Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Nee, Google op Howdens keukens en kwam zo in de buurt. Keswick museum en toen hebbes . :W

Maruh, sorry, no bike, no pics op dit moment '(
 
Nee, Google op Howdens keukens en kwam zo in de buurt. Keswick museum en toen hebbes . :W

Maruh, sorry, no bike, no pics op dit moment '(

Had ook gegoogeld op Howden en zag dat er 70 vestigingsplaatsen waren. Toen dacht ik, dan zijn ze nog wel even bezig! :)

Zal straks nog wel een foto plaatsen, nadat ik gestemd heb op de Top 2000!

;)
 
Laat ik ook eens een hele makkelijke plaatsen..

Edit: te makkelijk! Nog even zoeken...

Dit is wel een aardige, prima te zien in Streetview.

full
 
Laatst bewerkt:
Ja je moet er tóch zelf geweest zijn en hoeft niet persé met motor....

Het is een zeer bekend iets ook via streetvieuw te zien...
En niet in europa😉
 
Mij zegt het niets, en met de motor (desnoods huur op een verre vakantie) er zijn geweest, is dat geen pré?
 
Laatst bewerkt:
Mij zegt het niets, en met de motor (desnoods huur op een verre vakantie) er zijn geweest, is dat geen pré?

Hmm volgens mij is de voorwaarde dat je er zelf moet zijn geweest meen ik ooit gelezen te hebben...

Dacht een keer wat anders...maar anders plaats maar een nieuwe!!!

Meeste die ik nog niet heb laten zien daar is geen streetvieuw 😐
 
@F-six 🖒

@beekberger klopt😁

@pigmaat ik dacht die heb ik zo....
Meeste zijn namelijk aparte monumenten.
En deze voor een huis...maar helaas nog even verder zoeken..🤔
 
"Le villard a ses enfants morts de France" 19-14-1918. Echter als ik zoek op het enige plaatsje wat ik ken met villard er in is dat Villard de lans... en daar vin dik niet 123 zo'n monument. En tevens ligt het kerkhofje daar achter het dorp en dat is hier goed zichtbaar duidelijk tegen het dorp ene en stijle berghelling aan.
 
Je zit goed op de juiste weg David, en ik weet ( bijna ) zeker dat je er in de buurt ben geweest :]
 
Google Maps

Villard Notre Dame, nabij Bourg d'Oisans

Zoeken op een van de namen op het monument bracht me vrij snel bij het dorpje, en aangezien dat maar één straat heeft was het monument snel gevonden. Ik zal er vast wel eens langsgereden zijn denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan