Het Geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 80

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O- your damn right.

Ik wacht nog wel een paar weekjes ik ben niet gebouwd voor dit weer geef mij maar voorjaar en zomer lekker de deur open en veel buiten zijn (moet ik toch wel want ik ben hovenier).
alhoewel het vandaag wel eerlijk gezegd een prachtige winterdag is.
Zie ik vanuit binnen ;)
 
ik heb het beest maar even naar buiten gemikt :9~ :9~
full
 
Mijn buurman gaat gewoon naar zijn werk ( 60 km ) met zijn 900 rr, de bikkel................en hij moet wel, zijn auto is kaduk ;)

Vandaag lekker op de warme zolder mijn voorpoten gedeeltelijk gedemonteerd en verse olie erin.
Eerste keer met een bovenzijdeonder vork, moest verdomme nog een veerspanner knutselen ook |(

weer een onderhoudsklusje klaar :)
 
Heb al de hele week een nieuwe wekker, de mooie diepe grom van een cbr900rr met arrow uitlaat _O-

gelukkig vertrekt de buurman net voordat ik eruit moet ;)

Eindelijk weer wat warmer weer, kunnen de voorpoten er weer in :)
full
 
Goedenavond heren,

Ik ben op zoek naar een tweede set velgen voor mijn Fireblade uit 2004. Nu kan ik een set kopen van een Blade uit 2006. Passen deze ook op mijn Blade uit 2004?

Thanks alvast!!

Tom.
 
Geen mensen die toevallig hun 2012+ blade willen gaan inruilen op een naked aankomend voorjaar ?

Heb nu een GSX-S, bevalt goed maar na 10 jaar supersport te heben gereden sloeg de heimwee naar een racer al snel weer toe.
Na diverse Suzuki's denk ik dat een 2012+ blade op plek 1 staat op de lijst.
GSX-S ga ik te koop zetten als de verhuizing achter de rug is (april gok ik) maar mocht er iemand zijn die toevallig op zoek is naar een sterke Naked met ABS en traction control.

:)
 
Vandaag toch nog 100 km gereden! Was alweer veel te lang geleden. Zelfs nog even met de knie over het asfalt geweest!

Zijn er nog meer die gereden hebben vandaag?

Groeten Arnold
 
Ik wacht wel tot temperatuur hoger is en wanneer alle pekel weg is. Het gaat komende week weer vriezen. En dus nog meer pekel B|

Ik heb mijn tong even op het asfalt gelegd, hier in friesland was de pekel wel weg gelukkig! Heb hem voor de zekerheid nog even goed afgespoeld
full
 
Vandaag een nieuwe naks binnen gehad.
Wilde hem eerst niet monteren ivm de oppas verhalen op het forum.
Morgen ga ik hem toch vervangen en aansluitend een stuk rijden heeft de afgelopen uren flink geregend het zout is echt wel weggespoeld.
Heb er zin in!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan