YAMAHA XT550 "board racer"

o en voor het terras bezoek even een beugeltje in de voetsteun ;)

full



Zo het project is klaar..
De brommert gaat als een soort side table de woonkamer in en zo af en toe laat ik hem uit :P _O-

Ga op zoek naar een Yamaha R1 na 2004 om daar op rond te knallen.
Mocht iemand nog een Roberts uitvoering (geel/wit/zwart) in de schuur hebben staan welke van de hand gaat? Let me know :Y
 
Mooi Maarten wanneer foto's op speciale locatie?
En van die R1 kun je dit maken zie foto (is geen R1 maar wel gemaakt door Ronald Sands) :]
full
 
Ik heb trouwens ook maar iets erbij gekocht om op rond te knallen.
Die ouwe zooi (xs) is niet echt om mee naar de andere kant van nederland te knallen
full
 
Beetje stil hier, al proef gereden Maarten?

Ja zekers, maar liefst 6,5 km ;)
Lag vorige week nog het nodige wit op de weg dus maar even een klein blokje om en vervolgens in de woonkamer gezet:

full


Maar heb in de kamer meer ruimte als jij in de schuur zie ik al :X

full


Misschien ook een idee voor jou of geef dat problemen _O-

De motor reed overigens goed. Althans als je hem niet vergelijkt met een goldwing.
0,0 comfort dacht ik voor ik ging rijden maar de houding en het verende zadel zijn goed te noemen :)
O en bij gasgeven gebeurt er ook wat :Y hij vliegt van zijn plek (maar waarschijnlijk is de rijbeleving en het geluid ipv echte snelheid _O- )
 
jij kijkt zeker geen tv meer?
Stoeltje ervoor, biertje erbij en genieten maar...

Heel mooi geworden!

Ik ben benieuwd naar een uitgebreidere rij impressie... (board race?)
 
jij kijkt zeker geen tv meer?
Stoeltje ervoor, biertje erbij en genieten maar...

Heel mooi geworden!

Ik ben benieuwd naar een uitgebreidere rij impressie... (board race?)

Nog mooier ik lig op de bank met een biertje er naar te kijken _O-
Vrijdag as gaan we eens serieus een "baan" op waarbij Mark foto's gaat maken 8-)
Wat voor een baan: wacht de foto's van Mark maar af ;) Het weer is nu niet te harde maar voor vrijdag zijn de voorspellingen gunstig :Y
 
Fuck, fuck, fuck. Gisteravond voelde ik me al niet zo goed en overdag last van mijn rug maar vannacht was het klaar. 15min kermend van de pijn om een trap af te komen, mijn onderrug is ermee gestopt :(

Nu aan de paracetamol en tijgerbalsem, hotel geannuleerd en hopen dat het morgen of zondag weer beter gaat! Op dit moment kan ik alleen liggen.

Vanmiddag dus geen foto's heren -O-
 
Nee man, helaas niet. Ik zit wel beneden nu, paracetamol slaat aan maar kan nog niet veel dan zitten of strompelen. Niesen gaat gepaard met een harde gil van pijn :/

En het weer is echt onwijs goed, dubbel balen dus :(
 
Laatst bewerkt:
Beterschap Mark. Jammer maar tis niet anders. Als je ooit last vd rug heb gehad weet men hoe ellendig je dan voel. Zwaar klote.

Morgen floris Velthuis op bezoek om foto's te maken.. we moeten optimaal gebruik maken van het prachtige weer zeg maar...
 
Terug
Bovenaan Onderaan