Landmarkrally 2016, de introductie

Het was al aangekondigd dat de 4 bonusobjecten begin april geplaatst zouden worden en dat tijdstip is nu gekomen. Na de serie van 6 x 6 foto's zijn nu ook de 4 bonusobjecten geplaatst. *O*
 
Het was al aangekondigd dat de 4 bonusobjecten begin april geplaatst zouden worden en dat tijdstip is nu gekomen. Na de serie van 6 x 6 foto's zijn nu ook de 4 bonusobjecten geplaatst. *O*
Is er al iemand die de bonussen ook gevonden heeft.
 
Als ik af moet gaan op de meldingen van KV's en DV's van de objecten heb ik pas een paar meldingen gehad. Ik denk dat ze wat wachten op echt warm weer. Maar we hebben nog meer dan 6 maanden om te rijden :]
 
Ik snap er niks van:

Een paar weet ik er, de rest zou te vinden zijn via de google methode.
Afgelopen weekend drie uur bezig geweest met diverse foto's om te proberen.
Resultaat: 0

Ik hou het dus bij die paar die ik weet. :/
 
moet nog 2 4 17 28 30 en 36 en bonus 4, geen idee hoe nog te zoeken????
Een truc die ik veel gebruik bij de petflessenjacht is de volgende:

- op het plaatje gaan staan en met de rechtermuisknop klikken,
- kies dan voor <afbeelding zoeken in Google>
- je krijgt dan een kleine serie suggesties te zien
- helemaal boven in het veld invoeren wat je denkt te zien
- er verschijnen nu een heleboel plaatjes, zo heb ik 17, 28 en 30 al gevonden, wel onder een andere hoek gefotografeerd.

Succes op deze manier.
 
Laatst bewerkt:
Nog een manier om de zoekactie wat gerichter te maken, bijhouden van welke provincies je alles (3 stuks) al gevonden hebt. Bij het kernwoord ook de provincie vermelden waar je nog niet alles hebt gevonden.

Verder kan je op basis van een stukje topografie ook verschillende provincies uitsluiten. Een poldermolen zal je niet in Limburg aantreffen, net zomin als een door water aangedreven molen in Noord-Holland.
 
Nog een manier om de zoekactie wat gerichter te maken, bijhouden van welke provincies je alles (3 stuks) al gevonden hebt. Bij het kernwoord ook de provincie vermelden waar je nog niet alles hebt gevonden.

Verder kan je op basis van een stukje topografie ook verschillende provincies uitsluiten. Een poldermolen zal je niet in Limburg aantreffen, net zomin als een door water aangedreven molen in Noord-Holland.
Dat bijhouden van provincies helpt helaas niet voor de bonussen. -O-
 
En dan hier de stand per 01-05-2016:

full

De bedoeling is dat er elke maand een update van de stand komt.
 
ik had dit landmarkrally gebeuren nog nooit gezien maar wat een erg leuk idee :}

Zeker toen ik ineens mijn favoriete visplekkies zag :Y

een lekkere droge middag gekozen en 3 plekkies bezocht *O*

of had ik me netjes eerst moeten aanmelden?
 
uit het topic landmarkrally 2016 veluwe en achterhoek , deelnemer 4hundred die nog niet motor nmag rijden ;

:}
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan