Het Geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 80

Status
Niet open voor verdere reacties.
1 wheel kennende houdt hij zich aan woord :Y :Y
Hahahaha nou en of O-)

Maar hou je adem nog niet in hoor, met de huidige cycles rij ik nog een jaartje of 2 a 3 door en dan is het zover denk ik....moet ook even aan het idee wennen dat het gat naar een nieuwe SP (die dan ook in fluor Repsol gespoten moet worden natuurlijk) wat groter is dan naar de vorige editie van de Blade, wat zijn die Honda's ineens achtelijk duur :X :(
 
Hahahaha nou en of O-)

Maar hou je adem nog niet in hoor, met de huidige cycles rij ik nog een jaartje of 2 a 3 door en dan is het zover denk ik....moet ook even aan het idee wennen dat het gat naar een nieuwe SP (die dan ook in fluor Repsol gespoten moet worden natuurlijk) wat groter is dan naar de vorige editie van de Blade, wat zijn die Honda's ineens achtelijk duur :X :(

Dat is het precies. Zo'n sp is erg mooi maar eigenlijk te duur. Dat geld kan ik beter voor andere dingen gebruiken.
 
Die gaat er bij mij denk ik wel komen, maar moet nog even wachten, eerst verbouwingen waar ik wel 2 van die dingen van kan halen en ben nog veel te blij met mn Repsol die nog geen 20 gelopen heeft, uiteraard zal het dan de SP worden, je bent poser of niet :P 8-)
Je kan a.s. zondag nog de poser uithangen op Zandvoort O-)
 
Vorige week maandag zijn de eerste meters op het circuit al gereden en zaterdag mocht de Blade eindelijk weer eens naar buiten. Die winter heeft veel te lang geduurd. Maar goed, dat euvel hebben we ieder jaar :P

Ieder jaar besef je toch dat een hele fijne motor hebben. Wat een machine is die Blade toch :}
 
Hahahaha nou en of O-)

Maar hou je adem nog niet in hoor, met de huidige cycles rij ik nog een jaartje of 2 a 3 door en dan is het zover denk ik....moet ook even aan het idee wennen dat het gat naar een nieuwe SP (die dan ook in fluor Repsol gespoten moet worden natuurlijk) wat groter is dan naar de vorige editie van de Blade, wat zijn

die Honda's ineens achtelijk duur :X :(


jep :Y :^


mocht ik mijn appartement verkopen ... (na een jaar nog niet gebeurd) ga ik wel weer eens verder kijken ..

mijn arm is en blijft een wrak .. na de breuk van vorig jaar
 
Vorige week maandag zijn de eerste meters op het circuit al gereden en zaterdag mocht de Blade eindelijk weer eens naar buiten. Die winter heeft veel te lang geduurd. Maar goed, dat euvel hebben we ieder jaar :P

Ieder jaar besef je toch dat een hele fijne motor hebben. Wat een machine is die Blade toch :}
Is heel erg maar de mijne staat al 8 maanden stil, elke keer dag ik zou kunnen rijden is het rukweer, hebben we eindelijk eens een mooie dag ben ik ofwel weg, aan het werk of papadienst :P

Komt snel, heb al wel Spa geboekt, lekker in de zeer snelle groep meeknallen :o *O*
 
jep :Y :^


mocht ik mijn appartement verkopen ... (na een jaar nog niet gebeurd) ga ik wel weer eens verder kijken ..

mijn arm is en blijft een wrak .. na de breuk van vorig jaar
Nog steeds ?? Duik de sportschool dan eens in slappie, ken iemand die zegt altijd MTFU :9 })

Maar serieus, klote dat je er nog zo'n last van hebt, sjesus hee -O-
 
Krijg zondag bezoek in de ochtend maar wat is er dan ? Kan 2e helft vd middag even langsrijden indien de moeite :+
Laatste sessie is een wedstrijdje bij MSL. Die is leuk. Moet het wel droog blijven die dag anders sta ik de rest aan te moedigen vanuit de pitbox :P
 
Is heel erg maar de mijne staat al 8 maanden stil, elke keer dag ik zou kunnen rijden is het rukweer, hebben we eindelijk eens een mooie dag ben ik ofwel weg, aan het werk of papadienst :P

Komt snel, heb al wel Spa geboekt, lekker in de zeer snelle groep meeknallen :o *O*
8 maanden...netjes! Het is maar goed dat jij er mee op vakantie gaat, want anders zou je nog minder rijden met de Blade dan dat ik doe.

Welke dag ga je rijden op Spa?
 
Net de stap gezet en bij trackdays4all een "trackday4starters" geboekt op 9 juli. Eerst maar eens rustig proberen of dat circuit rijden een beetje leuk is.... en of ik het een beetje kan. Hotel is ook geboekt, dus no more excuses.
 
Net de stap gezet en bij trackdays4all een "trackday4starters" geboekt op 9 juli. Eerst maar eens rustig proberen of dat circuit rijden een beetje leuk is.... en of ik het een beetje kan. Hotel is ook geboekt, dus no more excuses.
Weet waar je aan begint....als je eenmaal op het circuit geweest bent, ben je verkocht 8-)
Heel leuk om te doen en nog leerzaam ook :t
 
Iemand interesse in een Hepco & Becker Sportrack voor model 2012?



cathondasportrack670915.jpg
 
Net de stap gezet en bij trackdays4all een "trackday4starters" geboekt op 9 juli. Eerst maar eens rustig proberen of dat circuit rijden een beetje leuk is.... en of ik het een beetje kan. Hotel is ook geboekt, dus no more excuses.

Is echt heel erg leuk en leerzaam.
Voor je het weet durf jij hem lekker de bocht in te leggen.
Maar weet waar je aan begint eens op het circuit geweest blijft de drang om dit vaker te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan