Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Dan ben je één van de weinigen. Ik had het ook over "amper".

Gave kombocht, trouwens. :+
 
Laatst bewerkt:
ja sorry ging wat mis en dat is dan niet meer aan te passen... regelmatig die berg op gegaan met wat appie's. Op de top heeft een hele tijd een dikke donut gestaan.
 
O waar staat dit stulpje?
Identiek te zien in SV

full
 
Chateau de Chastelnaud

chateau-de-castelnaud15.JPG


Maar een ander mag weer een plaatje neerzetten. Mijn plaatjes zitten hoofdzakelijk in Duitsland en zijn dus niet op Street-View te controleren.
 
Dan toch maar iets plaatsen. Deze twee plaatjes horen bij elkaar maar waar is het tweede plaatje genomen:

full


full


Is op SV aardig te benaderen :Y
 
Laatst bewerkt:
Hé, een beetje foto's posten uit mijn achtertuin? En dan overdag op een werkdag, zodat ik zelf niet eens kan reageren. _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik sta steeds te kijken hoe snel men hier steeds stuk voor stuk alle foto's kan toewijzen.
Zelf beschik ik niet over de nodige vaardigheden om deel te nemen maar ik zal eens proberen om zelf een foto te plaatsen.
 
Goh ... 3 weken later ging ie op reis naar de Alpen ... Hier zwijgt hij over in z'n eerste posts, dus lijkt me qua boeiendheid "minder" dan de Alpen. De vraag is: zijn het natuurlijke taluds, of zitten er bunkers/opslagplaatsen onder.
 
Lastige.
Voor tzelfde geld trok Joske deze foto op een zakenreisje ergens in Zuid Vietnam.
Naaa :N
Eerder nabij Homestead JoskeStiller.
Ff nadenken. Ergens in een steenkoolmijn reconversie gebied in zuid belgisch limburg?
Functie van dat gebouwtje-met-natte-voeten weten = grote kans op locatie raden.

Is het te zien in streetview?
 
Laatst bewerkt:
raar gebouwtje. vooral eigenaardig nieuw dak.
lijkt op een oud bemalingsstationnetje aca watermolen die nu omgevormd is tot zwijnestal ofte fietsers schuilplek? heuveltjes zijn beplantte kleibergen, put = ouwe kleiput?
 
Kan er ook geen chocola van maken. Maar die heuveltjes zijn niet natuurlijk gevormd, daar zit wat onder. Grafheuvel?
En dat dak vind ik ook opvallend: een beetje een dure constructie voor een schuilplaats voor beesten. Maar er zijn ook geen ramen, dus het lijkt me ook niet iets waarvan het de bedoeling is dat mensen er lang binnen zijn.

Kortom, het lijkt me dat Joske maar eens een hint moet geven..
 
Ik denk aan grafheuvels. Misschien eens zoeken op tumulus (grafheuvel). Of het is een aarden verdedigingswal/toegangspoort in een aarden wal. Het gebouwtje lijkt me een bezoekercentrum/inforuimte. Aan de wolken te zien zal het niet verder dan een 200 km van zee liggen. Licht glooiend landschap,dus geen NL maar verder is Noord-Frankrijk een optie,alsmede België, GB, Ierland, Denemarken, Noord Duitsland, Zuid Zweden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan