BOT 17 gaat boven het kanaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje laat, maar alsnog allen bedankt voor de gezelligheid en voor degene die het aan gaat: Bedankt voor de organisatie. Het was weer top! :}
 
Begrijp ik het goed in dat andere topic?

Is er echt nog steeds geen 2017 editie gepland?
 
Ik was ook al aan het zoeken, ik dacht eigenlijk dat iemand zich al aangemeld had.

Ik zal binnenkort handewasser eens bellen kijken wat hij ervan vind. Denk dat het wel bij mij kan
 
Halflive heeft me bij 't laatste BOT gevraagd of ik het zag zitten om BOT 18 te organiseren. Tot nu toe helaas geen geschikte plaats kunnen vinden, dus als iemand andere wel een goede plek heeft mag hij/zij van mij voorgaan.

Of we staan weer op een minicamping, maar in het wild heeft dacht ik de voorkeur.
 
Halflive heeft me bij 't laatste BOT gevraagd of ik het zag zitten om BOT 18 te organiseren. Tot nu toe helaas geen geschikte plaats kunnen vinden, dus als iemand andere wel een goede plek heeft mag hij/zij van mij voorgaan.

Of we staan weer op een minicamping, maar in het wild heeft dacht ik de voorkeur.


Tja, dat ben jij dus degene die het nieuwe topic mag openen. :P

Een lokatie is altijd wel te vinden. Wild zijn bijna niet te doen zijn met een groepje zijspanners.
Je kan eens kijken bij een boeren camping oid.
 
Dat moet toch wel te doen zijn?
Een veldje bij een boer regelen? Boeren genogt in Zeeland!
 
Laatst bewerkt:
Alles is doorgaans altijd bespreekbaar.
Meestal wel rond die tijd, maar t is nogal een democratisch gebeuren hier.


Ik weet ook nog wel een "wild" plekje in sauerland, met tap en toiletgebouw en als je een avond schnitzels eet en een paar biertjes drinkt bij de bar is het kamperen gratis.

Maar dan moet men wel helemaal naar t sauerland durven gaan...
Ik zou t wel durven...
 
Alles is doorgaans altijd bespreekbaar.
Meestal wel rond die tijd, maar t is nogal een democratisch gebeuren hier.


Ik weet ook nog wel een "wild" plekje in sauerland, met tap en toiletgebouw en als je een avond schnitzels eet en een paar biertjes drinkt bij de bar is het kamperen gratis.

Maar dan moet men wel helemaal naar t sauerland durven gaan...
Ik zou t wel durven...
Jij woont al bijna in het Sauerland.
 
Hoeveel komen er meestal?
Wij hebben zon 700m2 tuin :-)
En in Brabant
Tussen de 15 en 20 man. Met 200m2 gras moet het uit kunnen. Een Dixi, afdak en stroom voor de koffie zijn erg gewenst. Een stookplaats of vuurton zijn noodzaak.
Als je de OP doorleest zie je de intentie wel, het moet low budget. Helaas heeft niet iedereen boeren in zijn kennissenkring en komen we dan uit op een mini camping met extra kosten.
 
Als je voldoende euro pallets hebt kan ik de tent met een paar asfalt nagels ook wel op hout opzetten. Luxe, dan slapen we lekker van de grond.
Heb je thuis een transportbedrijf of chauffeurscafé met zoveel verhard terrein?
 
Ik weet ook nog wel een "wild" plekje in sauerland, met tap en toiletgebouw en als je een avond schnitzels eet en een paar biertjes drinkt bij de bar is het kamperen gratis.

Maar dan moet men wel helemaal naar t sauerland durven gaan...
Ik zou t wel durven...

Ik stem voor! Ik durf het ook wel!
 
Laatst bewerkt:
Als je voldoende euro pallets hebt kan ik de tent met een paar asfalt nagels ook wel op hout opzetten. Luxe, dan slapen we lekker van de grond.
Heb je thuis een transportbedrijf of chauffeurscafé met zoveel verhard terrein?

Nee hoor gewoon een oud boerderijtje, binnen slapen zou ook nog kunnen.
 
Dan zijn er idd nog veel meer MC en NVZ tripjes 👍

Ja maar dat is allemaal te veel van het georganiseer
Vind Sauerland ook wel wat hebben, is mooi kachelen daar en weet in de buurt van Brilon nog een leuke Bikertreff waar je voor weinig geld goed kunt bivak(eren)
En hoever is Sauerland nu, maar iets verder dan EGT Luxenburg
 
Ja, maar het voorjaar is wel langer dan één weekeinde. 8-)

Niet iedereen kan en mag vaker weg,
als ik keek wat voor een probleem het bij mijn laatste clubje was om met zijn allen een keer ergens heen te gaan :N
Maar zelf ga ik er wel wat vaker op uut O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan