VFighteR RC36-2

vorkpoten worden goud, wielen worden john player special goud.

basis kleur van de motor wordt wit en dan komt er nog blauw met rood overheen. In de nieuwe honda rc123 HRC kleuren denk ik zo.. in iedergeval HRC kleuren.
 
RLWqNho.jpg



Eerste deel van de spuiter is terug
 
Laatst bewerkt:
vandaag wielen weer opgebouwd, rubber laten leggen en achterwiel maar meteen gemonteerd :D
Vork is ook weer binnen, mooi dit weekend opbouwen en dan kan de VFR op zn wielen staan.

s7BrJf4.jpg

HDVqRvD.jpg

twZuSUm.jpg

uwXCDOe.jpg
 
Laatst bewerkt:
thnx mense ;) hopelijk as zaterdag de voorvork in elkaar zetten. Moet de buitenpoten even heeeel goed schoon maken aan de binnenkant, daar zit me een partij zooi in van het stralen haha. Zodra de poten in elkaar zitten kan de VFR lekker op zn wielen staan.
 
Vfr blokje is een fijn ding. Ga je nog de kettingwielverhouding aanpassen of niet?
Bedoel een beetje snelle acceleratie is meer plezier natuurlijk :)
 
@basman, zodra ketting en tandwielen aan vervanging toe zijn komet er een kortere overbrenging op ja :D
 
Welleens nagedacht over een dubbele spanningsregelaar(honda-kwaal) incl switch te monteren? Mocht de ene het begeven...schakel je direct over naar de andere :+
 
nee.. de spanningsregelaar die ik nu heb is ook geen originele meer volgens mij.
Maar we hebben het zo gemaakt dat deze gekoeld word door de buite lucht ;) + ik heb zo'n sr check kastje aan zitten met een LED lampje zodat ik kan zien of hij wel of niet goed werkt.
 
nee.. de spanningsregelaar die ik nu heb is ook geen originele meer volgens mij.
Maar we hebben het zo gemaakt dat deze gekoeld word door de buite lucht ;) + ik heb zo'n sr check kastje aan zitten met een LED lampje zodat ik kan zien of hij wel of niet goed werkt.
Ziet er echt vet uit Lloyd! Maar die opmerking over die SR is zeker de moeite waard. Ik zit al aan mijn 3de SR in 3jaar tijd.. En ik heb ook alleen aftermarket SR's gebruikt zelfs met extra ventilator erop gemonteerd en heb ook zon check kastje.. Toch nog 3 keer kunnen lopen :N
 
ik heb inmiddels een reserve, als de motor loopt vd week (maby zaterdag) dan even checken of die 2de sr goed werkt, zoja dan gaat ie gewoon in de kont als reserve.
 
Heb gister de motor op zn wielen gekregen. En even buiten gezet voor paar foto's, zal vanmiddag even nieuwe foto's maken in het zonnetje mocht die straks nog schijnen.
 
Hard aan t werk.... :D

zal straks wat foto's posten, belooft!!

Inmiddels subframe gespoten (nu aan t drogen), andere koplamp gekocht, Bi-xenon gekocht (wil wel fatsoenlijk licht hebben.), vandaag radiale rempomp gekocht van een Kawa ZX1000/zx1200. De originele rempomp van de VFR was te klein kwa zuiger diameter en kreeg ding gewoon niet op druk.
Nu die radiale er op en even ontlucht en meteen fatsoenlijke druk.
Klemmetjes gemaakt om koplamp op te hangen (nog 1 beugel maken om de koplamp goed op zn plek te houden en t spul heel te houden.
Ook heb ik een RVS uitlaat gekocht voor de VFR. komt wel pas na de vakantie maar das niet erg. :D
Kan die bonk roest er onderuit haha.

En verder.. zijn aan het opbouwen.
 
ja ik weet t.. Afgelope zaterdag avond/nacht klein ongelukje gehad.. iets met een paarden hindernis baan??
dachten na dat n feesje was afgelopen even over zo'n hindernis te springen... rende er op af, zette me af pakte met mn hand die balk vast om er overheen te springen..

Duw ik die balk er vanaf.. Bam daar ging ik, faceplant in t zand, vol met mn rechterschouder op de grond en mn rechterknie nog tegen de vallende balk aan....

Schade?
ja genoeg, knie stijf en pijnlijk. Rechterschouder zwaar gekneusd...

Motor vakantie zit er momenteel niet in, wilde eigenlijk de 18de vertrekken maar dat gaat helaas niet door.
foto's blijven jullie me nog even verschuldigd
 
Terug
Bovenaan Onderaan