Duin & Bollenstreek 36: "Koud, nat, lekker naar MacDonalds!"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was toch de Beinsdorperbrug? :? :+
Iig die irritante rotbrug als hij open staat en je gewoon de dijk wil blijven volgen...
Lekker omrijden, de boete voor rijden over het fietspad zal denk ik een dure zijn :)
 
Toe aan een carierreswitch? Je weet het mooi te vertellen haha

Ik ga t eens proberen:

Vanavond kom ik vanuit mijn luie stoel en ik ben hier samen met mijn hond sayang die wacht op haar avondwandeling. Vannacht wordt het een frisse avond. Het is rustig met kans op lokale vorst aan de grond. Een waarschuwing voor t verkeer. En dan gaan we door naar het motorweer voor morgen. Die scoort een 6. Het is zonnig maar fris en de koude wind is niet ideaal.
En dan is er nog dit: er is een nieuw tunneltje geopend op de plesmanlaan bij transferium! *D

Rara welke 2 personen doe ik na
 
Ik ga t eens proberen:

Vanavond kom ik vanuit mijn luie stoel en ik ben hier samen met mijn hond sayang die wacht op haar avondwandeling. Vannacht wordt het een frisse avond. Het is rustig met kans op lokale vorst aan de grond. Een waarschuwing voor t verkeer. En dan gaan we door naar het motorweer voor morgen. Die scoort een 6. Het is zonnig maar fris en de koude wind is niet ideaal.
En dan is er nog dit: er is een nieuw tunneltje geopend op de plesmanlaan bij transferium! *D

Rara welke 2 personen doe ik na

Hahahhahhahahahaha.😂

Piet paulusma? En uhh ...
 
Iemand ee keer gezeik gehad met motor en agent..? Heb nu een motor die ik moet knijpen maar er is alleen een type goedkeuring voor 25 kw ipv 35kw. Kan wel op 35kw laten doen maar dan krijg ik zon uitdraai en niet op kenteken.
Iemand ervaring hiermee?
 
Ik denk dat je beter kan checken of je verzekering dit pikt. Oom agent boeit t vaak niet. Ik ben in 5/6jr 1x aangehouden. Ik werd gelaserd met 98 km waar ik blijkbaar 50 mocht. Om een t kort te houden. Ik reed op 75kw terwijl ik nog 6 maanden 25 kw moest. Agent zei zelf: ohw, je hebt al groot rijbewijs ... En die boete heb ik noooit ontvangen whehe :)
 
Ik denk dat je beter kan checken of je verzekering dit pikt. Oom agent boeit t vaak niet. Ik ben in 5/6jr 1x aangehouden. Ik werd gelaserd met 98 km waar ik blijkbaar 50 mocht. Om een t kort te houden. Ik reed op 75kw terwijl ik nog 6 maanden 25 kw moest. Agent zei zelf: ohw, je hebt al groot rijbewijs ... En die boete heb ik noooit ontvangen whehe :)
Ja daar moet ik ook even achteraan klopt.
maarre heb jij even mazzel.
 
Iemand ee keer gezeik gehad met motor en agent..? Heb nu een motor die ik moet knijpen maar er is alleen een type goedkeuring voor 25 kw ipv 35kw. Kan wel op 35kw laten doen maar dan krijg ik zon uitdraai en niet op kenteken.
Iemand ervaring hiermee?
Officieel moet je een typegoedkeur hebben, anders blijft er altijd ruimte voor een verzekering om er onderuit te komen mocht er iets gebeuren. Ook bij een politiecontrole. Kan je hem niet gewoon op 25kW zetten?
 
Laatst bewerkt:
Ajoh, in nl zal je die 10 kw niet zo heel snel missen. Maar je kan ook je fiets inruilen bv
Precies, of weer inruilen op een echte A2 fiets of naar 25kw. Misschien kan je hem op kenteken 25kw laten maken maar in praktijk 35kw. Ik denk niet dat ze een begrensde motor snel op de testbank zullen zetten. Met 25kw valt ie gewoon onder A2. De verzekering doet niet moeilijk, maar je hebt toch iets meer vermogen.
 
Laatst bewerkt:
Een oude 650.

En nee misschien een beetje dom, maar wist ik veel xd
was al blij dat deze motor met deze kleine beentjes een reeel vooruitzicht is zegmaar. Heb op heel wat motoren gezeten maar was het toch allemaal niet. Maarja misschien wel naar 25kw heb nog even.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan