Hulp gezocht. Bougie losgekomen, cbr600f2

RockyK

MF veteraan
21 jan 2013
1.573
43
Goedenmiddag,

Ik heb bij mijn CBR600f2 een probleempje. 1 van de bougies is losgekomen uit de kop. het draad van het bougiegat moet dus gerepareerd worden. Misschien d.m.v. een helicoil.

Is er iemand in de omgeving van Breda die dat voor een vergoeding voor mij kan doen.

Graag even contact met me opnemen op NulZes28808970

Graag eerst even een whatsappje/smsje voor je belt. dit ivm werk.

Bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Lekker zelf doen, als het goed gaat heb je wat geleerd, als het mis gaat weet je wie je dat kwalijk moet nemen :)

Ook als het mis gaat heb je wat geleerd.....als het goed is.

Wat me verbaasd is dat de experts alleen maar zeggen: je moet dit je moet zus enz enz. Wellicht willen ze ook even aangeven wat het grote bezwaar is om het te doen zoals TS dat gedaan heeft. Dan leert iedereen er iets van....
 
Ook als het mis gaat heb je wat geleerd.....als het goed is.

Wat me verbaasd is dat de experts alleen maar zeggen: je moet dit je moet zus enz enz. Wellicht willen ze ook even aangeven wat het grote bezwaar is om het te doen zoals TS dat gedaan heeft. Dan leert iedereen er iets van....
ey, daar leef ik van :P
 
Ook als het mis gaat heb je wat geleerd.....als het goed is.

Wat me verbaasd is dat de experts alleen maar zeggen: je moet dit je moet zus enz enz. Wellicht willen ze ook even aangeven wat het grote bezwaar is om het te doen zoals TS dat gedaan heeft. Dan leert iedereen er iets van....
Voor mij is het grote bezwaar het risico dat er iets niet goed gaat.
Gevolg is meer schade, meer tijd, meer kosten en een sneer van anderen dat je als vakman dat advies niet mag/kan geven.

Er is zoveel commentaar op de juiste adviezen, dat veel mensen met vakkennis en ervaring hier zich zelden laten horen.

Ook jouw vraag ligt in het verlengde hiervan, want ook nu worden de vakmensen gevraagd verantwoording te geven waarom ze geen hobby-bob adviezen geven.

Puur gekeken naar dit topic: TS vraagt expliciet om hulp, hij wil het door een ander laten doen. Tegen betaling. Dat zal niet voor niets zijn.
Uiteindelijk heeft ie het zelf gedaan, vooralsnog succesvol. Dat is prima, maar op geen enkele manier kun je andere vragen waarom ze niet andere adviezen hebben gegeven.
 
:^

Het is een beetje een dubbelzijdig snijdend mes , ok even opgezocht ; tweesnijdend zwaard ;)

Of het advies wat je geeft is te 'duur' of het is te 'goedkoop'.
Na een tijd begin je de namen te kennen van de mensen die er verstand van hebben, maar daar hebben de 'nieuwkomers' op MF niks aan.

Daarnaast is het tegenwoordig 'not done' om op internet kritiek te pareren met geduld en nieuwsgierigheid, nee gewoon 'bam , zeggen wat ik wil en anders ophoepelen uit 'mijn' topic '

Waarbij er al een vast groepje is wat vervolgens extra begint in het hakken op het deukje in het ego van TS waardoor terugkeren naar een discussie over een oplossing die het beste is in de situatie, ver weg is.

gewoon mijn 2 centjes, vond het wel mooi verwoord van martell.
 
Terug
Bovenaan Onderaan