MF Gooi en Vechtstreek Deel HonderdVijfenVijftig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stond de kraan van je koeling nog dicht of zat er een thermostaat vast?
Geen kraan :N

Ik vrees een aansluiting in het staartstuk.
Maandag opentrekken en dan maar zien of dat klopt.
 
:Z :Z :Z :Z :Z Mogguh!

Kreeg gisteravond ook een bericht via RTV-NH over het meisje in Loosdrecht. Erg triest allemaal, maar die vent zal er niet makkelijk vanaf komen, hem kan nu ook doodslag worden aangerekend (mi). Zag zelfs dat de mini van de buurvrouw, die er dus helemaal niets mee te maken heeft, met eieren bekogeld is. :') Wordt verhuizen......

Ritje morgen: Ovb :]


pagina 50 (of 25 :P ) alweer. Dus maar alvast: :W :W ;)

X: hoop voor je dat het iets simpels is..
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen :Z

Spook gefeliciteerd!

@ Tox, ziet er stukken beter uit!

@ X; ben je mooi klaar mee. Ik had een onderhoudsbeurt laten doen bij een service center.
Iets met afwijken naar links omdat de voor en achterband omgewisseld waren en een motorkap die ineens op de snelweg (godzijdank net na een file) open ging.

@ meisje loosdrecht -O-

Zo eens op naar Arnhem voor een infodag over een carrieremogelijkheid. ( @Plex; ja ;) )
 
Laatst bewerkt:
Succes X.

@ onderhoudsbeurten: Ook al verkoopt het lastiger, maar ik doe het lekker zelf aan de auto en motor als het even kan!

Donderdag is de grijze astra verkocht aan een mede mf-er, mooi medium dit *O*

Meisje Loosdrecht...bah dat die kerel en zn zoon er maar heel veel slapeloze nachten van mogen hebben...bah -O-
 
hopelijk krijgen ze beiden de eerstvolgende 12 jaar een ander beroep: dat van bajesklant. 't zal wel met een soort van 'foei! niet meer doen' worden afgehandeld...

vanochtend de brommert naar de straat geduwd en een eerste rondje gereden.
1e conclusie: 't werkt allemaal weer. ondanks de overgebleven schroeffies onderweg niks verloren :)
2e conclusie: fiets lekt koelfvloeistof. vermoedelijk/hopelijk gooit-ie het overschot eruit en stopt het lekken een dezer dagen.
 
nope. de streep voor max staat halverwege het vat, en het niveau staat er 1,5cm boven. wat nog zou kunnen is dat het bovenste rubber in de vuldop lek is en dat het er daarlangs pist als het overdrukventiel in de dop open gaat...blok blijft verder wel op temperatuur, en de koelfan slaat op tijd in.
 
Nou idd :X t was best fris op de motor...
Maar toch weer een ritje Veluwe gemaakt, was gezellig met zn drietjes, tnx Daan!

lekker ritje :Y blijft een mooie omgeving. Was blij dat ik m'n wintervoering nog in m'n pak had zitten, toch wel 5 seconden ofzo de zon gezien :') , rest was frisjes...

morgen ritje gaat mij helaas niet lukken :/
 
De zon wil niet zo vandaag nee :N

Morgen meer. Weekend!
 
full


Zie ik je morgen om 11 uur in Breukelen op t terras
 
@Boot, da's mooi klote -O-

@brommers weer in elkaar, trots op mijn kerel, er waren er toch die twijfelden of ie 'm wel weer in elkaar kreeg? Zie het resultaat ;) :}

@Loosdrechts meisje ;( ;( wat een klootzak....en haar familie, je wil er toch niet over nadenken :N

@Jazz, hier ook nog even alsnog gefeliciteerd :j

@ritje morgen; vandaag kwam er niet veel van de zonnige en warme voorspelling terecht, bewolkt en 14 graden |( Morgen hebben wij keuze, Gooi-ritje of Motoghymkana....we gaan ons nog even beraadslagen.

@Sanne, fijn dat je vanuit de startersregeling kunt beginnen. 't Is niet veel, maar 't is toch wat zekerheid ;)

Ik had een mijlpaal gisteren; toen ik met mijn bedrijf startte had ik tegen Detox gezegd dat we 1 april als uiterste datum zouden nemen. Als ik op die datum nog niet echt van de grond was gekomen zou ik weer gaan solliciteren naar een baan in loondienst. Nou, gisteren was het 1 april, maar ik had afgelopen maand een práchtige omzet, dus we gaan nog maar even door met zelfstandig ondernemen #trots 8-) O-)
 
Laatst bewerkt:
Heel knap. Gefeliciteerd ;)
Kan n betere tijden enkel vooruitgang geven, dus dat ziet er goed uit.
 
Fijn dat het zo lekker gaat met je bedrijfje FnS, geen sollicitaties meer nodig dus.

Ritje morgen: ik wens jullie veel plezier, ik ga de CB maar eens kietelen in Lelystad. Volgende week al eerste competitiewedstrijd namelijk :)
 
Accu was leeg :') maar ff aan een lader gehangen. Banden wat :? lucht erbij gedaan en de ketting zo nog ff smeren.

Lelystadsers veel plezier morgen :Y
 
Pekel :XVoor een bakkie koffie wat eerder.
Route is een krappe 300, kijken of we dat redden :)

Nog modder enzo van afgelopen jaar :X Altijd motor afgespoeld na rijden in pekel. Daar let ik wel op :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan