Valschade aan Suzuki SV650S 2002

Achtmaal

Rookie
2 nov 2015
2
0
Breda
Beste forumganger,

Onlangs ben ik gevallen met mijn motor en heeft mijn motor "lichte" schade opgelopen (zoals in de foto's is te zien).

full


Hierbij zijn vooral de kappen beschadigd en wat onderdelen afgebroken (knipperlicht, spiegel en schakelpook). (Hij start nog wel en alle lichten doen het nog wel, volgens mij is hij motorisch gezond)

En aangezien ik relatief nieuw ben in de motorwereld, vroeg ik me af of jullie mij zouden kunnen helpen met de volgende vragen:
  • Zijn er nog dingen die ik nog extra moet controleren voordat de motor rijklaar is?
  • En waar zou ik een passende spiegel en schakelpook kunnen vinden?
  • En kan ik mijn kappen nog repareren?

Alvast bedankt voor je reactie.
Groetjes
 
Balen zeg!

1-als je met de motorfiets niet ergens tegen aangekomen bent (lantaarnpaal, stoep e.d.) dus alleen glijschade is de kans op een krom frame nihil. Wellicht is je kuipframe ook krom.
2-Zoeken op marktplaats of ebay.
3-Kuipwerk kan gelast worden, reparatie met polyester werkt niet. Ik denk dat op zoek gaan naar tweedehands delen is goedkoper mijn inziens.
 
Het lakwerk kan gerepareerd worden en voor een 400-450 euro gespoten worden. Is het weer als nieuw en blijft het origineel, maar als je voor minder goede gebruikte kuipdelen kunt vinden is dat altijd makkelijker natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan