Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zeg doen chris
Of aan mij geven kerst kadotje😁
Jij heb al 10+ jaren kerst kados gehad lol
Wedden dat je in 16, je velgen gaat nemen🤐
Denk dat ik dat voorlopig nog niet (of misschien ook niet) ga doen hoor. En of ik het volgend jaar red een setje wielen bij elkaar gespaard te krijgen, is nog maar de vraag. Eerst moet die volledige kuipset dan verkocht zijn. Gaan het dan wel zien, eerst staat de vering op de planning.
 
Zo, omgerekend zijn die Harris reservoir brackets eigenlijk nog flink aan de prijs zeg :o Daar sta je niet zo bij stil, totdat je de daadwerkelijke afschrijving op je rekening ziet :/ Nou ja, dan is het iig een heule goede reden om er maar meer van te "genieten" als ze gemonteerd zijn... :')
 
Finally
Afam tandwielen en did ketting 520 on the way
Oberon clutch slave cylinder on the way
En wat kleine dingen
Keyless black tankdop
Dark smoke headlight protection
Black nuts screen+fairings
Hrc tankpad
Binnen kort ander oem shock erin (thanks mate👍🏽)
Ander oem brug ook (deze heeft krassen)
Simple dingen but details count👍🏽
 
Zo, omgerekend zijn die Harris reservoir brackets eigenlijk nog flink aan de prijs zeg :o Daar sta je niet zo bij stil, totdat je de daadwerkelijke afschrijving op je rekening ziet :/ Nou ja, dan is het iig een heule goede reden om er maar meer van te "genieten" als ze gemonteerd zijn... :')

wil je even een foto posten als de boel gemonteerd zit?
 
Deze staat nu in m'n Powercommander, van internet geplukt. Motor loopt goed. Zijn er nog verbeterpunten te zien?
full
 
Laatst bewerkt:
@bassie, mailtje gehad, is nog leverbaar, maar heb hem het liefst in het zwart, dus ff afwachten.
 
Oh ok, zwart is idd wel mooier... :Y Ik ben nu in afwachting van een bericht dat het verzonden is, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik het binnen heb.
 
die had ik ook erin gezet en ik heb ook de bij behorende tbr maar bij mij stond ie bovenin veel te arm ik heb er ook k&n filters in zitten daar kan het ook aan liggen misschien met stock filters dat het wel goed is
Deze staat nu in m'n Powercommander, van internet geplukt. Motor loopt goed. Zijn er nog verbeterpunten te zien?[afbeelding]
 
Geloof er niks van, jij leest alleen maar dingen op en mf en dat is dan je 'ervaring' :p
 
@Bassie, alleen in gepolijst en mat te krijgen, geen zwart :(

Zo'n vork zit vrij simpel in elkaar hoor, is goed te doen als je een beetje technisch bent, zeker met de manual erbij.
Alleen de houder tool voor de binnenpoot had ik niet, maar dat ging goed met een luchtsleutel.
 
Laatst bewerkt:
@Bassie, alleen in gepolijst en mat te krijgen, geen zwart :(

Zo'n vork zit vrij simpel in elkaar hoor, is goed te doen als je een beetje technisch bent, zeker met de manual erbij.
Alleen de houder tool voor de binnenpoot had ik niet, maar dat ging goed met een luchtsleutel.
Dat is jammer :/ Aanschaf en anodiseren of coaten wordt dan een te dure grap zeker?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan