Het grote XV1700 Topic Deel 2

Mooie performance aanpassingen! De V-BAK van Churchkey op het RSW-forum schijnt erg goed te zijn en ook niet te duur. Mocht je je nog niet aangemeld hebben op dat forum, zou ik er eens kijken. Bergen aan informatie en tips daar
 
Mooie performance aanpassingen! De V-BAK van Churchkey op het RSW-forum schijnt erg goed te zijn en ook niet te duur. Mocht je je nog niet aangemeld hebben op dat forum, zou ik er eens kijken. Bergen aan informatie en tips daar
Heb me al aangemeld. Ga zelf wat in elkaar knutselen. Kan dan wel voor de helft van de kosten denk ik. Heb nog een paar stukken alu over :)
 
Internationaal Warriortreffen 2016:
Zoals bekend (?) is het grote europese Warriortreffen dit jaar in Hongarije.
3 dagen snelweg heen en 3 dagen snelweg terug voor 1 dag verblijf was voor ons (nrs 1/4) aanleiding onze engelse vrienden te vragen voor een minitrip in Nederland.
Enige duitsers en een australier sloten aan!
Deelnemerveld tot nu toe, volledig betaald en wel
01. Mini Max(NL)
02. BolWar (NL)
03. Tornado24 (NL)
04. TheLowrider (NL
05. Arîak77 (DE) -
06. Inga (DE)
07. Wizzy (UK)
08. Tomba (UK)
09. Caledonian_Warrior (schot)
10. Gerry (DE) - paid
11. HarryMarsch (DE)
12. Heff (AU)
Ons progamma
1. we starten donderdag 30 juni in de avond in Middelburg meet and greet and eat
2. we rijden vrijdag 1 juli via Deltawerken, kaasboerderij Zoeterwoude, havens/sluizen IJmuiden naar Wervershoof
3. rijden zaterdag 2 juli vanuit Wervershoof over dijk Enkhuizen Lelystad naar motormuseum Raalte en Nijmegen
4. nemen zondag 2 juli afscheid na halve dag rit.
Overnachtingen in Middelburg, Wervershoof en Nijmegen met 3 x diner en 3 x ontbijt
voor de mooie all in prijs van 200 euro.
Wil je nog mee meld je even aan.


Zaterdag moet lukken. :Y
 
Ik was inmiddels ook uitgekomen op de fat flyer. Mooi stuur. Site van BR ligt er uit.
Heb vandaag de AIS afgeblokt en Vance and Hines Propipe besteld...

Pro-pipe rules

dsc00241.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb me al aangemeld. Ga zelf wat in elkaar knutselen. Kan dan wel voor de helft van de kosten denk ik. Heb nog een paar stukken alu over :)

Is zeker goed te doen

bak.jpg



en de voetsteuntjes 5 cm naar voren ook

DSC00216.JPG

dsc00260.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag de pro pipe binnen. Had er 1 van een 1600 besteld, maar die past dus niet....

Dat klopt! Een hoop accessoires voor andere XV-types passen niet op de Warrior.. Het moet er bij de beschrijving van het product expliciet bij vermeld staan dat het passend is voor de Warrior.

Je zou hier eens kunnen kijken voor accessoires, je kunt filteren op het type motor. Is een goede webshop waar ik het nodige besteld heb.

Competition Accessories | Clarksville IN
 
en daarnaast lees ik ook regelmatig dat er bij het product staat dat het geschikt is voor de warrior.. maar feitelijk alleen op de "normale" roadstar past.. dus pas op en zoek het onderdeel nummer op bij de originele fabrikant om zeker te zijn.
 
Net de flyerbar gemonteerd. Heb meteen gaten voor de kabels geboord.
Staat super, maar is wel erg breed.
Morgen maar ff testritje.



 
Rijd een stukkie mee.
Fulltimers: Mini-max, Tornado, Lowrider en Bolwar
Parttimers zaterdag:
Senmenx, wervershoof tot nijmegen?
Slagschip, raalte tot nijmegen?
Parttimers zondag:
Harrienoef, nijmegen tot?
Taijssi, nijmegen tot

EN DE REST?? Warrior76 (heb je hem nog?) Buskey, Rob D, Fishman, GVM/TVM, JC de Borg, Groen124, rockorbust, teabag? en wie ik verder nog vergeet??
KOM OP MANNEN, DIT WORDT UNIEK, doe een stukkie mee
Maar 3 aanmeldingen voor een dag meerijden over de mooie routes door NL die we gepland hebben? Kom op! |(

We pinnen jullie nog nergens op vast, maar het zou erg gaaf zijn om met een mooi clubje Warriors over de mooie binnenwegen van NL te cruisen. :] Lekker rijden in het het zonnetje over mooie routes, onderweg wat drinken en eten, beetje kletsen met liefhebbers van ons geliefde type motor en daarna weer huiswaarts. Je kunt er ook voor kiezen om 's-avonds mee te eten en te overnachten. :Y

Vrijheid blijheid.... Laat wat van je horen als het leuk vindt om mee te rijden. 8-) Met 12+ Warriors over de mooiste routes door NL is eigenlijk een ervaring die je niet mag missen als je van motorrijden en van Warriors houdt! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan