motor start niet

martin72

Die hard MF'er
18 apr 2013
328
15
westmaas
vanmorgen motor gestart zonder probleem, vanmiddag wil ik naar huis gaan druk startknop in wel rond draaien maar niet aan slaan, geprobeerd met choke en zonder maar hij slaat niet meer aan, hoe kan dit ineens, hij stonk wel naar benzine, heb hem maar op mijn werk laten staan, maar wat zou ik kunnen doen morgen om hem aan de praat te krijgen, hij stond daar vandaag wel buiten onder een afdak alleen achterkant was wat nat. iemand een idee wat te doen
 
Misschien bougiekabels die last hebben van hetgeen pluvius momenteel los laat?

Gezien de herhaalde oproepen om hulp met je slecht startende kawa, is het misschien een goed idee om hem eens naar een echte vakman te brengen die er echt verstand van heeft.

1 van het forum hier hoef je na je "aardige" reactie iig geval niet meer te vragen 8-)
 
Laatst bewerkt:
Jawel, voor zover ik Bolski een beetje kan inschatten, is hij een hele lieve meedenkende en meelevende kerel die ons allemaal alles vergeeft en altijd te woord blijft staan.


Bolski for
president.gif
!!!
 
Laatst bewerkt:
probleem opgelost hoor, bedankt nog voor jullie hartverwarmende hulpbehoevende reacties,
het was het nietdichtmeedraaiende roterende dingetje, in zijn achteruit aan geduwd ging super.
 
Terug
Bovenaan Onderaan