YAMAHA XT550 "board racer"

En hoe werkt de rolstoelvering op de voorpartij, klopt het een beetje ?

Geen idee, ben nog niet op de heftafel geklommen. Valt nu toch niks meer aan te wijzigen dus dat test ik volgende week als ie op de grond staat.

Ik ben voor 1 keer geen 100% mee.
Maar kan zo keren..

Zelfs ik had bij het plaatsen vd uitlaat foto's zoiets van hmmm in werkelijkheid oogt het veel compacter en zie je de lijnen/het geheel want de uitlaat loopt parallel aan het frame.

Daarom voorlopig eerst maar de elektronica in orde maken, van de tafel af en foto's maken buiten in de tuin.
Heb met Mark Meisner ook al een geweldige foto locatie gevonden dus dat gaat goed komen 8-)
 
Geen idee, ben nog niet op de heftafel geklommen. Valt nu toch niks meer aan te wijzigen dus dat test ik volgende week als ie op de grond staat.

Is schitterende machine om te zien. Doe wel je oordoppen in, uitlaat en vering zien er niet erg "dempend" uit. Leuk om op 's-ochtends op Koningsdag door de straten te toeren. Dat deden wij in de jaren 80 op Koninginnedag........ :]
 
Laatst bewerkt:
Is schitterende machine om te zien. Doe wel je oordoppen in, uitlaat en vering zien er niet erg "dempend" uit. Leuk om op 's-ochtends op Koningsdag door de straten te toeren. Dat deden wij in de jaren 80 op Koninginnedag........ :]

Veertjes zijn voorzien van kartelschroeven waarmee je de demping per klik kan instellen en de uitlaat heeft een heus reflexie in het laatste gedeelte.
We gaan het mee maken _O-
Morgen nog wat spullekes halen bij Roadrunner en dan gauw met de elektra verder want Mark en ik hebben al op korte termijn een fotosessie 8-)


Warm :P
 
full


8-)
 
Is jou kleurencamera kapot fo zo? sjonge jonge....

(eerlijk is eerlijk.. niet mijn ding deze fiets :) )

Hebben jullie dezelfde camera ofzo?

Kleur is uit de mode tegenwoordig...

(eerlijk is eerlijk, het is wel een eigenwijze creatie)
 
Wat ik gewoon het allermooiste vind aan deze motor (en ook de vorige projecten) is de wijze waarop Yellowrider zijn creaties tot leven brengt.
Hij vormt zijn eigen gedachten, laat zich inspireren en weet vervolgens zijn "hersenspinsel" om te zetten naar realiteit.

Ongelofelijk knap! :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan