YAMAHA XT550 "board racer"

By the way. Mooie foto's Mark. Hoe is het met jou brik?

UHH, goeie vraag :+ Elke keer als ik denk dat ik tijd heb is het alweer weg. In September gaat dochterlief naar school en dan hoop ik doordeweeks 's ochtends tijd over te hebben om er weer mee verder te gaan :Y
 
UHH, goeie vraag :+ Elke keer als ik denk dat ik tijd heb is het alweer weg. In September gaat dochterlief naar school en dan hoop ik doordeweeks 's ochtends tijd over te hebben om er weer mee verder te gaan :Y
Je had ook tijd om naar Norway te vliegen O-)
 
Ik heb mijn schroothoop ergens in oktober bij een maatje neergezet voor wat hak en breekwerk en kreeg onlangs bericht dat hij er bijna aan beginnen gaat, dus je bent de enige niet ;)
 
Tot zaterdag, Maarten. Ga jij zaterdag rijdend daar naar toe of breng je hem van te voren naar Hengelo?
Ik kom zaterdagmorgen vroeg die kant op. Het lijkt s,ochtends in ieder geval draag te blijven.
Het wordt weer mooi met al die Yamaha,s.
0229%2B%25285%2529.JPG
 
Zoals het er nu uitziet rij ik ook morgenvroeg naar Hengelo met de Papazuki. Vanmiddag even bellen of ik nog mee kan doen....
 
Laatst bewerkt:
Tot zaterdag, Maarten. Ga jij zaterdag rijdend daar naar toe of breng je hem van te voren naar Hengelo?
Ik kom zaterdagmorgen vroeg die kant op. Het lijkt s,ochtends in ieder geval draag te blijven.
Het wordt weer mooi met al die Yamaha,s.
[afbeelding]

Ik breng hem zaterdagmorgen op de hangert daar naar toe.
Gave motor heb je gebouwd zeg...petje af.
Tot morgen
 
Plan is weer veranderd. Kom misschien 's middags nog even buurten maar doe niet mee voor de prijzen. Was toch al kansloos denk ik....
 
Dank jullie wel voor de felicitaties.
Veel leuke projecten gezien van mede mfers maar waar ik vorigjaar al ideeën had voor een volgend project daar ontbreekt het mij nu aan. 0,0 inspiratie. Na 6 modellen van yamaha zou ik nu geen sportief iets meer kunnen bedenken op basis van uiteraard weer een zeldzame yamaha.....
Daarbij vraagt een nieuwe Job,Kids, onderhoud huis/vriendin ook mij aandacht en met gemiddeld 400uur per project wordt het lastig dit najaar.
Daarnaast werk ik savonds als zzper dus ben gewoon in te huren om andere projecten af te ronden haha...
 
Laatst bewerkt:
Als je nu eens een échte dakarbak bouwt op basis van iets tenere-ttr-erigs?
Sportief, yamaha,...
 
Terug
Bovenaan Onderaan