Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Gezien de vorm van de toppen van de Alpen oogt het Frans. En aan de kaalheid van de toppen in de verte in de hoge Alpen. Is het riviertje de Isère?
 
Laatst bewerkt:
Het kwam me meteen bekend voor ben er, mits ik het goed heb, nog langs gekomen afgelopen juni met Kato.

Volgens mij kijk je uit op Puget-Théniers

Maar moet nog even het goeie SV punt vinden.

hier denk ik
Google Maps
 
Laatst bewerkt:
Helemaal goed, ook het punt. :t De foto is daar gemaakt, in die haarspelt, alleen stond ik natuurlijk tegen de rand.
 
Ha, Living on the Edge....

Beetje dichter bij huis dan :?

full


met exif maar zonder coordinaten
 
Nou van het langslopen herkende ik hem niet meer hoor.(Alzheimer light :+ ) Maar met zoeken op stellingmolen heb ik hem gevonden.

Zal zo ff een nieuwe plaatsen.
 
Varkensstal lijkt wel te kloppen ja. In de wei achter de motoren staan daar schapen? Zouden ook van die bijenkorven kunnen zijn. Van drie pixels is ook weinig te maken. :+

Die constructie, kunstwerk of iets functioneels? Lijkt iets ringvormigs op te liggen.
 
Laatst bewerkt:
Varkensstal lijkt wel te kloppen ja. In de wei achter de motoren staan daar schapen? Zouden ook van die bijenkorven kunnen zijn. Van drie pixels is ook weinig te maken. :+

Die constructie, kunstwerk of iets functioneels? Lijkt iets ringvormigs op te liggen.
Is iets functioneels :Y

En op SV ziet het er zo uit:

full


en van boven af op Maps:

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan