Enig idee wat voor switch dit is?

10 nov 2015
2
0
Hallo iedereen,

ik zoek me rot na het bekijken van dit filmpje :

deze heer\vrouw veranderd het vermogen van ze fiets van 95pk vol vermogen , naar 47,5pk ( ideaal voor A2 ) in een seconde.

Heeft iemand een idee welke knop hij bedoel die hij noemt in ze reactie?

' I explain you...you a boton on the handlebar, and yeah this boton remove the limitation of the moto. I dont know how but i know that is it possible because i go to the dealer in my city and de mechanic say that to me. Search information i google but send me an email and when i have my z800 in december i explain you how yo can install that on your z800. Sorry for my english i dont use it too much '

Bvd,
~
 
Hallo iedereen,

ik zoek me rot na het bekijken van dit filmpje :

deze heer\vrouw veranderd het vermogen van ze fiets van 95pk vol vermogen , naar 47,5pk ( ideaal voor A2 ) in een seconde.

Heeft iemand een idee welke knop hij bedoel die hij noemt in ze reactie?

' I explain you...you a boton on the handlebar, and yeah this boton remove the limitation of the moto. I dont know how but i know that is it possible because i go to the dealer in my city and de mechanic say that to me. Search information i google but send me an email and when i have my z800 in december i explain you how yo can install that on your z800. Sorry for my english i dont use it too much '

Bvd,
~~

Jij hebt nooit een bromfiets gehad vroeger ?
 
Ik denk dat het werk door het verlaten van het ontstekings tijdstip.
Ze geven de ontsteking iets vertraging en dat gaat ten koste van het vermogen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan