VFighteR RC36-2

Balhoofdpen is afgedraaid zodat lagers van een Suzuki gsxr750-1100 er op passen.

Voor de rest past de vork r 1:1 in
 
Gister subframe zover afgemaakt dat het zitje nu ook vast geschroefd kan worden aan het subframe.
candaag wat materiaal mee nemen van t werk zodat we t subframe af kunnen maken.
 
Hier even wat foto's van de laatste paar dagen..

cb5PlIN.jpg

9rbAmqp.jpg

VJOQC0e.jpg

BaJgrmz.jpg

TME7tLR.jpg

utqk1Iq.jpg

eGENBhl.jpg

XmOLQHY.jpg

g2IeKea.jpg

eRUSFiP.jpg

DfpGJQl.jpg
 
als ik dit zo zie ben ik zo blij dat mensen naar mij luisteren. wat zou dit net niet zijn geweest met een generatie ouder model en hoe mooi is het nu al. nou mijn tstuk en kroonplaat nog ;)
 
haha ja ben ook blij met t type dat k gekocht heb xD
moto heeft gewoon de perfecte lijnen om alles bij elkaar als 1 geheel te maken.


Ook dat komt goed piet!
 
Ja is een goedkopere keuze dan de koplamp van een duc streetfighter wat ik eerst fan plan was.

Deze staat haast zo goed haha. Ben er tevreden mee, staat ook mooi met de lijnen vd motor


Ook nog aan n race plaat gedacht maar dat weet ik zo net nog niet
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit! Netjes! ik ga deze zeker volgen.
Ben zelf momenteel ook een vfr 750 aan het verbouwen.

Heb er een Aprilla RSV mille subframe opgemaakt, deze is inmiddels gelast en ben bezig met de kabels aan te passen. Op de foto's stond alles nog los.
full
 
Op de foto hangt de demper los.

De andere demper is besteld, wordt een korte demper van G&G zodat het achterwiel mooi vrij blijft
 
Ook leuk ja.

Vanavond weer verder hobbyen.

Wat te doen vanavond,

Aansluiting frezen voor de oliekoeler aan de kant van t blok.
Blokjes frezen voor de remklauwen. Dit zodat de remklauw gemonteerd kan worden.
Koelblok frezen voor de spannings regelaar.
Vandaag op t werk 1 vulbus van t voorwiel ingekort zodat het wiel in t midden staat.
Verder met t subframe en de beplating ervan.
Misschien een begin maken met t plaatwerk voor de koplamp. Mal heb ik al gemaakt, nu nog uitknippen/zagen.
Zal vanavond of morgen nog wat fotos plaatsen van de werkzaamheden.
 
Gaat lekker maat , beestje begint vorm te krijgen.
Waneer verwacht je hem lopend en klaar te hebben?


Nou de planning was rijd baar voor 2de paasdag. Maar aangezien dat over ruim n week is.. En er nog zoveel werk is gaat dat niet lukke.
Maar uhm zsm.. Haha kont is veel werk om dat allemaal netjes te maken zodat je er zo min mogelijk aan ziet en de kabelboom word nog n hele uitdaging.
Zal morgen ff wa pica's droppen..
 
Nou de planning was rijd baar voor 2de paasdag. Maar aangezien dat over ruim n week is.. En er nog zoveel werk is gaat dat niet lukke.
Maar uhm zsm.. Haha kont is veel werk om dat allemaal netjes te maken zodat je er zo min mogelijk aan ziet en de kabelboom word nog n hele uitdaging.
Zal morgen ff wa pica's droppen..
Lekker bezig hier hoor, dat was ook mijn dead line. :Y
Maar ga deze ook niet halen. :N
Nu ook bezig met de electra, man wat zit dat allemaal krap. :(
Moet netjes alle stekkers van de voorzijde achter het balhoofd hebben.
 
Even de wel beloofde maar tot nu toe nog niet geposte foto's
Veel kijk plezier.. enne laat wat achter!

Aangepaste oliekoeler met de aansluitingen nu naar beneden ipv schuin naar achter.
3CIHV7A.jpg


oliekoeler aansluiting voor op het blok.
IVLxfBg.jpg

PtFGwr1.jpg

rgzKZDH.jpg


Remklauw bevestiging.
GjadrkB.jpg

JCf9oLl.jpg


Begin gemaakt aan de koplamp behuizing.
XsqrSc8.jpg


Onderkant van het kontje.
MG0f2c4.jpg

n1cKn5J.jpg


Binnekant van het kontje zoals het ong komt te liggen.
ZzpKrWr.jpg

IsNOOhV.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dit wordt een mooie fiets. Ik heb wel mijn twijfels over de ophanging van je voorremklauw. Je kunt tijdens het remmen nog steeds een draaimoment creeren op de bovenste ophanging, ook al is de kans klein vanwege de korte arm tussen beide bovenste ophangpunten.
Ik zou voor je eigen veiligheid, en die van andere, dit toch echt veranderen naar een echte adapter plaat voor beide ophang gaten.

Voor de rest: ben benieuwd naar het eind resultaat

Gr. Paul
 
Dit wordt een mooie fiets. Ik heb wel mijn twijfels over de ophanging van je voorremklauw. Je kunt tijdens het remmen nog steeds een draaimoment creeren op de bovenste ophanging, ook al is de kans klein vanwege de korte arm tussen beide bovenste ophangpunten.
Ik zou voor je eigen veiligheid, en die van andere, dit toch echt veranderen naar een echte adapter plaat voor beide ophang gaten.

Voor de rest: ben benieuwd naar het eind resultaat

Gr. Paul

Hoe zou er een draaiing kunnen ontstaan dan? Hij zit toch ook vast in het onderste boutgat?
Of bedoel je juist dat hij op deze manier daarom min of meer alleen met de onderste bout echt gemonteerd zit?
In dat geval zou het ook nog op te lossen zijn door een adaptertje te maken net als er nu op zit, maar dan te zorgen dat hij helemaal tot bovenaan tegen het alublokje valt. Dus dat de klauw tot boven het boutgat 'ingekapseld' zit.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan