MF Gooi en Vechtstreek Deel HonderdVijfenVijftig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stoner mogelijk weer terug in MotoGP bij Ducati: MotoGP het laatste nieuws en uitslagen - Racesport.nl Kan nog leuk worden. :D

Ze zijn vandaag ook aan het testen geweest met de ECU van Dorna. Rossi geeft aan dat ze weer terug zijn in 2008 en als je bij Marquez tussen de regels door las kwam het er op neer dat het tot dusver kut is :P

Het is maar als testrijder, dus hij gaat (voorlopig) geen GP's rijden ;)
 

Slash concert in Mumbai. Moet leuk zijn voor een artiest als het publiek zo meedoet :D



Sukkel, maar voor de spanning kun je 'm er wel bij hebben :YWaarom willen ze dat zo gaan doen eigenlijk?

Betaalbaarder etc. Vind eigenlijk dat iedereen zijn eigen spul moet kunnen gebruiken. Het is en blijft een klasse met het beste materiaal en de beste techniek. Zou zo moeten blijven naar mijn mening.

Het is maar als testrijder, dus hij gaat (voorlopig) geen GP's rijden ;)

Kan altijd hopen :P
 
Laatst bewerkt:
Stoner, groots coureur, maar wat een zeikerd :Z

de Michelins doen het ook nog niet helemaal naar wens, veel crashes vanwege het gebrek aan grip van de voorband :X
 
Betaalbaarder etc. Vind eigenlijk dat iedereen zijn eigen spul moet kunnen gebruiken. Het is en blijft een klasse met het beste materiaal en de beste techniek. Zou zo moeten blijven naar mijn mening.

over die standaard ECU is het laatste woord ook nog niet gesproken, week of wat geleden was er een verhaal dat Yamaha en Honda bij Dorna hadden aangegeven dat de ECU software fouten bevat en potentieel gevaarlijk is. En dan was er nog geneuzel over de externe sensoren die men er wel of niet aan mag hangen. De grote fabrieksteams vinden vast wel manieren om dat ding helemaal naar hun hand te zetten ;)
 
Laatst bewerkt:
over die standaard ECU is het laatste woord ook nog niet gesproken, week of wat geleden was er een verhaal dat Yamaha en Honda bij Dorna hadden aangegeven dat de ECU software fouten bevat en potentieel gevaarlijk is. En dan was er nog geneuzel over de externe sensoren die men er wel of niet aan mag hangen. De grote fabrieksteams vinden vast wel manieren om dat ding helemaal naar hun hand te zetten ;)

Zie toch liever dat ze hun eigen spullen mogen gebruiken. Genoeg andere klasses waar Dorna ze met standaard ECU van Dorna zelf kan laten rijden.
 
Heeft je pa je de zak gegeven? :/

:N al is hij al sinds begin vorig jaar niet meer betrokken bij de zaak..

er zijn andere ontwikkelingen gaande, maar daar is nog geen touw aan vast te knopen hoe zich dat gaat ontpoppen.. vandaag weer een constructief gesprek gehad en daarmee gaan we weer verder kijken..

vage sjit.. kweet ut :P
 
tumblr_nprbaaZFBZ1tlb56zo1_400.gif
 
Dan had je niet alles moeten inpakken 8-)
Succes met alles in de kasten stoppen!

Verhuizingen zijn bij uitstek het moment om rommel weg te doen.....
... jaja.... ook ik heb wel eens een doos verhuist met echte rotzooi uit de garage (buismateriaal, oude kranen etc...)

Leuk filmpje om mee op te starten... de 2015 tekst bij Alanis Morisette's Isn't it Ironic.

Cookies op AD.nl | AD.nl
 
Laatst bewerkt:
Filosofische bui weer wat bekoeld zie ik :?
Ik zat net te denken... zou dr nog een toelichting komen bij de vraag.
Of bedoelt hij met deze foto dat hij in tweeen wordt gereten? Want zo voelt het voor mij als ik naar zo'n plaatje kijken. Ik zou scheuren met mn been zo tegen de paal :X
 
Laatst bewerkt:
Was lekker vanmorgen op de motor naar het werk...
Laatste tijd denk ik steeds dat het wel de laatste dag zal zijn met de winter voor de deur...maar het blijft nog steeds prima...

Sanne...houd het maar bij gymkhana....😃
 
Van Harte Mies!




Ik zat net te denken... zou dr nog een toelichting komen bij de vraag.
Of bedoelt hij met deze foto dat hij in tweeen wordt gereten? Want zo voelt het voor mij als ik naar zo'n plaatje kijken. Ik zou scheuren met mn been zo tegen de paal :X
Jij bent zo lenig niet? :/ :P




Ik denk dat ie ff wat aandacht wilde. Kreeg, maar van de verkeerde :+




En nou moet ik vreselijk veel koffie :z :Z :z
 
Laatst bewerkt:
Pff wat een kutdag op het werk. Vanmorgen lag 3 uur lang het systeem eruit. Was ik om 15.45 klaar en uitgeklokt. Brandoefening... mocht ik mij niet uitschrijven op presentielijst en mocht ik nog 20 minuten mijn tijd buiten verneuken. Hadden ze beter vanmorgen kunnen doen toen het systeem eruit lag :/ Maar even mail gestuurd dat ze die 20 minuten ook uit moeten betalen :)
 
Laatst bewerkt:
Naja gewoon naar uitzendbureau gemaild dat ik die 20 min uitbetaald wil krijgen. Als ze het niet doen ga ik de volgende keer gewoon naar huis en is het niet mijn probleem als zij mij niet kunnen vinden :)

Hoop voor je dat zaterdag het weer meezit *D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan