten de stekker Frits te noemen! Ik word door iemand ook vaak Frits genoemd en wij hebben ons suf gelachen om Burning Rubber. _O-


Bij deze heeft Frits, Frits gevonden!

Iedereen bedankt voor de moeite! :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan