Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Een nieuwe! Lijken mij genoeg hints op te staan dus misschien niet heel moeilijk :)

full
 
Is Streetview daar geweest? Heb wel wat gevonden waar het geweest zou kunnen zijn maar geen streetview op die plek.
 
Dan zou je daar gestaan kunnen hebben. Bij de rode pijl. ook een beetje in die kijkrichting

full
 
Laatst bewerkt:
Dat kan kloppen met wandelknooppunt 57. 89 ligt dan ook in de juiste richting. Ook loopt daar een LAW pad (de rood witte pijlen) maar 59 kan ik zo weer niet vinden dus 100% zeker ben ik niet.
full
 
Deze olek had ik ook als gevonden. Omdat 59 naar het water wijst is er kans dat je dat in de Brabantse Biesbos moet zoeken.

Er is nog een plek waar 2 van de 3 wandelknooppunten terug te vinden zijn. Dat is bij Rhoon maar ook daar is SV niet geweest. Maar licht knooppunt 89 aan de verkeerde kant.
 
En nu weer eens een keer een leuke graag... het leuke van dit topic vind ik is om plekjes tegen te komen die leuk zijn om te rijden die ik nog niet kende en waar ik dan naar toe wil. Ergens in de Hollandse polder trekt mijn nou niet echt bepaald, mar dat zal aan mij liggen...
 
Ik zal mijn best doen David. Moet je misschien ff tot vanavond wachten. Hier niet alle foto's bij de hand. Jammer dat Duitsland en Oostenrijk zo paranoia zijn dat streetview er niet mag. Zou dat met 40-45 te maken hebben. :+

Ik snap je punt overigens, maar het speuren/zoeken is ook een groot gedeelte van de lol vind ik.

Edit: er is al een nieuwe opdracht.
 
Laatst bewerkt:
Goed hoog in ieder geval want op 15 juni 2017 lag er nog sneeuw... Iets zegt me een Frans skidorp wat hoog ligt maar welk... In ieder geval niet Valtho want dat ken ik.
 
Hmmm die Bernard was ik inderdaad geweest. Deze ook denkik... maar welke is het ook alweer. De 2 bekendste kerkjes op bergtoppen Iséran en Cormet de Roselend zijn het in ieder geval niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan