Het Geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 80

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op marktplaats staat n mooie lazer uitlaat echt n dik geluid !

Laser x-treme uitlaat demper cbr 1000 rr 04-07 sportuitlaat
http://link.marktplaats.nl/m1146194...tm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
Ad
Laat ik die nou toevallig ook onder mijn blade hebben hangen....
20150414_115631_zpscaulwwom.jpg
 
Vraagje over uitlaten....

Volgende week zaterdag haal ik de blade op met stock :N uitlaat...

Dus die moet vervangen worden.

Wat is een goede niet extreem dure uitlaat? belangrijk is dat die de vorm van de kont goed volgt.

De Akra is erg mooi maar zover ik het vind alleen in carbon en echt belachelijk duur.
Moet dB killer inzitten voor eventuele ritjes naar DLD.

Iemand een goede tip/advies/winkel?

Deze Leo zit er bij mij onder. Vind persoonlijk 1 dikke pijp mooier :)

 
Haha ik zoek zelf n akra met e keur voor 2009/2012 model krijg ik ook niet gevonden
Maar daarom had ik die kap al gezien dus kleine moeite om hem jou te laten zien!

Veel plezier er mee!
Ik wil graag de akra ook, maar tandjes wat is die duur vergeleken met andere merken...
 
Het "probleem" van een 2004-2007 blade is dat er niet heel veel nieuwe dempers meer leverbaar zijn. Bij mijn eigen R6 is dat nog erger. Fabrikanten richten zich allemaal op de laatste modellen.

Mijn tip : Dekker Motor Parts uit Hapert voor motoren, onderdelen en accessoires

Das nog een verdomd moi piepke :Y

En gebruikt hoeft niet duur te zijn, zoveel blades van dat type rijden er nu ook weer niet dus het zal geen storm lopen. Heb mijn uitlaat vorig jaar op MP gehad omdat ik een akra te koop wist. Hoogste bod 125 euro -O- Heb hem mooi laten zitten :Y

Heb dezelfde Leo als Chris, zijn wel erg luid. Ik heb er een DB killer voor gemaakt die iets korter is dan de standaard killer en met grotere doorlaat. Nu klinkt ie " beschaafd " sportief ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan