Het grote XV1700 Topic Deel 2

Ziet er netjes uit! Het monster begint gestalte te krijgen :}

Met niet teveel werk kun je een beugeltje maken om het reservoir van de remvloeistof te monteren bij de achterbrug en kun je die grote bevestigingsbeugel van de uitlaat weghalen.

Leuk om de voortgang te volgen!
 
Ziet er netjes uit! Het monster begint gestalte te krijgen :}

Met niet teveel werk kun je een beugeltje maken om het reservoir van de remvloeistof te monteren bij de achterbrug en kun je die grote bevestigingsbeugel van de uitlaat weghalen.

Leuk om de voortgang te volgen!
Was ik al van plan, maar moest natuurlijk eerst even testrijden :]
 
Yess het werkt thanks:D

Kan eindelijk ook late zien wat een quickshifter bij een warrior doet!
Deze heb ik laten monteren bij dynojet @ Power-point Tiel!
Ik vind het super vet!




 
Laatst bewerkt:
De quick shifter zit op de powercommander 5 gemonteerd.

Ja ik heb hem gelijk af laten stellen.
Hij perste 87,97pk bij 184km/h
En 145,08 koppel bij 121km/h
 
Toch weer een mooie 10nm extra koppel... :]

Ik zou de mijne ook nog eens op de testbank willen hebben om te zien hoeveel vermogen hij nu levert en of er nog iets extra uit te persen is
 
Ik heb dan de open filters erop pwc5 en de Vines & hines big shots. En dit resultaat.
Kosten voor afstellen waren bij Power-point 100 euro.
 
Die kosten vallen me ontzettend mee.

Ik heb zelf een PC3, K&N luchtfilters, Hypercharger en V&H BigShots. Ben wel benieuwd of ze er nog wat extra uit kunnen halen, ten opzichte van de programmering die ik er zelf in heb kunnen uploaden.
 
Internationaal Warriortreffen 2016:
Zoals bekend (?) is het grote europese Warriortreffen dit jaar in Hongarije.
3 dagen snelweg heen en 3 dagen snelweg terug voor 1 dag verblijf was voor ons (nrs 1/4) aanleiding onze engelse vrienden te vragen voor een minitrip in Nederland.
Enige duitsers en een australier sloten aan!
Deelnemerveld tot nu toe, volledig betaald en wel
01. Mini Max(NL)
02. BolWar (NL)
03. Tornado24 (NL)
04. TheLowrider (NL
05. Arîak77 (DE) -
06. Inga (DE)
07. Wizzy (UK)
08. Tomba (UK)
09. Caledonian_Warrior (schot)
10. Gerry (DE) - paid
11. HarryMarsch (DE)
12. Heff (AU)
Ons progamma
1. we starten donderdag 30 juni in de avond in Middelburg meet and greet and eat
2. we rijden vrijdag 1 juli via Deltawerken, kaasboerderij Zoeterwoude, havens/sluizen IJmuiden naar Wervershoof
3. rijden zaterdag 2 juli vanuit Wervershoof over dijk Enkhuizen Lelystad naar motormuseum Raalte en Nijmegen
4. nemen zondag 2 juli afscheid na halve dag rit.
Overnachtingen in Middelburg, Wervershoof en Nijmegen met 3 x diner en 3 x ontbijt
voor de mooie all in prijs van 200 euro.
Wil je nog mee meld je even aan.

Ik volg de ontwikkelingen met belangstelling. Voor het geval ik op vrijdag 1 juli vrij kan regelen: enig idee hoe laat jullie ongeveer in Zoeterwoude zullen zijn? Contact 06 nummer? Ik woon in Den Haag. In zoeterwoude zijn meerdere kaasboerderijen('t Geertje is, dacht ik, de bekendste?). Ik zou vandaar af mee kunnen gaan rijden, ga ik aan het einde van de dag weer terug. Is de rij-route Middelburg, delta-werken, zouterwoude, etc. al in detail bekend, waar is die te vinden? Kan ik eventueel al eerder op de route invoegen (bijv. als jullie met de veerboot Maassluis de nieuwe waterweg gaan oversteken (prachtig voor de UK warriors)). Heb wel zin in zo'n ritje met andere warriors. :W
 
Laatst bewerkt:
Dag Groen,
we doen inderdaad Middelburg deltawerken
en, tot nu toe, vanaf de N57 naar de A4 op naar Clausplein
de kaasboerderij is niet Geertje maar de Vierhuizen
Ik denk dat we daar rond 11.30 zijn.

Mini max regelt dit stuk, maar als jij een betere route kent dan de A4 van N57 naar Zoeterwoude?
Laat vooral horen. pontje maassluis en zo


Ik volg de ontwikkelingen met belangstelling. Voor het geval ik op vrijdag 1 jullie vrij kan regelen: enig idee hoe laat jullie ongeveer in Zoeterwoude zullen zijn? Contact 06 nummer? Ik woon in Den Haag. In zoeterwoude zijn meerdere kaasboerderijen('t Geertje is, dacht ik, de bekendste?). Ik zou vandaar af mee kunnen gaan rijden, ga ik aan het einde van de dag weer terug. Is de rij-route Middelburg, delta-werken, zouterwoude, etc. al in detail bekend, waar is die te vinden? Kan ik eventueel al eerder op de route invoegen (bijv. als jullie met de veerboot Maassluis de nieuwe waterweg gaan oversteken (prachtig voor de UK warriors)). Heb wel zin in zo'n ritje met andere warriors. :W
 
Rijd een stukkie mee.
Fulltimers: Mini-max, Tornado, Lowrider en Bolwar
Parttimer vrijdag Groen 124? Rozenburg tot Zoeterwoude of tot Wervershoof?
Parttimers zaterdag:
Senmenx, wervershoof tot nijmegen?
Slagschip, Lelystad tot nijmegen
Parttimers zondag:
Harrienoef, nijmegen tot?
Taijssi, nijmegen tot?

EN DE REST?? Warrior76 (heb je hem nog?) Buskey, Rob D, Fishman (te ver), GVM/TVM (in buitenland), JC de Borg, rockorbust, teabag? en wie ik verder nog vergeet??
KOM OP MANNEN, DIT WORDT UNIEK, doe een stukkie mee
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik denk dat voor de Britse warriors het rijden door het westlandse landschap heel veel mooier is dan zoveel mogelijk op de A4 rijden (na de N57). De N57 is een prachtige route (ik reed 'm 2 weken geleden). Als je vanuit de deltawerken de N57 helemaal afrijd kom je vrijwel uit bij de route (2-3 km) naar de veerboot Rozenburg-Maasluis.Dat wordt op de blauwe borden aan het einde van de N57 duidelijk aangegeven. Het laatste stukje naar Rozenburg, langs het kanaal is stil en leuk om het gas even open te draaien.

Voor de Britten is dat best wel een kik om met die Warriors de brede platte veerboot op te rijden, af te stappen, en te genieten van de 5-10 minuten overtocht (2,45 Euro). Je steekt dan een van de drukste vaarwegen in Europa over, en met een beetje geluk moet de veerboot even wachten op een groot zeeschip dat vanuit Rotterdam op weg is naar de Noordzee.

Na aankomst in de haven van Maasluis rij je door Maasluis richting Maasland. Je volgt dan de schitterende N468, een smalle goed geasfalteerde weg door het Westlandse polderlandschap naar Schipluiden.

Na Schipluiden vervolg je de N468 en kom je na 5 minuten rijden bij de recent geopende en deels verzonken snelweg A4 naar Den Haag-Amsterdam. Die ga je dan ook op (over het viaduct, rechtsaf de oprit op). Nadat je de A4 bent opgedraaid, rij je richting Den Haag-Leiden-Amsterdam. Je komt dan uit op het Prins Clausplein, maar daar merk je niks van als je gewoon rechtdoor doorkachelt op de A4 richting Leiden-Amsterdam. Niet te hard rijden (na Leidschendam) want er is trajeccontrole. Na het Prins Clausplein rij dus door en voorbij afslag Leidschendam. Je pakt dan de volgende (10 km) afslag,Zoeterwoude-DORP.

Einde afrit Zoeterwoude-dorp, direct rechtsaf de N206 richting Zoetermeer rijden. Na zo'n 5-7 minuten rijden kom je bij de kleine rotonde van Stompwijk, die neem je 3 kwart (linksaf dus) en je rijdt klein stukje (100m) de Meerlaan op om vervolgens op de T-kruising linksaf de Ondermeerlaan op te rijden. Na 5 minuten of zo is de kaasboerderij Vierhuizen aan de linkerkant. Rijdt voorzichting op deze smalle maar goede asfaltwegen (fietsers, tegenliggers (traktoren)).

Ik zou (en dat lijkt me wel leuk) bij de veerboot Maasluis op jullie kunnen wachten (Welkom in het Westland) en het stuk tot aan de boerderij kunnen begeleiden, mocht dat nodig zijn. Ik ken de route hierboven natuurlijk goed. Dus laat maar horen. Anders kom ik wel naar de boerderij toe rond 11.30. Hopelijk mooi weer.
 
Laatst bewerkt:
Rijd een stukkie mee.
Fulltimers: Mini-max, Tornado, Lowrider en Bolwar
Parttimer vrijdag Groen 124? Zoeterwoude Wervershoof?
Parttimers zaterdag:
Senmenx, wervershoof tot nijmegen?
Slagschip, raalte tot nijmegen? ..... Lelykgat tot Nijmegen
Parttimers zondag:
Harrienoef, nijmegen tot?
Taijssi, nijmegen tot

EN DE REST?? Warrior76 (heb je hem nog?) Buskey, Rob D, Fishman, GVM/TVM, JC de Borg, rockorbust, teabag? en wie ik verder nog vergeet??
KOM OP MANNEN, DIT WORDT UNIEK, doe een stukkie mee
 
wel geinig NL warriors die de troep een stukje begeleiden door hun eigen woonomgeving -)
Zijn er nog meer?
Mini-max, wat vind je ervan?
Nou, ik denk dat voor de Britse warriors het rijden door het westlandse landschap heel veel mooier is dan zoveel mogelijk op de A4 rijden (na de N57). De N57 is een prachtige route (ik reed 'm 2 weken geleden). Als je vanuit de deltawerken de N57 helemaal afrijd kom je vrijwel uit bij de route (2-3 km) naar de veerboot Rozenburg-Maasluis.Dat wordt op de blauwe borden aan het einde van de N57 duidelijk aangegeven. Het laatste stukje naar Rozenburg, langs het kanaal is stil en leuk om het gas even open te draaien.

Voor de Britten is dat best wel een kik om met die Warriors de brede platte veerboot op te rijden, af te stappen, en te genieten van de 5-10 minuten overtocht (2,45 Euro). Je steekt dan een van de drukste vaarwegen in Europa over, en met een beetje geluk moet de veerboot even wachten op een groot zeeschip dat vanuit Rotterdam op weg is naar de Noordzee.

Na aankomst in de haven van Maasluis rij je door Maasluis richting Maasland. Je volgt dan de schitterende N468, een smalle goed geasfalteerde weg door het Westlandse polderlandschap naar Schipluiden.

Na Schipluiden vervolg je de N468 en kom je na 5 minuten rijden bij de recent geopende en deels verzonken snelweg A4 naar Den Haag-Amsterdam. Die ga je dan ook op (over het viaduct, rechtsaf de oprit op). Nadat je de A4 bent opgedraaid, rij je richting Den Haag-Leiden-Amsterdam. Je komt dan uit op het Prins Clausplein, maar daar merk je niks van als je gewoon rechtdoor doorkachelt op de A4 richting Leiden-Amsterdam. Niet te hard rijden (na Leidschendam) want er is trajeccontrole. Na het Prins Clausplein rij dus door en voorbij afslag Leidschendam. Je pakt dan de volgende (10 km) afslag,Zoeterwoude-DORP.

Einde afrit Zoeterwoude-dorp, direct rechtsaf de N206 richting Zoetermeer rijden. Na zo'n 5-7 minuten rijden kom je bij de kleine rotonde van Stompwijk, die neem je 3 kwart (linksaf dus) en je rijdt klein stukje (100m) de Meerlaan op om vervolgens op de T-kruising linksaf de Ondermeerlaan op te rijden. Na 5 minuten of zo is de kaasboerderij Vierhuizen aan de linkerkant. Rijdt voorzichting op deze smalle maar goede asfaltwegen (fietsers, tegenliggers (traktoren)).

Ik zou (en dat lijkt me wel leuk) bij de veerboot Maasluis op jullie kunnen wachten (Welkom in het Westland) en het stuk tot aan de boerderij kunnen begeleiden, mocht dat nodig zijn. Ik ken de route hierboven natuurlijk goed. Dus laat maar horen. Anders kom ik wel naar de boerderij toe rond 11.30. Hopelijk mooi weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan