VFighteR RC36-2

WB2i5QL.jpg

5Xibqbv.jpg

KWovy3o.jpg


zitje deel 2 gespoten, (deel 1 was wit) als het blauw goed droog is dan ga ik opnieuw afplakken en word er wat rood bij toegevoegd.
Tank ook wat blauw gespoten zodat er toch wat meer kleur in zit als dan het grote rode vlak.
Voorspatbord wat inkorten want is beetje lomp + aan de voorkant zit die bijna op de band. Kan m niet naar achteren kantelen want dan komt de vork poot er tegen aan.

Ook wacht ik nog even op kennis van me tot hij zn synschoniseer set terug heeft dan kan ik die ophalen en de vfr even synchroniseren.
 
Spuitwerk bijna klaar. Morge nog t kontje wat rood spuiten en de rand onderaan de tank zwart en dan is het klaar.

hier de foto's van t resultaat.

LIv354v.jpg

leRhZl3.jpg



en t voorspatbord wat aangepast.

x5Sq9pv.jpg
 
Laatst bewerkt:
Thanks G! ben er ook zeer tevreden over.

eind dit jaar spul allemaal naar de spuiter brengen voor t echte werk! maar voorlopig tevreden.
 
Zo vandaag t kontje nog eens afgeplakt en gespoten. Helaas weer iets te gehaast geweest, het blauw was nog niet volledig uit gehad dus nu haalde ik net de tape eraf en... je raad het al, de tape was te zien op het blauw... morgen even wat zachte poetsdoeken halen en dan met commandant aan de slag, heb net al stukje geprobeerd en t is gelukkig nog weg te poetsen. Ondanks dat het even snel snel gespoten is en er natuurlijk wel wat kleine foutjes in zitten ben ik toch erg tevreden over hoe dat de VFR er nu uit ziet. Het spuitwerk had toch de bedoeling om niet super mooi te zijn maar om meer een beeld te geven van wat ik in mn hoofd had en of ik daar dus ook tevreden mee was.
Kan je vertellen dat dit het geval is op de kleuren na. Het rood mag iets donkerder, en het blauw misschien ietjes lichter. Maar goed nu we dat weten en ik weet hoe dat het eruit ziet kwa kleuren schema kan ik dit mooi door geven aan de spuiter aan het eind van dit jaar. Dan kan alles mooi gespoten worden zodat er echt een plaatje staat.

Genoeg gelul, hier wat foto's
LCNM4St.jpg

6hlNASF.jpg



en als laatst, het eind resultaat!!

R39CuUO.jpg
 
thnx mannen. Hopelijk is het morgen nog droog als ik klaar ben met werken, dan kan ik even een klein rondje doen. Heb nog een klein probleempje met de afstelling. Had m lopend weg gezet en ben toen gaan verbouwen alleen nu blijft ie niet stationair lopen. Denk dat de carbs vies zijn van binnen. Heb wel vanmiddag even half flesje injector cleaner er in gegooid (werkt ook voor carbs) dus moet even stukje rijden en even goed door stoken.
Heb wel een kort filmpje 10sec ofzo. Zal m even uploaden.
 
ja geluid is heerlijk, dit is tevens nog wel met db killer.. :/

heb de demper 2de hands gekocht van iemand hier op het forum.
 
Is er al een filmpie?
Spatbord is ook mooi kwa lijn :t
 
Hmm valt nog mee dat er niet iemand om 17:00 geklaagd heeft waar het filmpje blijft.

Bij deze het filmpje incl wat vlammen..
Ook even een klein stukje gereden maar wat klinkt ie goed op de motor en hij gaat als de brandweer.

Veel kijk plezier.



Ps straks na het eten nog wat foto's uploaden. Die houden jullie nog te goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan