Onluchten Remmen

pmponer

MF veteraan
4 nov 2002
2.382
1.126
Hoe ontlucht ik dit:

2lmqgis.jpg


Ik had verwacht een ontluchtingsnippel te vinden, op de plek van de torx bout. :o
 
Ik begrijp dat het om een span gaat, vermoedelijk is de klauw verkeerd om geplaatst vanwege de aanwezige bevestigings mogelijkheden.
Op zich geen probleem alleen lastig met ontluchten, op de plek van de torx hoort een nippel te zitten waarschijnlijk is die in het verleden gesneuveld.
Ik denk dat de "torx" een vergeefse poging is geweest om die te verwijderen.
Mooiste is een andere klauw.
 
Laatst bewerkt:
Zo dat wordt nog wel een puzzel, ik kom met mijn inbusset net niet in de remklauw bouten, en daar waar het wel lukt heb ik geen slag. Slagschroevendraaier heb ik niet
 
Nee het is om een ommanteling op zijn plek te houden, er zit een (gevlochten) stalen remleiding in En te zorgen dat de remleiding uit de buurt van het wiel blijft
 
Laatst bewerkt:
Hoe ontlucht ik dit:

[afbeelding]

Ik had verwacht een ontluchtingsnippel te vinden, op de plek van de torx bout. :o
Als de boel al zo vastgerot zit, dat een ontluchtingsnippel afbreekt, en de resten er niet uit te krijgen zijn, denk ik dat de rest van de klauw ook niet helemaal jofel is.

Alles tezamen zou voor mij een aanleiding zijn om de klauw te vervangen door één die wel goed is.
 
Martell, daar zit ik ook sterk aan te denken, het loopt allemaal niet echt soepel ;)

Iemand die nog zoiets heeft liggen?

10daaz5.jpg


(achtterrem) Gaten voor frame bevestiging zitten op 8,6 cm (van binnenuit de gaten gemeten)
 
Martell, daar zit ik ook sterk aan te denken, het loopt allemaal niet echt soepel ;)

Iemand die nog zoiets heeft liggen?

[afbeelding]

(achtterrem) Gaten voor frame bevestiging zitten op 8,6 cm (van binnenuit de gaten gemeten)
Lijkt wel van n K75


BMW K100 Remklauw Brembo rechts voor [MF27YDBMWK10052] - €39.50 : Roukama Motorsloop, alle 2ehands motorfiets onderdelen online, Live voorraad, staat het er niet bij dan hebben wij het misschien de volgende keer!


Of je probeert je huidige klauw toch nog netjes te krijgen. Ik weet niet of het je gaat lukken om die resten van de nippel er uit te krijgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Martel dat is hem niet hij is kleiner dan de klauwen die op de voorkant van mijn span zitten (is een K75)
Ik dacht dus achterkant K75. ben bang dat deze klauw niet meer te redden is, ik krijg die meuk van die nippel er met geen mogelijkheid uit.

Er staat op deze klauw Brembo 2D16
 
Laatst bewerkt:
Martel dat is hem niet hij is kleiner dan de klauwen die op de voorkant van mijn span zitten (is een K75)
Ik dacht dus achterkant K75. ben bang dat deze klauw niet meer te redden is, ik krijg die meuk van die nippel er met geen mogelijkheid uit.

Er staat op deze klauw Brembo 2D16
Ik dacht ook achter klauw.

In mijn link is het er één van een K100.
 
Als ik daar op klik, op die link van Martell krijg ik een:

BMW K100 Remklauw Brembo rechts voor

Te zien

Die guzzi klauw zou hem idd kunnen zijn,
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan