VT1100 loopt niet lekker

Osiris1960

MF'er
8 jul 2005
35
0
Westwoud
Hallo allemaal, ik ben sinds kort in het bezit van een honda shadow vt1100uit 1990 ik heb geen ervaring met deze motoren. maar ik vind hem in z'n 3 of 4 gewoon niet lekker rijden/trekken. hij heeft al een beurt gehad, niks geholpen. vandaag op gehaald bij een motorzaak in de buurt om de carburateurs te laten reinigen en af te stellen, ook dat heeft geen verandering gebracht. is er iemand in de buurt van Hoorn die echt weet hoe zo'n chopper hoort te rijden?? en die ook zou willen kijken/rijden.

Op dit moment zitten er andere uitlaten onder. ook dit heeft niks geholpen
Compressie was volgens de 2 verschillende monteurs goed

Ik hoor het graag. ;)

Mvg
Osiris

http://imgur.com/a/zY8pH
 
Mooi ding! Ik ben met mijn Vulcan 800 regelmatig in Hoorn te vinden, maar om nou te zeggen dat ik weet hoe jouw VT11000 zou moeten rijden... niet echt. Ik zou hem wat krachtiger dan de mijne verwachten. Wellicht een keer een stukje samen rijden en dan even van fiets wisselen om het verschil te voelen een idee?
 
Je moet naar iemand met ervaring in deze motoren en ik vraag me af of die in Hoorn te vinden is. Ben je bij die zaak met de B als eerste letter geweest? Ik weet niet of dat de juiste zaak is. Op dit forum zitten vast wel mensen die alles van deze motor weten.
 
Hallo Frans,
Een reguliere beurt qua onderhoud hoeft een bepaald probleem wat daar los van staat natuurlijk niet op te lossen.
heeft de motor andere acceleratie eigenschappen in de andere versnellingen als de 3e en 4e ?
niet dat ik in de buurt van Hoorn zit, maar om wat meer duidelijkheid te krijgen over je klacht. :)
 
Allereerst bedankt voor de snelle reacties! :)

@highking,bedankt voor het aanbod maar het gaat mij niet om een vergelijking, mijn ex rijdt zelf een shadow 750 uit 95 en dat rijdt heel anders. het gaat mij erom dat ik iemand kan vinden die weet hoe een vt1100 rijd en kennis van zaken heeft over dat type motor.