BOT 17 gaat boven het kanaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe laat is eigenlijk de toerrit gepland? Is dat al (een beetje) bekend?

Het is voor mij best een stukje sturen, maar iets van de omgeving zien is altijd leuker dan snelweg km's.
 
Oh die R verzorgen we trouwens zelf. Word in de heenreis verwerkt.
 
Hoe laat is eigenlijk de toerrit gepland? Is dat al (een beetje) bekend?

Het is voor mij best een stukje sturen, maar iets van de omgeving zien is altijd leuker dan snelweg km's.
De toerrit wordt meestal rond 13:00 gepland en rond 15:00 gestart. De Westfriese zeewering is een beetje ver. Het gaat dus Werelderfgoed en de Zaanstreek worden. ik dacht een klein uitstapje naar Poelenburg te maken, dat schijnt tegenwoordig heel populair te zijn. Kunnen we uitheemse bevolkingsgroepen spotten.
 
Laatst bewerkt:
Voor mij ook RBOED. Mogelijkerwijs komt daar de V nog bij, afhankelijk van mn werk. Mogelijkerwijs komt ook Minikwastert mee, da's afhankelijk van zijn huiswerk O-)
 
de r ga ik waarschijnlijk niet redden,moet vrijdagnacht werken.
kom wat later in de middag.
 
Voorkeur gaat uit naar bruin brood en eieren met spek aangezien dit een vroege lunch wordt.
Ei gebakken met bij voorkeur een mooi glanzend geel bolletje. Gezien het vroege tijdstip e.e.a. dan weer begeleid met een lekker kopje thee. En als het dan niet teveel moeite is de thee van de kwaliteit earl grey
 
Voorkeur gaat uit naar bruin brood en eieren met spek aangezien dit een vroege lunch wordt.
Ei gebakken met bij voorkeur een mooi glanzend geel bolletje. Gezien het vroege tijdstip e.e.a. dan weer begeleid met een lekker kopje thee. En als het dan niet teveel moeite is de thee van de kwaliteit earl grey

Het ziet er naar uit dat de keuken voorlopig dicht blijft vanwege ziekte dus je zal jezelf moeten redden .
Maar kom je vrijdag al of zaterdag?
 
Iedereen veel plezier bij de BOT 17
ik ben vrijdagochtend al heel vroeg op pad naar de Veterama in Mannheim,
waar we een stand hebben, mochten er nog mensen langs komen we hebben de koffiepot aan staan
 
Nu we toch dom over eten gaan praten; staat er een BBQ of moet ik die meenemen? dat laatste kan ook, maar dan ik misschien beter een runder hamburger meenemen. Die kan ik gewoon rauw naar binnen prakken..
 
Natuurlijk is er zondagochtend ontbijt , zaterdagochtend ook trouwens.

We hebben een vuur ton waar op gebarbecued kan worden maar wij kunnen onze bbq ook nog meenemen indien gewenst.

Zeepok : gezellig :Y
 
Had er graag bij willen zijn maar planning loopt uit. Lig nu met boot in Enkhuizen in de oude haven. Bedoeling is dat er twee masten geplaatst worden en dat kost weer even wat meer tijd.
 
Moet dat zaterdag op zondag gebeuren dan? Jammer Ratmoat!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan