Het Geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 80

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmm ... tja mijn appartement staat te koop dus prio's herken ik wel.

na afgelopen jaar begin ik op 0 dit jaar rummie
In 2015 eindelijk een rondje met de CB gedaan, was echt weer lekker om te gaan. Kon helaas niet tippen aan het knallen op de Blade.

In 2016 3 huizen verkocht en probeer nu weer wat op te bouwen, dus even pas op de plaats voor mij.

Komt echt wel weer een tijd....... ;)
 
In 2015 eindelijk een rondje met de CB gedaan, was echt weer lekker om te gaan. Kon helaas niet tippen aan het knallen op de Blade.

In 2016 3 huizen verkocht en probeer nu weer wat op te bouwen, dus even pas op de plaats voor mij.

Komt echt wel weer een tijd....... ;)

3 huizen doe ik je niet na,

heb al moeite mijn appartement te verkopen.

pas op de plaats komt nu heel dicht bij hier :/ ;)
 
Dan is het idd te doen, maar als je vol "open" wil zoals op een circuitdag dan is de ring geen ideale baan. Je hebt bijna 100 rondjes nodig om hem goed uit je hoofd te leren.


hehe de term ''vol open'' is eerder "kamikaze" is nog een ruim begrip ook op een circuitdag :P

er zit wel een verschil in inderdaad

volg mij maar eens een dagje heen en terug :P
via heerlen binnendoor op een donderdag of vrijdag is helemaal een verademing, geen controles weinig verkeer.
en je kan vloeiend door rijden
 
hehe de term ''vol open'' is eerder "kamikaze" is nog een ruim begrip ook op een circuitdag :P

er zit wel een verschil in inderdaad

volg mij maar eens een dagje heen en terug :P
via heerlen binnendoor op een donderdag of vrijdag is helemaal een verademing, geen controles weinig verkeer.
en je kan vloeiend door rijden

Ach, "vol open" is tegenwoordig met iets meer verstand dan 15 jaar geleden. ;) Het kamikaze is er wel vanaf.
Ringteller staat op >1500, circuitdagenteler op >200. Ik ben Rossi niet maar weet wel een beetje wat ik doe op een motor :+
 
Ach, "vol open" is tegenwoordig met iets meer verstand dan 15 jaar geleden. ;) Het kamikaze is er wel vanaf.
Ringteller staat op >1500, circuitdagenteler op >200. Ik ben Rossi niet maar weet wel een beetje wat ik doe op een motor :+


Ik begon 2014. Wijzer te worden :o

Althans O-)


Maar we begrijpen elkaar _O-
Jouw aantallen haal ik niet :')
 
@elcaptain


3dagen ales ,
4dagen mettet
Spa 1
2 dagen Assen

15 dagen zolder 2 sprintraces

25 rondjes ring


Kwa aantallen loop ik achter :9 _O-
 
Laatst bewerkt:

Jaaaaaa
Voor en na.... nu nog uitproberen:

full
 
zo het spul staat weer binnen :9~ :9~
twas toch nog wel frisjes

Gister munsterland aangedaan, veel woei! Vandaag de achterhoek blij gemaakt met t geluid van mn blade en dat was voornamelijk wat frisjes aan de vingertjes. Vandaag wel veul drukker qua motoren in vergelijking met gister, en veel leeggelopen bejaardenwoningen op de weg op de fiets in kuddevorm!
 
zo het spul staat weer binnen :9~ :9~
twas toch nog wel frisjes


Dat was het zeker na een uurtje in het leer en met zomerhandschoenen maar wel heerlijk gereden en wat rijdt de blade weer lekker met een nieuw setje TW en ketting.

Minpuntje , weer een van mijn kortere zomeravondroutes verneukt door er 60 km van te maken met de bijbehorende drempeltjes voor en na de bocht :(
 
zo nog maar eens even wat voor de RS
aan geschaft als het goed is zou die nou
tegen de honderd aan moeten gaan hikken *O* *O*
dat is wel een mooie snelheid voor dat ouwe bakje
liep eerst goed 80km
full
 
Gezocht!! kentekenplaathouder van ten Kate racing voor fireblade sc57. Als iemand er eentje heeft liggen hoor ik het graag.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan