Het Geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 80

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo als ik zo naar buiten kijk
dan zullen ze er wel weer voor een
maand pekel neer hebben gedonderd
maar ja hij staat goed binnen :Y
Voorlopig blijft ie inderdaad nog lekker binnen, er zal eerst veel regen moeten vallen voordat ie weer buiten spelen mag.
 
Iemand interesse in een mooi Honda logo, om de garage/mancave te pimpen? Het is een dunne metalen plaat op hout, afmeting 102cm x 70cm.

1c5eca5994212b3bbe9f1d466c617af7_zpsykn9dudj.jpg


Voor een fles Bacardi Oakheart mag ie opgehaald worden.
 
Laatst bewerkt:
ik wil mijn originele uitlaat vervangen door een losse demper. Nu zit ik met een vlinderklep en servomotor. Hoe ga ik daar mee om met vervanging? Lees ook dingen over een module die je in die stekker moet steken en dan servomotor verwijderen? hoor graag jullie mening:)
 
Hallo allen,

Ik ben opzoek naar een voorwiel van een Fireblade 2004 t/m 2007.
Wie heeft er nog wat liggen?

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
zo en nu nog eens een weekje regen
en dan de temperaturen van wat het morgen gaat worden :Y
dan mag die weer de weg op
van de week de accu er maar weer eens in gaan proppen
het zal nou wel gebeurd zijn met koning winter *O*
 
Maak me gek!
Zou zo perfect uitkomen. Ik heb begin Maart precies onze verbouwing van het huis af (op een paar kleine dingen na) en dan heerlijk op de Blade ontstressend het voorjaar in knallen. *O* Even een gekke drukke periode van 4 maanden achter de rug latend. Ben er zo aan toe.. :Y :Y
 
pixlr_20170218213123802_zpslue1hbjk.jpg

Zo, mijn brommer ook weer klaar voor 2017.
Na een grote beurt inclusief kleppen stellen, nieuwe accu (naweeën van een kapotte dynamo in Italië afgelopen juni) en set nieuwe Bridgestone S21 kan ik er voorlopig weer ff tegen.
Het was ff slikken toen ik de rekening gepresenteerd kreeg maar dan heb je ook weer wat. :X
Nu enkel nog wachten tot het witte strooigoed weg geregend is....
 
heb een paar 43mm showa bpf vorkdoppen teab ,pasten niet op een 41mm dus,sorry dat ik het hier aan bied maar misschien dat iemand er heil in ziet om z,n blade wat te opgraden...
full
 
[afbeelding]
Zo, mijn brommer ook weer klaar voor 2017.
Na een grote beurt inclusief kleppen stellen, nieuwe accu (naweeën van een kapotte dynamo in Italië afgelopen juni) en set nieuwe Bridgestone S21 kan ik er voorlopig weer ff tegen.
Het was ff slikken toen ik de rekening gepresenteerd kreeg maar dan heb je ook weer wat. :X
Nu enkel nog wachten tot het witte strooigoed weg geregend is....

Goed bezig Ron!!! :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan