Landmarkrally 2016, de introductie

En dan ook hier, om oma weg te jagen, weer de tussenstand op 1 juli 2016:

full


En dat er nog veel meer punten bij moeten komen :+
 
Laatst bewerkt:
Ik lees dus net in de andere topic over de dubbels,regelement ff opnieuw gelezen en zag nu pas dit staan:
Gedurende de zomerperiode zullen er 4 bonusobjecten bijkomen. Hier gaan de punten pas tellen bij 2 of meer motorrijders.

Misschien een tip om die tekst ff dik gedrukt te maken,zodat het meer opvalt.
Omdat ik veel alleen rij had ik die dus ook in de routes gepland,maar dat gaat dus nu niet helemaal op,omdat je dus met 2 of meer op de foto moet staan.
Misschien is het iets om over na te denken voor volgend jaar,om die dubbels anders te beoordelen,bv alleen op de foto 1 punt,met 2 of meer 3 punten.

Dus nu maar eens kijken of er mensen zijn die graag naar de dubbels willen komen.
 
Laatst bewerkt:
Ik lees dus net in de andere topic over de dubbels,regelement ff opnieuw gelezen en zag nu pas dit staan:

Gedurende de zomerperiode zullen er 4 bonusobjecten bijkomen. Hier gaan de punten pas tellen bij 2 of meer motorrijders.

Misschien een tip om die tekst ff dik gedrukt te maken,zodat het meer opvalt.
Bedankt voor de opmerking, het gaat aangepast worden :Y
 
Ik lees dus net in de andere topic over de dubbels,regelement ff opnieuw gelezen en zag nu pas dit staan:
Gedurende de zomerperiode zullen er 4 bonusobjecten bijkomen. Hier gaan de punten pas tellen bij 2 of meer motorrijders.

Misschien een tip om die tekst ff dik gedrukt te maken,zodat het meer opvalt.
Omdat ik veel alleen rij had ik die dus ook in de routes gepland,maar dat gaat dus nu niet helemaal op,omdat je dus met 2 of meer op de foto moet staan.
Misschien is het iets om over na te denken voor volgend jaar,om die dubbels anders te beoordelen,bv alleen op de foto 1 punt,met 2 of meer 3 punten.

Dus nu maar eens kijken of er mensen zijn die graag naar de dubbels willen komen.
:^

Ik had ze dus ook in de routes staan, gelukkig de eerste samen met Amauta bezocht.

Tja het gezamelijk bij de bonus komen is een kwestie van tijd en planning, zal nog lastig worden vrees ik.
 
Laatst bewerkt:
Vandaar dat ik de opening van beide topics aangegeven had dat afspraken maken voor het gezamenlijk bezoeken van objecten in één of beide topics kan gebeuren. Hierdoor kunnen andere objectjagers aanhaken.
 
Ga eens in conclaaf met Amauta, die kan je misschien helpen hoe je de objecten op internet en Google kan terugvinden.

Volgens mij wonen jullie vlak bij elkaar ;)

Dat idee had ik ook al, maar eerst nog even zelf zoeken :)
Voorlopig heb ik er 4 digitaal gevonden in Friesland en Overijssel.

Eens zien of ik nog iets dichter bij huis kan vinden. Groningen, maar vooral ook Drenthe.

~[edit]

2 locaties in Drenthe ook op de kaart gevonden.
1 vermoedelijk in Groningen, maar precieze locatie nog niet
 
Laatst bewerkt:
Zo, eerste 2 foto's ingezonden deze week.
Nagenoeg alle locaties in het Noorden gevonden en veel van de rest ook al.

Binnenkort meer :]
 
We mochten het strand niet op vanwege een feest/festival :(
Dus bij deze:

RlBIDRv.jpg



Wel 750km gereden, dus bij een aantal andere wel geslaagd :9
 
En ook hier maar plaatsen.

BSI heeft aan de hand van zijn bezoeken aan alle 36 objecten (+ de 4 bonusobjecten) deze als punaises op de kaart van Nederland geprikt:

Landmarkrally 2016 - Google My Maps

Voor degenen die nog willen rijden.

Erg leuk om te zien waar de plekken nu daadwerkelijk zijn ........dit jaar maar een paar locatie's kunnen doen .
volgend jaar wat meer proberen

alvast dabk voor organiseren :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan