Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Het is bij een brug.
Ik heb foto's voorbij zien komen met minder aanwijzingen in de tekst, en die werden ook geraden. ;)
De foto is gemaakt tijdens een rit van het topic waarin ik veel bivakeer.
Ja, maar veel meer dan afbeeldingen zoeken op "bruggen in Groningen, Drenthe en Friesland" kan je ook niet doen. Andere aanwijzingen zitten niet in de foto. Als er een foto ergens op het internet is van dat kenmerkende brughuisje, dan zou ie er toch uit moeten komen. Maar helaas, ik moet passen.
 
Laatst bewerkt:
Is die van mij niet goed genoeg omdat hij niet in het buitenland is gemaakt :?
Ik was toch echt de eerste die de foto van F-six heeft geraden

Misschien even een minder dubieuze hosting voor je afbeelding zoeken want hier komt ie niet door. Als ik niets te zien krijg kan ik ook niet zoeken.

JaT9xSp.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vreemd!
Ik zie hem wel gisterenavond nog ecen gezocht op brugwachters huisje in unit/container...
Maar helaas nig niks gevonden.
Vandaag weer druk programma dus mischien tussendoor nog neuzen....
 
Ja, maar veel meer dan afbeeldingen zoeken op "bruggen in Groningen, Drenthe en Friesland" kan je ook niet doen. Andere aanwijzingen zitten niet in de foto. Als er een foto ergens op het internet is van dat kenmerkende brughuisje, dan zou ie er toch uit moeten komen. Maar helaas, ik moet passen.
Zoveel serieuze kanalen zijn er nu ook weer niet in het noorden
 
Ik vind het knap dat je ze elke keer weer weet te vinden! Ik krijg waarschijnlijk de hele evangelische omroep achter me aan zoveel kerken heb ik op google gezocht, maar niks gevonden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan