Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Crest kom ik al jaren (camping moto) en regelmatig door dat dorpje gelopen als ik mijn motor weer eens bij het motorzaakje daar achtergelaten had om een bandje te wisselen.
 
Een nieuwe dan maar?

clEprZA.jpg
 
In het zwarte woud had je ook stuwdammen die erop lijken...
Voor ardennen te mooi asfalt toch...
Luxemburg mischien...
 
Misschien omdat deze op streetview er nog niet zo mooi bij lag.
En Zwarte Woud... er is een duidelijke hint te zien dat het daar niet is ;)
 
ja daar heb ik ook op gezocht wit paaltje met rode bovenkant,
maar ik vergeet gewoon veel,dus heb het vast tijdens onze motorvakantie ooit gezien,net als dat paaltje blauw op de achtergrond...

en op stausee en sper.. etc etc zit nu op de laptop zal eens vertalen naar frans of zo...
 
en op apart voetgangerspad en witte spijlen etc tec...denk dat het in belgie is,maar omdat ik daar altijd slecht wegdek zie en het wat slechter aan onderhoud is ,dacht ik dan maar aan luxemburg,want duitsland heeft geen streetvieuw
 
Goed gevonden Capo. Mijn tip dat het zeker geen Zwarte woud was kon je zien aan mijn uitlaatjes ;) duidelijk zonder dB killers erin. Qua natuur en strak wegdek.. voor de meesten wel herkenbaar en zo veel stuwdammen zijn er nou ook weer niet.
 
Hmm had heel luxemburg doorspit met mijn trage streetvieuw...
Maar die betonblokken als scheiding van voetgangerspad zie ik ook niet terug in de link....sorry vind het niet op jou foto lijken davidzzr maar goed....
 
Laat eerst de anderen maar kijken of ze met wat creatief zoeken ook op de locatie komen, dan plaats ik later vandaag wel een nieuwe. Mooie van deze vond ik wel dat je niet zo heel veel kennis nodig hebt van "bekende" motorwegen, met een paar goede zoekwoorden heb je 'm in 2-3 stappen gevonden :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan