Het Geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 80

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is echt heel erg leuk en leerzaam.
Voor je het weet durf jij hem lekker de bocht in te leggen.
Maar weet waar je aan begint eens op het circuit geweest blijft de drang om dit vaker te doen.

Eerst maar eens een dagje proberen. Vind ik het leuk.... Dan laten de financiën nog wel wat dagen toe op dit moment.
 
Vandaag weer lekker gereden rondom Eindhoven. Was even bang dat mn voorband lek was,
(Was vorige keer nogal veel lucht uit) maar gelukkig was nu alles goed.
 
Laatst bewerkt:
Na veel lezen hier eindelijk nieuwe brommer gekocht :)
Had al een blade uit 1992 :) dus aktief in het 900rr topic.



1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg
 
Wat vinden jullie van onderstaande occasion?

de grootste in nieuwe en tweedehands motoren

Qua prijs en kilometerstand erg interessant maar zoals in de advertentie vermeld staat is het topkuipsteun bevestigingspunt op het frame afgebroken geweest. Volgens de verkoper kwam dit or het omvallen van de motor maar dit lijkt mij nogal stug.

afgebroken steun en achterkant opnieuw opgebouwd als 2013 model, waarom zou dat dan gebeurt zijn :? km stand wel erg laag voor het bouwjaar.

Als iets te mooi is om waar te zijn dan is dat meestal ook zo.
 
afgebroken steun en achterkant opnieuw opgebouwd als 2013 model, waarom zou dat dan gebeurt zijn :? km stand wel erg laag voor het bouwjaar.

Als iets te mooi is om waar te zijn dan is dat meestal ook zo.

Ben ik het ook wel mee eens!
Het is heel verleidelijk om te kopen maar dit is te mooi om waar te zijn ben ik bang. Kmstand kan best, zelf rij ik de laatste 3 jaar ook niet veel. Maar de ombouw en gebroken steun is wel argwanend in mijn ogen.
 
Wat vinden jullie van onderstaande occasion?

de grootste in nieuwe en tweedehands motoren

Qua prijs en kilometerstand erg interessant maar zoals in de advertentie vermeld staat is het topkuipsteun bevestigingspunt op het frame afgebroken geweest. Volgens de verkoper kwam dit or het omvallen van de motor maar dit lijkt mij nogal stug.

Heb bij de mijne nog is ff gekeken! Of het echt stug is dat zo 1 van die beugels afbreekt met het vallen vind ik eigenlijk niet de hele voorkant hangt aan die twee beugels. Het verhaal kan dus wel kloppen!

Het is Natuurlijk wel n fijt dat ie flink schade heeft gehad omdat het achterkantje ook is vervangen dus dan word het al goed kijken of alles netjes is gemaakt! Onder de kappen Kun je niet echt kijken.

Ik vind zelf de kleurstelling niet kloppen zo maar dat is persoonlijk!
 
Oh shit dit klinkt heel erg slecht zo niet in het meest positieve geval einde carriere.
Hopelijk komt hij de eerste uren goed door.
 
Meest recente berichten, wordt je ook niet vrolijk van. Schijnbaar komt het ziekenhuis vanmiddag om 12.30 met een update.
 
Niet echt de update, waar ik op gehoopt had. Zegt vrij weinig over de huidige stand van zaken.

Red Bull Honda World Superbike Team rijder Nicky Hayden is op woensdag 17 mei betrokken geraakt bij een ongeval terwijl hij met een fietstraining bezig was in de buurt van Rimini, Italië.

Na het ongeluk is Nicky ter plekke behandeld door een medisch team en hierna per ambulance vervoerd naar een ziekenhuis in de buurt van Rimini. Toen zijn conditie gestabiliseerd was is hij overgeplaatst naar het Maurizio Bufalini ziekenhuis in Cesena en momenteel verblijft hij hier op de intensive care.

Leden van zijn team en zijn verloofde zijn nu bij hem in het ziekenhuis.

We willen iedereen bedanken voor hun lieve berichten en support en ook de mensen die Nicky behandelen. Zodra er een officieel statement over de situatie van Nicky Hayden wordt vrijgegeven door het ziekenhuis of Nicky’s familie, zal het team dit plaatsen.
 
Niet echt de update, waar ik op gehoopt had. Zegt vrij weinig over de huidige stand van zaken.

Uit een ander topic : "ik lees net ook dat onder Italiaanse wetgeving er geen medische details mogen worden gedeeld met de buitenwereld tot de doktoren met de familie hebben gesproken. Gezien zijn moeder en broer nog onderweg zijn wordt het nog wel even wachten tot we echt iets concreets zullen weten"
 
Vraagje over uitlaten....

Volgende week zaterdag haal ik de blade op met stock :N uitlaat...

Dus die moet vervangen worden.

Wat is een goede niet extreem dure uitlaat? belangrijk is dat die de vorm van de kont goed volgt.

De Akra is erg mooi maar zover ik het vind alleen in carbon en echt belachelijk duur.
Moet dB killer inzitten voor eventuele ritjes naar DLD.

Iemand een goede tip/advies/winkel?
 
Vraagje over uitlaten....

Volgende week zaterdag haal ik de blade op met stock :N uitlaat...

Dus die moet vervangen worden.

Wat is een goede niet extreem dure uitlaat? belangrijk is dat die de vorm van de kont goed volgt.

De Akra is erg mooi maar zover ik het vind alleen in carbon en echt belachelijk duur.
Moet dB killer inzitten voor eventuele ritjes naar DLD.

Iemand een goede tip/advies/winkel?
Je zou hier eens kunnen kijken/informeren.
Uitlaten - Pajic
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan