Triumph Speed Triple topic deel 49

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^ bedankt :Y

Kan deze in de op ;)

full
 
Zijn die ducati's ook met 5 gaten? Kun je dan niet gewoon de as van een 2011-2015 speed gebruiken? of moet je dan nog meer aanpassen?

Nee ducatie is 4 gaats en de oude 2005-2006 speed triple wielen ook. Vanaf 2007 heeft de speed als ik me niet vergis 5 gaten. vandaar de keuze voor ducatie wielen *O* ;)
 
:W

rijdt deze winter ook weer door 8-)

Hmmm gespaakte wielen... weet niet hoe het met road only wielen gaan maar met een SuperMoto en cross blijf je bezig. Controleren en aandraaien B| Dan dat gedoe met binnenbanden of een tubeless systeem.

Maar tis wel anders.
 
Maar de wielas van een pre 2011 past in een swingarm/excenterhub van een 2011+ ;)

Dus dan zou je toch voor die wielen kunnen gaan op een 2011+ model


Klopt, maar zoals aangegeven een setje speed triple R wielen is heeeel duur en nagenoeg niet te vinden tweedehands.
Voor een setje ducatie oem Marchesini velgen met brembo remschijven heb ik maar €650,- betaald..... dan moet ik het nog wel passend maken. Dus totaal zal ik zo'n kleine € 1000,- kwijt zijn. Voor dat bedrag heb ik nog geen set R wielen met hub gezien.
 
Goedemorgen speed triple bezitters,

Ik wil een speed triple aanschaffen en ben nu aan het rondkijken wat er allemaal op de markt is.
Mijn vraag aan jullie is of er punten en/of zaken zijn waar ik op moet letten bij het aanschaffen van een speed triple?

Zijn er zwakke(re) punten of bepaalde bouwjaren waar iets mee is/was?

Ook lijkt het alsof er veel importfietsen zijn. Hoe denken jullie hierover? (gevoelsmatig koop ik liever een Nederlandse fiets)
 
Mijn budget is max 8000. Liever wat minder (uiteraard) zodat ik ook nog wat kan doen aan de motor.

Qua bouwjaar kom ik dan uit op 2005-2009.
 
Mijn budget is max 8000. Liever wat minder (uiteraard) zodat ik ook nog wat kan doen aan de motor.

Qua bouwjaar kom ik dan uit op 2005-2009.

Voor 8000,- heb je zeker een 2011+ model.
Desnoods zelf even invoeren.
Maakt verder geen bal uit of een motor in belgië geleverd is of in Nederland.
Blijven dezelfde motoren.
Ook met recalls is het geen probleem, staat allemaal centraal geregistreerd.
 
Die koplampen steken wel heel erg naar voren ....

Maar er zitten wel mooie elementen op/aan, het is dus een cosmetische verandering.
 
Mooie machine hoor!! Heb vandaag mijn paddock ontvangen voor onder de voorpoten, maar deze gaat weer retour. Voldoet niet aan wat ik er van had gedacht of van ga beleven. Heb dus nog alleen de achterbok nu. Twijfel nog om een middenbok? Had ooit bij mijn Blade een middenbok die de hele motor optilde en ook nog eens op wielen. Ik reed die hele motor zo door de garage, haha..Alleen die krengen kosten zo 300,- euro dacht ik….

Anders 3 bar in de banden en gewoon laten staan? Had bij mijn vorige Speed " platte " kanten op de voorband door het lange stilstaan…Niet iemand toevallig zo'n middenbok te koop zeker…

Edit..Deze gevonden..Wel handig zo'n ding, maar ook veel geld…

MOTEA | Zoekresultaten voor: ‘montagestandaarden motor lift’
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan