Shiver, Aprilia più bella, deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zaterdag nieuw achterbandje op de Shiver, Michelin Pilot sport power ct2.
Deze band heb ik nu ook, ben er zeer tevreden mee :+!
 
De Pilot Power 2ct bedoel je? Dat is ondertussen al een erg verouderde band. De Pilot Power 3 is er ondertussen al. De Pilot Power 3 gaat 30% langer mee dan de PP 2, en de PP2 gaat weer langer mee dan de PP1 (die jij eronder krijgt, de 2ct staat voor 2 compounds).
 
De Pilot Power 2ct bedoel je? Dat is ondertussen al een erg verouderde band. De Pilot Power 3 is er ondertussen al. De Pilot Power 3 gaat 30% langer mee dan de PP 2, en de PP2 gaat weer langer mee dan de PP1 (die jij eronder krijgt, de 2ct staat voor 2 compounds).


Maar goed dat ik altijd goed research doe voordat ik iets bestel! *O*


-O- -O- -O-
 
Maar goed dat ik altijd goed research doe voordat ik iets bestel! *O*


-O- -O- -O-

Als je hem er toch onder laat leggen controleer de DOT code. Een motor band verliest enorm veel grip en kwaliteit na 4 jaar veroudering. Idealiter zou je iedere 4 jaar je banden moeten wisselen om een stabiele en goede grip te behouden.
 
Als je hem er toch onder laat leggen controleer de DOT code. Een motor band verliest enorm veel grip en kwaliteit na 4 jaar veroudering. Idealiter zou je iedere 4 jaar je banden moeten wisselen om een stabiele en goede grip te behouden.

Doe ik, thanks voor de info!
 
Als je hem er toch onder laat leggen controleer de DOT code. Een motor band verliest enorm veel grip en kwaliteit na 4 jaar veroudering. Idealiter zou je iedere 4 jaar je banden moeten wisselen om een stabiele en goede grip te behouden.

Ging een band maar eens 4 jaar mee...
nu na 1,5 jaar zit er al "geen" profiel meer op
 
Dat is heel positief. Dat betekent dat je makker gebruikt wordt. En dat is altijd beter dan maar stilstaan in een hoekje van de schuur. :]
 
Iemand hier die nog leuke wegen kent in of rondom midden nederland?
buiten de dijk bij wijk bij duurstede :)

Het moet wel weer even wat mooier weer worden.
 
Iemand hier die nog leuke wegen kent in of rondom midden nederland?
buiten de dijk bij wijk bij duurstede :)

Het moet wel weer even wat mooier weer worden.

Kom een keer naar Noord-Holland :)
Via Woerdens verlaat-Uithoorn-Amstelveen
dan door naar Durgerdam->Monnickendam
en dan Hoorn -> Enkhuizen


Is maar een "klein beetje" uit de richting :X
Kom zelf nooit in de buurt van Utrecht Culemborg dus weet het helaas niet
 
Kom een keer naar Noord-Holland :)
Via Woerdens verlaat-Uithoorn-Amstelveen
dan door naar Durgerdam->Monnickendam
en dan Hoorn -> Enkhuizen


Is maar een "klein beetje" uit de richting :X
Kom zelf nooit in de buurt van Utrecht Culemborg dus weet het helaas niet

Zou het onthouden, voor een planning van een langere rit :D
 
Het oosten van het Land (twente en achterhoek) is ook wel lekker rijden. Relatief rustig en vaak meer afstand tussen de woonplaatsen dan in het westen. Als je vanuit de richting Utrecht komt, vergeet dan niet de Posbank bij Arnhem mee te nemen in de route. Maar doe dat niet op zondag.

Daarnaast is de Veluwe ook leuk voor een uitstapje. Omgeving Kootwijk, Staverden, Ugchelen Vierhouten. Wederom doe dit niet op Zondag. Je bent dan niet de enige die de Veluwe een mooi gebied vindt.
 
Vandaag is het houdertje van m'n achter knipperlicht afgebroken waardoor hij nu alleen nog vasthangt aan de kabel. Enig idee of de houder ook los van een gehele knipperlicht unit te kopen is?
2ufy4uv.jpg
 
Verbaast me niet dat het afbreekt. Ik vond ze ook altijd al zo zwabberen.
In de topicstart staan een paar link naar site waar je onderdelen en onderdeelnummer kan vinden. Hier kan dan ook vinden of je de complete unit of alleen de houder kan bestellen.

Het complete knipperlicht kost ongeveer 20 euro.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt, heb het opgezocht maar is alleen als 'unit' te verkrijgen. Gelijk maar besteld, 2 tientjes ging nog wel maar dan komt er nog een tientje verzendkosten bij bovenop. Duur stukje plastic :(
 
Nieuw bandje van het weekend erop laten leggen.. Wat een verschil weer!
Niet gedacht dat een nieuwe band het sturen zoveel zou beïnvloeden (positief).

Inmiddels het vet van de band gereden en kan er weer tegenaan :+!

Hier nog iemand gereden van het weekend? Ik heb Paasmaandag nog even gereden, moet wel zeggen dat ik ongeveer van mijn motor vroor na een uurtje, kreeg het wintergevoel all over again.. Moet wel zeggen dat ik "zomer"kleding draag (handschoenen e.d.).

Dus zal nu maar even wachten tot het weer 14+ graden word.
 
Op paas maandag kwam ik nog een Shiver tegen. Ik stond op de fiets te wachten voro het stoplicht op de kanaalweg/parallelweg Beverwijk en er kwam een 2007/2008 model met Mivv's er onder langs. Iemand van hier?
 
Bedankt, heb het opgezocht maar is alleen als 'unit' te verkrijgen. Gelijk maar besteld, 2 tientjes ging nog wel maar dan komt er nog een tientje verzendkosten bij bovenop. Duur stukje plastic :(

Een tijdje geleden is bij mij mijn linker knipperlicht afgebroken en deze week m'n rechter. Het zijn echt zeer zwakke onderdelen, kunnen niet veel hebben. Mijn garage is vrij krap en ik kom er nog wel eens met mijn fietstassen van m'n fiets tegenaan... kunnen ze niet hebben. Hopelijk zijn de immitaties sterker. Maar je bent dus niet de enige :)



Bij mlm parts immitatie (ik zie geen verschil) 14,95 plus 5,95 verzending!
 
Laatst bewerkt:
Op paas maandag kwam ik nog een Shiver tegen. Ik stond op de fiets te wachten voro het stoplicht op de kanaalweg/parallelweg Beverwijk en er kwam een 2007/2008 model met Mivv's er onder langs. Iemand van hier?

Ik kom uit Heemskerk, maar ik was het niet. (2011 met roadsitalia)
Heb die volgens mij wel een keer zien rijden in de broekpolder volgens mij, of ben jij dat?
 
Broekpolder zal ik wel zijn, daar woon ik ook
Een zwarte 2009 versie

Ik woon ook in de broekpolder!
Was er afgelopen jaar oid ook niet een aprilia gestolen hier in de broekpolder? (hoop niet dat dat de jouwe was :X )
Ik zie hier ergens in de buurt wel eens een aprilia staan, denk dat dat dan de jouwe is :)
 
Ik woon ook in de broekpolder!
Was er afgelopen jaar oid ook niet een aprilia gestolen hier in de broekpolder? (hoop niet dat dat de jouwe was :X )
Ik zie hier ergens in de buurt wel eens een aprilia staan, denk dat dat dan de jouwe is :)

Bij mij in de buurt staat vaker een Dorsoduro buiten
De mijne zal je weinig zien staan....die gaat gelijk de garage in namelijk, met 2 sloten en alarm er op :)

Ik reed er vanavond nog door de wijk. Ik heb Appie opgehaald bij MADracing. Hij is getuned! Er staat een nieuwe mapping onder de S-mode. Echt veel sterker is hij niet geworden, met de DNA-filter en Akra's deed hij het al goed. Maar de gasreactie is veel mooier, motorrem minder en hij trekt langer door!
Hij rijdt gewoon lekker :]

Vrijdag een dagje toeren met netwerk motorrijders.....ik zal de DB-killers er maar in doen want een dagje open pijpen geeft wel een piep in de oren, zelfs met oordoppen.
Maar vrijdag dus even goed testen hoe de chip-tuning uitgepakt heeft, ik laat jullie weten hoe hij het doet.
 
Ik woon ook in de broekpolder!
Was er afgelopen jaar oid ook niet een aprilia gestolen hier in de broekpolder? (hoop niet dat dat de jouwe was :X )
Ik zie hier ergens in de buurt wel eens een aprilia staan, denk dat dat dan de jouwe is :)

4 cilinders inline tellen niet mee.... :X

Maar was een Dorsoduro die gestolen was, de vader van de eigenaar woont bij mij in de straat was zag de dorso wel eens langs komen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan