Duin & Bollenstreek 36: "Koud, nat, lekker naar MacDonalds!"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het serieus zo dat omdat jij nog thuis woont jullie meer vergoedingen krijgen?? :?

Waar ergens in Den Haag zit je dan Mitch?

yup, dat werd letterlijk gezegd waar ik bij zat, bij een aanvraag voor een nieuwe aanpassing voor een nieuwe auto, heel bizar is dat. die aanpassingen worden alleen in nieuwe auto's gedaan. nou dat de auto zelf al 20 ruggen kost, oke. tis gwn nodig klaar, maar puur omdat ik als meerderjarige nog bij m'n moeder staat ingeschreven werd 50% van de auto en de aanpassing a 14.000 eu vergoed.... spreek ik nog niet over de aanvraag van een nieuwe kar of de broodnodige nieuwe aanpassingen in het huis. Als je dat prijskaartje ziet moet je in de Quote 500 staan wil je dat fatsoenlijk kunnen dokken. nee, mensen die denken dat gehandicapten alles gwn krijgen is onzin. Zodra instanties een smoes hebben om 't niet te vergoeden sta ja.... nou leuk... alleenstaande anita heeft noodzakelijk een nieuwe kar nodig a 25.000 eu maar mag t betalen van haar uitkering a 1000 eu.

ik zit doordeweeks op de kootwijkstraat. 9 minuten van 't haga leyenburg :+
 
Op een ouwe fiets leert esther graag

in z'n jongere jaren was het een echte hunk :P

images
 
Laatst bewerkt:
Nee. Alleen intake gehad en ze heeft mijn rug nagekeken en zonder dat ze wist waar op dit moment de klachten zitten kon ze het zelf al aanwijzen. Klopte precies. Moest daarna op m'n buik gaan liggen op zo'n bank en toen heeft ze een aantal plekken behandeld. Rechter SI gewricht zat vast en mijn bovenrug. Maar je voelt het echt ploppen soort van :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan