Het grote XV1700 Topic Deel 2

Was een geslaagde rit mannen, hieronder nog wat kiekjes:

1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg
 
Zeker een mooi ritje, leuk om jullie mijn 'achtertuin' te laten zien.

@Thijs: dank voor de foto's en film. Is het ook mogelijk om de onbewerkte originele versies te krijgen (zonder filters e.d.)???
 
Zeker een mooi ritje, leuk om jullie mijn 'achtertuin' te laten zien.

@Thijs: dank voor de foto's en film. Is het ook mogelijk om de onbewerkte originele versies te krijgen (zonder filters e.d.)???

Graag gedaan. App maar naar mij dan zal ik je de foto's zonder filters en kaders sturen. Gr. Thijs
06-28068697
 
Ik ben mij aan het orienteren op een Warrior. Ik heb twee vragen. 1 kan de vrouw een beetje fatsoenlijk achterop?
2 hoeveel km's kan het blok deaaien?
 
Dag Fishman,
Dat achterop zitten is afhankelijk van je vrouw, hoe lang ze achterop wil en van het zadel.
Ik zelf heb een Corbin (vlgs sommigen een bankstel) waar je prima kunt zitten als passagier. Op het standaard zadel heb ik twijfels. Die warrior bij Anbergen lijkt me prima zitten voor een passagier.
In Duitsland ging een warrior rijder verleden jaar door de 100.000.

Ik ben mij aan het orienteren op een Warrior. Ik heb twee vragen. 1 kan de vrouw een beetje fatsoenlijk achterop?
2 hoeveel km's kan het blok deaaien?
 
Vorig jaar op vakantie geweest met passagier en standaard zadel.. 5307km zonder problemen... wel met een rugsteun voor haar..

Op het internationale forum zijn er een aantal de 100.000 mijl voorbij zonder noemenswaardige problemen..
 
Ok. Rij nu een Bandit 1200. Elke keer als ik rem, zit ze op mijn nek. In Heerenveen staat een Warrior met bijna 80.000 km. Binnenkort maar eens ff kijken.
 
He Ton,
Ik zag op het forum dat Cloudwalker ook nog op een warrior rijdt.
volgens mij weet hij het bestaan niet af van dit xv1700 forum.
 
Net een testrit gemaakt op een Warrior. Voetsteunen achter zitten eigenlijk wat te hoog voor de vrouw. Apparaat trok als een paard, stuurd en remt super. In de lage toeren is hij vlgs mij vrij schraal afgesteld.
Binnenkort maar eens testzitten op 1 met een Corbin. Voetsteunen kunnen ook wel wat lager.
 
mooi man..

De passagiers voetsteunen zijn vrij eenvoudig te verplaatsen, een beugel daarvoor kost €80-90, of als je een beetje handig bent kan je er zelf een paar maken, heb ik ook gedaan.
Op Warriors van 2002-2004 zitten de passagiers voetsteunen trouwens iets hoger en verder naar achter dan op de latere (2004-2009)
 
Internationaal Warriortreffen 2016:
Zoals bekend (?) is het grote europese Warriortreffen dit jaar in Hongarije.
3 dagen snelweg heen en 3 dagen snelweg terug voor 1 dag verblijf was voor ons (nrs 1/4) aanleiding onze engelse vrienden te vragen voor een minitrip in Nederland.
Enige duitsers en een australier sloten aan!
Deelnemerveld tot nu toe, volledig betaald en wel
01. Mini Max(NL)
02. BolWar (NL)
03. Tornado24 (NL)
04. TheLowrider (NL
05. Arîak77 (DE) -
06. Inga (DE)
07. Wizzy (UK)
08. Tomba (UK)
09. Caledonian_Warrior (schot)
10. Gerry (DE) - paid
11. HarryMarsch (DE)
12. Heff (AU)
Ons progamma
1. we starten donderdag 30 juni in de avond in Middelburg meet and greet and eat
2. we rijden vrijdag 1 juli via Deltawerken, kaasboerderij Zoeterwoude, havens/sluizen IJmuiden naar Wervershoof
3. rijden zaterdag 2 juli vanuit Wervershoof over dijk Enkhuizen Lelystad naar motormuseum Raalte en Nijmegen
4. nemen zondag 2 juli afscheid na halve dag rit.
Overnachtingen in Middelburg, Wervershoof en Nijmegen met 3 x diner en 3 x ontbijt
voor de mooie all in prijs van 200 euro.
Wil je nog mee meld je even aan.
 
Rijd een stukkie mee!
We begrijpen dat niet iedereen het geld of de vrije dagen of de mogelijkheid heeft 3 dagen volledig mee te touren. We introduceren daarom rijd een stukkie mee.
Dit mogelijk enige internationale Warriortreffen in Nederland, daar moet je een stukkie bij geweest zijn.
Kies een stukje uit van bovenstaande route en geef aan wat je meerijdt!
Ik geef wat voorbeelden, lukraak ingevuld, dus zeg t maar
de vrijdag van kaasboerderij naar IJmuiden, Rob??
de zaterdag, wervershoof - Nijmegen, Senmenx ?
de zaterdagmiddag, Raalte - Nijmegen, Buskey? Harrienoef? Warrior76? Slagschip?
de zondag, Nijmegen de ochtendtour GVM en Thijs?
en wie ik verder nog vergeet??
KOM OP MANNEN, DIT WORDT UNIEK, doe een stukkie mee
 
Laatst bewerkt:
Ik woon redelijk in de buurt van Nijmegen.
Ik wil misschien wel een stukje meerijden in de ochtendtour. Mits dit geen tour is over de snelweg. Lijkt me wel gaaf zoveel warriors. Maar pin me er niet op vast.

Kom net terug van weekend met 8 vrienden vanuit de moezel. (bike inn hotel treis-karden)
Veel lekkere bochten. Volgas erdoor heen haha heerlijk!


Rijd een stukkie mee!
We begrijpen dat niet iedereen het geld of de vrije dagen of de mogelijkheid heeft 3 dagen volledig mee te touren. We introduceren daarom rijd een stukkie mee.
Dit mogelijk enige internationale Warriortreffen in Nederland, daar moet je een stukkie bij geweest zijn.
Kies een stukje uit van bovenstaande route en geef aan wat je meerijdt!
Ik geef wat voorbeelden, lukraak ingevuld, dus zeg t maar
de vrijdag van kaasboerderij naar IJmuiden, Rob??
de zaterdag, wervershoof - Nijmegen, Senmenx ?
de zaterdagmiddag, Raalte - Nijmegen, Buskey? Harrienoef? Warrior76? Slagschip?
de zondag, Nijmegen de ochtendtour GVM en Thijs?
en wie ik verder nog vergeet??
KOM OP MANNEN, DIT WORDT UNIEK, doe een stukkie mee
 
Ik hoop de zaterdag mee te rijden.. weet nog niet zeker of ik jullie bij het hotel oppik of in lelijkgat.. maar dat zien we dan wel weer..
 
Rijd een stukkie mee!
We begrijpen dat niet iedereen het geld of de vrije dagen of de mogelijkheid heeft 3 dagen volledig mee te touren. We introduceren daarom rijd een stukkie mee.
Dit mogelijk enige internationale Warriortreffen in Nederland, daar moet je een stukkie bij geweest zijn.
Kies een stukje uit van bovenstaande route en geef aan wat je meerijdt!
Ik geef wat voorbeelden, lukraak ingevuld, dus zeg t maar
de vrijdag van kaasboerderij naar IJmuiden, Rob??
de zaterdag, wervershoof - Nijmegen, Senmenx ?
de zaterdagmiddag, Raalte - Nijmegen, Buskey? Harrienoef? Warrior76? Slagschip?
de zondag, Nijmegen de ochtendtour GVM en Thijs?
en wie ik verder nog vergeet??
KOM OP MANNEN, DIT WORDT UNIEK, doe een stukkie mee

Maar 3 aanmeldingen voor een dag meerijden over de mooie routes door NL die we gepland hebben? Kom op! |(

We pinnen jullie nog nergens op vast, maar het zou erg gaaf zijn om met een mooi clubje Warriors over de mooie binnenwegen van NL te cruisen. :] Lekker rijden in het het zonnetje over mooie routes, onderweg wat drinken en eten, beetje kletsen met liefhebbers van ons geliefde type motor en daarna weer huiswaarts. Je kunt er ook voor kiezen om 's-avonds mee te eten en te overnachten. :Y

Vrijheid blijheid.... Laat wat van je horen als het leuk vindt om mee te rijden. 8-) Met 12+ Warriors over de mooiste routes door NL is eigenlijk een ervaring die je niet mag missen als je van motorrijden en van Warriors houdt! :}
 
Nog niet int hok, maar wel op de oprit.
Warrior van 2004. 2e eigenaar. 15000km. Incl Garmin Zumo, bankstel van Corbin. Volledige onderhoudshistory van de dealer, 2 nieuwe banden, draadloze intercom en een set lelijke tassen.

Net 250 snelwegkilometers naar huis gereden. Laatste 15 binnendoor. Rijdt heerlijk.

Schermpje en valbeugels zijn te koop ;)





Meteen een vraag: hoe krijg ik dat bankstel er af? Zit wel een slotje, maar de sleutel wil niet rond.
 
Laatst bewerkt:
Nog niet int hok, maar wel op de oprit.
Warrior van 2004. 2e eigenaar. 15000km. Incl Garmin Zumo, bankstel van Corbin. Volledige onderhoudshistory van de dealer, 2 nieuwe banden, draadloze intercom en een set lelijke tassen.

Net 250 snelwegkilometers naar huis gereden. Laatste 15 binnendoor. Rijdt heerlijk.

Schermpje en valbeugels zijn te koop ;)

[~[url="http://i1324.photobucket.com/albums/u602/Iepe_Visser/20160518_175032_zpsyjxmf7g1.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://i1324.photobucket.com/albums/u602/Iepe_Visser/20160518_175022_zpsjocl5mqr.jpg"]afbeelding~][/URL]

Meteen een vraag: hoe krijg ik dat bankstel er af? Zit wel een slotje, maar de sleutel wil niet rond.
Ik hoop van harte dat je die er snel vanaf krijgt. Sjezus, wie verzint zoiets? Dat ding doet toch compleet afbreuk aan de mooie lage lijn van de motor?😭
 
Terug
Bovenaan Onderaan