Gestolen: KTM EXC530 Enduro MV-ZX-43

Hanneschzj

MF veteraan
16 jul 2007
5.244
2
Helaas, ook ik heb er aan moeten geloven.

In de nacht van 21-10 op 22-10 in Zutphen heeft iemand mijn motor mee genomen uit de garage.
Op de motor zat onder andere:
- Custom stickerset
- Akrapovic volledig systeem
- KTM Powerparts stepseat
- SXS kroonplaten met instelbare offset
- Haan wheels met wave schijven
- Zwarte voorvork met gouden onderpoten.
- RFX fatbar stuur
- Leovince carbon tankdeksel
- KTM Powerparts tankontluchting
- Manuele nokkenas ketting spanner
- Polisport handkappen
- KTM Powerparts skidplate
Kenteken: MV-ZX-43 ( MVZX43 )
Framenummer: VBKEXA403AM471778

Kom je iets tegen laat het me dan aub weten!

1601539_985012614873513_68517171531376826_n.jpg

11230964_985012624873512_823915170148241920_n.jpg

12144863_985012611540180_6986420545068756702_n.jpg

1508039_985012658206842_3164291498639877363_n.jpg

12118714_985012661540175_64433429609462116_n.jpg
 
Hey man, wat klote zeg. De motor kwam mij bekend voor, maar via Facebook kwam ik erachter dat die van jou was (ik heb met je broer samengewoond). Ik zal mijn ogen openhouden in Arnhem en Apeldoorn. Hoop voor je dat er nog wat van terug te vinden is. Sterkte!
 
Stelletje fl*kkers! Afblijven van andermans spullen. Wat een vette motor zeg, jammer dat ie is gejat...
 
Laatst bewerkt:
Rot man! Schijnt een jacht te zijn voor cross motoren laatste tijd. laats ook al een stuk of 3 achter elkaar in Groningen. Sterkte, en hoop dat de verzekering je toelaat een nieuwe te halen!

zal m'n ogen open houden in regio Groningen, je weet maar nooit.
 
Laatst bewerkt:
Er worden inderdaad veel crossers/enduro motoren uit garages of schuren weggehaald. Ik vraag me af hoe inbrekers weten achter welke garagedeur zich zo'n motor bevindt.
Zijn er zaken waarop wij kunnen letten om het deze lieden wat lastiger te maken.
 
Er worden inderdaad veel crossers/enduro motoren uit garages of schuren weggehaald. Ik vraag me af hoe inbrekers weten achter welke garagedeur zich zo'n motor bevindt.
Zijn er zaken waarop wij kunnen letten om het deze lieden wat lastiger te maken.
als jij met een herriepijp door de stad crosst, kunnen ze je vrij makkelijk volgen. Zeker als dat iedere dag rond hetzelfde tijdstip is.

Of ze rijden gewoon rond in een busje tot ze een leuke motor zien, en volgen je dan naar huis. Zo moeilijk is dat niet helaas..
 
Crossers komen niet zo vaak op de openbare weg. Daarbij denk ik niet dat elke gelegenheidsdief met een crosser aan de haal gaat. De kans dat je met je enduro onderweg een niet-gelegenheidsdief tegenkomt lijkt mij niet zo groot.
Gezien de snelheid waarmee enduro's bij mij door het dorp rijden, is volgen ook niet eenvoudig.
 
Niet zo naief doen joh. Dan hebben ze Hanneschzj misschien wel zien rijden met de auto en de motor op de aanhanger. Of ze hebben vriendjes die dat allemaal in de gaten houden voor ze


Mototdiefatal is enorm lucratief want ze worden bijna nooit gepakt. Dua als ze een bepaald type motor zoeken, dan zullen ze hem vinden ook. En dan maakt het uiteindelijk niet meer uit of hij in een garage staat of aan een lantaarnpaal.. Bij de garage duurt het alleen wat langer.
 
Laatst bewerkt:
Ik rij zo nu en dan wel door de buurt, maar ding staat eigenlijk altijd op de aanhanger als we ergens heen gaan.

Hij is gewoon in de gaten gehouden want hij staat op een onmogelijke plek als je het niet kent in de buurt.
 
Jammer dat je eigenlijk nooit achteraf hoort hoe ze het nou gedaan hebben. Ook niet als ze gepakt worden.
 
Ik heb een maand geleden hetzelfde gehad en begrijp ook nog niet hoe het precies kan.
Let toch altijd wel op of mensen me volgen en rij dan een andere route.

Ik rij reed hier veel in het buitengebied, niet eens bij een crossbaan ofzo en toch hebben ze hem op zeer professionele manier meegenomen. Tal van spullen en zelfs een aanhanger zijn verplaatst zonder dat iets gehoord heeft.

Persoonlijk heb ik wel eens gedacht dat ze misschien inschrijf lijsten van de ritten hebben ofzo, daar staan namelijk alle gegevens op incl adres. Hoe lullig het ook mag klinken omdat ik weet dat sommigen hier hun nek erg uit steken om die ritten mogelijk te maken.
 
Ik heb een maand geleden hetzelfde gehad en begrijp ook nog niet hoe het precies kan.
Let toch altijd wel op of mensen me volgen en rij dan een andere route.

Ik rij reed hier veel in het buitengebied, niet eens bij een crossbaan ofzo en toch hebben ze hem op zeer professionele manier meegenomen. Tal van spullen en zelfs een aanhanger zijn verplaatst zonder dat iets gehoord heeft.

Persoonlijk heb ik wel eens gedacht dat ze misschien inschrijf lijsten van de ritten hebben ofzo, daar staan namelijk alle gegevens op incl adres. Hoe lullig het ook mag klinken omdat ik weet dat sommigen hier hun nek erg uit steken om die ritten mogelijk te maken.
Mijn motor staat op een ander adres dan waar ik ingeschreven sta met de ritten dus dat kan het ook niet zijn. En hier in de buurt is ook niemand die wat gehoord heeft.. '(
 
IMG-20151026-WA0023_zps1tlaewpe.jpg


Is dit m? Kreeg dit net toegestuurd via WhatsApp, heb zelf geen Facebook oid. Stap nu weer op het vliegtuig dus kan je helaas niet verder helpen
 
Terug
Bovenaan Onderaan