CBX 1000 Sanctuary

Het niveau van afwerking én vooruitgang doet me telkens weer verstomd staan.
 
Thx Heren :W

Frame is net als tank/zit metallic zwart met een zilvere korrel maar dan mat afgelakt ,subframe is wrinkle net als de andere zwarte delen ,beetje spelen met de kleuren zodat alles match en niet saai is ;)

Velgen zijn Brembo net als de schijven en klauwen die er op komen ,ketting in kleur en tandwiel zijn onderweg ! 1 tandje meer dan de org CBX voor heb ik een tandje minder :+

Het bouwen gaat niet snel maar heb ook geen haast en alles moet kloppen straks als ze de weg op mag !
 
Laatst bewerkt:
Thx Heren :W

Frame is net als tank/zit metallic zwart met een zilvere korrel maar dan mat afgelakt ,subframe is wrinkle net als de andere zwarte delen ,beetje spelen met de kleuren zodat alles match en niet saai is ;)

Velgen zijn Brembo net als de schijven en klauwen die er op komen ,ketting in kleur en tandwiel zijn onderweg ! 1 tandje meer dan de org CBX voor heb ik een tandje minder :+

Het bouwen gaat niet snel maar heb ook geen haast en alles moet kloppen straks als ze de weg op mag !

Hi Ron, Ein Wheely machine..!!! :+ .en dat met een veel kleiner achterwiel dan t origineel...heel veel toeren auf die Autobahn :] .....Ik rij op mijn CBX met dezelfde velgmaat (17") juist met een 19 tands (Triumph) voortandwiel en 41 tands (speciaal gemaakt)achter... 120 in 5 bij 5000RPM....Jouw fiets zal aan acceleratie }) geen gebrek hebben...
 
Voortandwiel is een VFR750R ,525 ketting om hem meer naar het frame te krijgen en het wiel echt in het midden te krijgen ;)

Streetfighters be like ! 8-)


full
 
mooie motor, vooral die accubak vind ik erg geslaagd, niet krampachtig proberen weg te werken,
maar onderdeel te laten zijn van het "design".

succes.
 
Respect vakman! Erg mooi en kwalitatief 100% afwerking. Ik ben onder de indruk. :o
Ik heb een vraag , wat voor soort zwarte verf is dat wat jij gebruikt? Het lijkt enigszins op hammerslagverf.

Graag je reactie..
 
effe terug lezen. het is ergens langs gekomen..
 
Respect vakman! Erg mooi en kwalitatief 100% afwerking. Ik ben onder de indruk. :o
Ik heb een vraag , wat voor soort zwarte verf is dat wat jij gebruikt? Het lijkt enigszins op hammerslagverf.

Graag je reactie..
Dat op de carter delen is VHT krimplak ,wrinkle spray ook wel genoemd ,hitte bestendig ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan