Het grote XV1700 Topic Deel 2

Super vet zo verlaagd! :}
Ik heb gekeken naar de links en wel geïnteresseerd in de PCS verlagingset met veer voor $152,- ga ik maar eens een x aanschaffen.


Dank je! :}

Ik heb mijn motor inderdaad verlaagd aan de achterzijde met een setje PCS Lowering Links, hiermee is de achterzijde ongeveer 4,5 cm verlaagd. Andere alternatieven voor deze set zijn bijvoorbeeld van Baron's, al dan niet verstelbaar.

PCS
Yamaha RS Warrior Rear Lowering Kits and Suspension - 1(509)466-3410

Baron's niet verstelbaar
http://www.baronscustom.com/catalog/display/563/

Baron's verstelbaar
https://www.baronscustom.com/catalog/display/1121/index.html

Zelf heb ik de originele veer er nog onder zitten en dat bevalt me prima. Ik rij 99% van de gevallen alleen op de motor en ben ook niet te zwaar. Als je met iemand achterop rijdt adviseren ze de 1000 lbs veer te monteren, om te voorkomen dat het achterwiel in het achterscherm schraapt.
 
Ik zeg bij deze af. Mijn vrouwtje is zwanger (van de eerste) dus word nog druk verwacht ik haha.
En ga weekend van 15 mei lang weekend weg met wat vrienden op de motor.
Dan gaan we naar bike inn hotel in treis garden "moezel" wat rond jagen.
Ik houd het hier wel beetje in de gaten voor als ik me alsnog bedenk.
 
Ik zet de 8e in mijn agenda heren... Bij voorkeur een centraal gelegen locatie?

NL Warrior treffen, zondag 8 mei?:
Voorstel te gaan voor zondag 8 mei
1. Bolwar Hillegom kan
2. Buskey Dalfsen kan
3. Tornado Oss kan
4. GVM en fotothijs Lingewaard kunnen
5. Slagschip Almere?
6. Mini Max Gouda?
en de rest? de nieuwkomers? Stan 1980? Teabag?
en ouwe hap als Senmenx, RobD, lowrider, harrienoef, rock or bust, warriorfan 76, JC de borgh enz enz?????
onze belgische lezers?
Taijssi wordt vader (ook mooi)
 
Trouwens, net als vorig jaar wordt dit jaar weer een KiKa Rideout georganiseerd. Vorig jaar meegereden, echt een mooi en professioneel event met ca. 400 motoren. Ook dit jaar rij ik weer mee op 22 mei a.s.

Iets voor jullie/ons om mee te rijden? Aanmelden kan via Facebook: Ride4KiKa

En als je geen Facebook hebt via: Ride 4 KiKa 2016 | Kuypers Events

full

full
 
En voor het NL treffen had aan gegeven voor 6/7 mei dus 8 mei gaat niet lukken voor mij. Is Hemelvaart een optie voor een ieder?
 
Ff een vraag.
Mijn achterband is aan vervanging toe.
Nu was ik aan het denken om er een 210 50 17 op te leggen, weten jullie of dit mogelijk is? En of er meerdere mensen zijn die dit ook hebben of hebben gehad?
Of misschien wel een afrader en waarom.
Gr.ronny
 
Ff een vraag.
Mijn achterband is aan vervanging toe.
Nu was ik aan het denken om er een 210 50 17 op te leggen, weten jullie of dit mogelijk is? En of er meerdere mensen zijn die dit ook hebben of hebben gehad?
Of misschien wel een afrader en waarom.
Gr.ronny

Bonko had een 210 Metzeler onder zijn Warrior gemonteerd en was daar erg tevreden over. Deze past zonder problemen op de standaard velg. Voor zover mij bekend zijn er geen negatieve invloeden door de montage van deze maat. Tot 240 (daar moet de velg wel voor worden verbreed) blijft de Warrior lekker sturen.

Zelf ben ik verknocht aan de Avon Storm en deze gaat helaas maar tot 200, anders had ik wel een 210 gemonteerd. :]
 
sorry, die begreep ik dan niet goed, maar zondag is al jaren de best beschikbare weekenddag, niet de zaterdag en evenmin de vrijdag. sorry Gijs
En voor het NL treffen had aan gegeven voor 6/7 mei dus 8 mei gaat niet lukken voor mij. Is Hemelvaart een optie voor een ieder?
 
Oke dan helemaal top!
Dan ga ik voor de 210 metzeler ( kon op motorbandenmarkt.nl ook geen ander merk vinden in deze maat)
Ik vind een brede achterband toch wel stuk mooier.
Maar als je een 240 monteert, past deze dan wel tussen de brug?
Dan is dat ook wel een interessant projectje voor volgend jaar winter.


Bonko had een 210 Metzeler onder zijn Warrior gemonteerd en was daar erg tevreden over. Deze past zonder problemen op de standaard velg. Voor zover mij bekend zijn er geen negatieve invloeden door de montage van deze maat. Tot 240 (daar moet de velg wel voor worden verbreed) blijft de Warrior lekker sturen.

Zelf ben ik verknocht aan de Avon Storm en deze gaat helaas maar tot 200, anders had ik wel een 210 gemonteerd. :]
 
Volgens mij moet de 240 in de huidige achterbrug passen. Als ik me niet vergis, heeft GVM er een 240 onder liggen. Misschien kan hij hier wat nuttigs over zeggen.
 
Hmm, zou morgen naar Hoogeveen om de warrior te bekijken maar zie de advertentie nergens meer en op de site is hij ook verdwenen.
Ik vrees dat hij verkocht is. Nou weet ik er nog 1 staan maar de kleur staat me niet aan. Ik ga hem morgen wel even bekijken, misschien dat hij in het echt mooier is als op de foto.
Wel balen, die andere was precies wat ik zocht.
 
Klopt, dit is de enigste die er zo nog te koop staat, vind de kleur niet echt geweldig en dat bankstel en rare scherm moeten er ook af.
Maar ga toch ff kijken, een spuitbus is gewillig en een zadel zal ook niet zo moeilijk te vinden zijn.
 
Mijn Warrior ga in binnenkort te koop zetten vanwege de overstap naar Harley. Interesse?

Hmm, zou morgen naar Hoogeveen om de warrior te bekijken maar zie de advertentie nergens meer en op de site is hij ook verdwenen.
Ik vrees dat hij verkocht is. Nou weet ik er nog 1 staan maar de kleur staat me niet aan. Ik ga hem morgen wel even bekijken, misschien dat hij in het echt mooier is als op de foto.
Wel balen, die andere was precies wat ik zocht.
 
Die Warrior die bij Anbergen staat is in erg goede staat. Ik zag hem vorige week toevallig op de Motorbeurs staan.

Ik zou sowieso even dat andere adresje even bellen om te vragen of hij echt verkocht is.
 
Die Breakout is idd een supergave fiets, maar met een vanafprijs van EUR 26.000,- toch iets boven budget ;)

Ik heb nu een Street Bob uit 2011 die wat tlc nodig heeft, de vorige eigenaar heeft haar wat verwaarloosd ;(

En twee motoren is echt teveel. Dus met pijn in mijn hart ga ik de Warrior verkopen... Even wachten op mooier weer en dan wat foto's maken voor de verkoop.

Als jullie iemand weten.... :}


Wat voor Harley ga je kopen? Ik vind de BreakOut wel een erg vette fiets! :]
 
Nou ben bij beide zaken geweest en die ik graag wou was inderdaad verkocht, ff doorgereden naar Anbergen om de blauwe te bekijken. Wel een nette fiets maar moet er teveel insteken om hem te maken zoals ik wil.
Binnenkort de Rocket maar te koop zetten en blijven zoeken.
 
Ik hoor het graag van hem dan.
Hiervoor moet de velg ook verbreed worden, dan moet ik nog kijken waar ze dat doen en wat de kosten er van zijn.


Volgens mij moet de 240 in de huidige achterbrug passen. Als ik me niet vergis, heeft GVM er een 240 onder liggen. Misschien kan hij hier wat nuttigs over zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan