waar profielen/beschermranden te krijgen?

Pepijnwk

MF veteraan
4 jul 2006
2.535
6
Peize
Ik ben bezig mijn buddysit te restaureren. Hier zitten om de bodemplaat beschermranden. iemand een idee waar ik die kan kopen?

foto's:

X4aj3C7.jpg


ioVu23i.jpg


Alvast bedankt voor reacties!
 
Op de bekende (oldtimer)beurzen: Hardenberg, Barneveld, Rosmalen, Leek en Zuidbroek kom ik regelmatig standhouders tegen die deze "strips" in diverse uitvoeringen en kleuren aanbieden.

Ook op de nieuwe beurs Central Classics (19-20 december) te Houten is dit materiaal vast te vinden.
 
Carrosserieband :Y

Volgens mij heb ik nog een heel eind liggen, ik weet alleen zo even niet welke maat deze is.

Ik kan vanavond wel even voor je kijken als wilt?
Dat zou super zijn!
Wat ik hier heb is ongeveer 8 mm hoog en 5 mm breed
Plaatdikte is ongeveer 1 mm en lengte is ongeveer 2 meter
xcRsgdC.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dit zijn randen die ook veel in de zeilwereld worden gebruikt, bv om polyesterranden af te schermen. ik denk dat iedere watersportwinkel van een beetje formaat dit kan leveren
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zou super zijn!
Wat ik hier heb is ongeveer 8 mm hoog en 5 mm breed
Plaatdikte is ongeveer 1 mm en lengte is ongeveer 2 meter
[afbeelding]

Ik heb net even gekeken alleen de carrosserieband die ik heb liggen is nogal dik.

Deze is ongeveer 18 x 8 mm

Hoeveel heb je ongeveer nodig, dan kan ik morgen wel even op de zaak kijken of dat we daar nog een stuk hebben liggen.
 
wat attent allemaal! ik ga wel even kijken bij automaterialen zaak. Het rubbermagazijn komt op als ik 5 meter bestel op 25 euro. Als je minder besteld is het 18 euro de meter . Dat is natuurlijk absurd. Ik heb twee meter nodig.
Bedankt nogmaals voor de reacties!!
 
wat attent allemaal! ik ga wel even kijken bij automaterialen zaak. Het rubbermagazijn komt op als ik 5 meter bestel op 25 euro. Als je minder besteld is het 18 euro de meter . Dat is natuurlijk absurd. Ik heb twee meter nodig.
Bedankt nogmaals voor de reacties!!

Op beurzen koop je het gewoon per 10 cm. ;)
De eerstvolgende is "Barneveld 90" (Kootwijkerbroek) op zaterdag 31 oktober.
 
Jeetje, kijk ik in mijn voorraadje met carroserieband...en wat denk je? precies diegene die je nodig hebt *O*

full



Alleen istie maar 1.90 lang... -O-

Geen twee meter die je nodig zegt te hebben, weet niet of het genoeg is? stuur het zo naar je op.


Groet Rucarodi...
 
Terug
Bovenaan Onderaan