VFighteR RC36-2

Niks mis met die koplamp. Alles moet gewoon nog een geheel gaan vormen.

Komen er nog een soort van radiatorcovers en belly pan op?
 
@RBS, dat moet ik nog even bekijken. Project ligt momenteel heel even op n laag pitje, andere dingen te doen en ga a.s. zaterdag met vakantie.
 
Zo Vd week als eens eventjes verder gegaan aan de Vfr.
Lukte niet wat ik eigenlijk wou.
Gestopt.... Gister avond verder gegaan..
Uit eindelijk ben ik gister maar opnieuw begonnen en wat anders gemaakt.
Uitkomst.. Framepje gemaakt voor de koplamp vanavond verder met hobbyen.


LFMVlfo.jpg





Er zit een H4 Bi-xenon verlichting in en de 2 lipjes bovenin de hoeken daar komen de knipperlichten in te zitten.
 
Laatst bewerkt:
hier paar foto's van de vordderingen. Gister ook even met polyester gespeeld met een goed resultaat.

hjvDjkv.jpg

s91v6hP.jpg

nUAZnDh.jpg

GnQor6w.jpg

vg1bvp3.jpg



zoas de motor er nu bij staat.
GeVhzHE.jpg
 
dankje dankje allen.

@Nop62, word zeker wel wat

@teake, dankje. ik ga lekker eerst zo rond rijden en spuiten gebeurd later wel weer. Tank zit nog goed in de lak evenals spatbord. Wielen en vork zijn al zoals ik t wil dus dat scheelt. Kontje ga ik eerst gewoon plakken.

@kwajongen, ja heb de zin weer te pakken gelukkig hehe:D Ennuh... dit zitje blijft. :D Eerst dat foam maar eens kijken hoe dat bevalt, een ander zadel ervoor maken kan nog altijd.

@fighterfan, thnx man:D
 
Oef!! lang niet meer echt op MF gekeken laat staan wat aan de VFR gedaan... datum maar weer opgeschoven naar 2de paasdag 2017 haha. Motor staat helaas nu even onder t zijl.... Even wat andere dingen tussen gekomen op de vfr af te maken. Eigenlijk is kabelboom nog enigste werk om te verrichten, dan is ie rijdbaar. Hoop alleen dat stuuruitslag voldoende is.. met keren is t wel steken maar hopelijk is dat met rijden niet zo'n probleem.
 
Omaaaa!! opbokken!! terug je graf in gij!



Deze de zaterdag besteed aan kabels van de achterverlichting en kenteken verlichting.. Aangezien ik niet zo'n held ben met elektra... heb ik het vandaag weer half opnieuw moeten doen haha..

Maar het werkt nu wel. Ook nog even het kontje in de 2de laklag van de primer gezet, 's avonds opgeschuurd en ontvet en de eerste laag wit er op gezet.

Plaatjes bij t praatje.

SouyBHC.jpg

hrmQeDb.jpg4

qdxNlwJ.jpg


En een filmpje van t licht

atxsAp0.jpg

ArPMW67.jpg
 
Laatst bewerkt:
@kwajonge, ja moet iets.. anders word alles wit van de nevel haha. Mn vorige spuitcabine is afgebroken.. verd vervangen door een groter exemplaar, is alleen nog niet klaar. Nieuwe tuinhuis moet nog een dak en ramen hebben haha.

@baukeekuab, thnx ;)
 
van t weekend weer even bezig geweest met de Viffer... vanavond kabelboom af solderen en intapen, dan is het de bedoeling dat deze week de motor gaat lopen. Zaterdag al wel getest of dat de startmotor stroom krijgt en dit is in ieder geval goed. So far so good. Er werd me gevraagd vanuit Tucson USA of ik even een foto wilde maken hoe de viffer er bij stond en een foto met tank en zitje er op. Dus zo gevraagd zo gedaan, hier het resultaat so far!

pQUBcq8.jpg

Z4lcad4.jpg

tsTKs66.jpg




Kontje is nu nog maar in de 1ste kleur gespoten, word nog blauw en rood aan toe gevoegd. Beetje zoals HRC het heeft.
 
ja word zeker wat zo :D hopelijk deze week de viffer ff laten lopen. Als ie dat doet, dan issie bijna klaar op een paar kleine dingetjes na.

@sander, kontje is van een Honda RS125
 
Terug
Bovenaan Onderaan