Het Geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 80

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan dit eens proberen:
Mothers Wax - Mag & Aluminum Polish

Werkt uiteraard niet als je uitlaat bijna doorgeroest is ;)

Nee hij is zeker niet doorgeroest het is meer beginnende oppervlakkige roest.
Aangezien de motor verder punt gaaf is wil in natuurlijk ook uitlaat netjes hebben.
Maar ga die combinatie zeker een proberen!
P.S. nog een foto na een kleine poetsbeurt.
nno5zt.jpg
 
Ben benieuwd naar morgen. Marqués op pole.
't is te hopen voor hem dat ie erop blijft zitten want hij ligt er de laatste tijd nogal eens naast....
Zeker daar met een asfaltlaag die zo glad is als golfkarton. :X
 
Zeker Jammer, Maar begrijpelijk.
hoop dat je iets leuks vind Chantal en dan het goede gevoel krijgt!
Misschien dat je nog eens terug op de Blade komt!

Motor ziet er strak uit en mooie kleurstelling er zal vast iemand gelukkig mee worden!
Succes met de verkoop!

Hij staat niet meer te koop. Kon het niet over m'n hart verkrijgen. Ik denk dat ik eerst nog maar eens een cursusje ofzo doe op de blade. Verkopen kan altijd nog.
 
Hij staat niet meer te koop. Kon het niet over m'n hart verkrijgen. Ik denk dat ik eerst nog maar eens een cursusje ofzo doe op de blade. Verkopen kan altijd nog.

Chantal denk maar zo" het gaat niet om de snelheid maar om de kwaliteit" dan komt de snelheid vanzelf!
 
Hij staat niet meer te koop. Kon het niet over m'n hart verkrijgen. Ik denk dat ik eerst nog maar eens een cursusje ofzo doe op de blade. Verkopen kan altijd nog.


Gelukkig, het blijft voor mij ook een van de mooiste Blade's. *O*

Op deze heb ik 75.001 km gereden. Ja echt dat stond op het tellertje bij inruil.


full
 
Goed Steven, Alive and kicking zeg maar. Inmiddels al weer bijna 40.000 op de BMW gezet. Dus ik zit nog steeds On the Dark site om met de woorden van Kea te spreken. ;)

Met jou ook alles goed neem ik aan?
Kijk hier sinds lange tijd weer eens, wordt m'n naam genoemd :o

Nosmo :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan