Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
Juist. De koeling is van binnen naar buiten. Onderdruk achter de vinnen waardoor de wind van binnen makkelijker naar buiten stroomt.
 
Bassie waarom doe je niet die zij F1 vleugels erop?
Die ook tegen wordig op de moto gp motors zitten
Dat vindt wel apart en zie je nooit
 
De vinnen zorgen niet voor meer lucht juist minder
Vinnen wijzen naar buiten niet naar binnen
Het is puur voor the look trust me
Als je riidt komt het wind tegen de vin en stoot dan juist weg
Maar
Looks pretty slick met vinnen

Dan werkt het juist wel.
 
Ok. Duidelijk.
Bedankt Peter.

Maar wanneer je de flappermod verwijdert, krijg je dan geen gezeik bij een circuitdag ivm geluidseisen?
Of overstemd de uitlaat altijd de inlaat?

weet ik niet 100% zeker.....
inlaat geluid kan best heftig zijn, er worden vaker motoren van het circuit gehaald waarvan de overschrijding van het geluid niet altijd van de uitlaat komt....maar weet niet of dit altijd de inlaat is.
 
Daar zat ik ook aan te denken. Die wing doortrokken vind ik eigenlijk iets té aanwezig. Van die Moriwaki vinnen is dan best een nette optie :Y
vergeet niet dat het een fotoshop is....
zo zwart ga je je radiator nooit krijgen, tenzij je ook je hele koelvinnenen/ plaatjes van je radiator zwart inwendig kunt krijgen....
 
Bassie waarom doe je niet die zij F1 vleugels erop?
Die ook tegen wordig op de moto gp motors zitten
Dat vindt wel apart en zie je nooit
:? Ken die alleen maar van dat afzichtelijke Kawasaki hok, soort van vleugeltjes ipv spiegels. Of zijn er meerdere soorten?
 
vergeet niet dat het een fotoshop is....
zo zwart ga je je radiator nooit krijgen, tenzij je ook je hele koelvinnenen/ plaatjes van je radiator zwart inwendig kunt krijgen....
Is ook zo, maar denk dat ik het toch origineel laat. Ben nl niet echt overtuigd, vind het net iets té...
 
Neuh, ik laat de zijkuipen zelf voor wat het is, die zijn van zichzelf al mooi. Ik hoef ook niet op te stijgen, die snelheden haal ik toch ook niet... :+
 
Zou kunnen hoor, geen idee. Maar aangezien er voor de meeste valdoppen in de kuipen geboord moet worden, is dat voor mij sowieso een no go.
 
Thanks buddy
Gaat nog strakker worden
Nig 2-3 weekjes dan heb ik alles
Wordt mint!(er)
 
Je bent niet de eenige buddy👍🏽
Ben echt geschrokken van het vuil bij de ketting en daar rondom
 
Iemand een linkje of adres voor de complete set aan bevestigingsmateriaal van het kuipwerk.
Door de jaren heen heb ik denk ik nog een handje vol orginele over de rest is gamma en praxis bouten en moeren.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan