Het Geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 80

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt wel goed met die ouwe :)

Vanmorgen nieuw voorbandje gehaald, oude begon aardig te cuppen B| en vanmiddag ff de a73 tot roermond afgeragd om hem ff warm te rijden,terug binnendoor gereden om bochtjes te maken. Altijd weer lekker zo'n nieuw voorbandje :9 en wat een heerlijk temperatuurtje 8-)
Bandje moest ff ingereden worden, zondag vroeg weer op pad met mijn gixxer maatje en moet hem wel kunnen bijhouden :)
 
Ik moet werken...... balen. Lekker rij-weer. Maar zondag waarschijnlijk ritje omg. Eindhoven met wat muzikant-vrinden die ook rijden.

Veel plezier alvast!

Hier al even thuis en weer een dikke 650km op het tellerke gezet, heen binnendoor en daar nog een mooie ronde gemaakt. Alleen terug een heel stuk over de snelweg want het begon al te schemeren...
Maatje van me uit Almelo had enige tijd geleden een 2002 Black Bird gekocht dus er moest ff uitgebreid getest worden *D
Moet zeggen dat ondanks gewicht en het verschil in bouwjaar, de BB goed bij kon blijven zowel in de ruimere bochten als op de Autobahn :]
 
Veel plezier alvast!

Hier al even thuis en weer een dikke 650km op het tellerke gezet, heen binnendoor en daar nog een mooie ronde gemaakt. Alleen terug een heel stuk over de snelweg want het begon al te schemeren...
Maatje van me uit Almelo had enige tijd geleden een 2002 Black Bird gekocht dus er moest ff uitgebreid getest worden *D
Moet zeggen dat ondanks gewicht en het verschil in bouwjaar, de BB goed bij kon blijven zowel in de ruimere bochten als op de Autobahn :]

Tis ook een Honda :t
 
Vanmorgen nieuw voorbandje gehaald, oude begon aardig te cuppen B|

Heb jij een goed adres voor motorbanden in de regio ? Mijn "oude" adres doet alleen nog maar continental banden en ik wil de nieuwe dunlops. Misschien haal ik zo de wielen al uit de motor, daar is het teminste koel :+
 
Heb jij een goed adres voor motorbanden in de regio ? Mijn "oude" adres doet alleen nog maar continental banden en ik wil de nieuwe dunlops. Misschien haal ik zo de wielen al uit de motor, daar is het teminste koel :+

Huybers Schijndel

Ps ik rij ook met conti is een goeie keus geweest super blij mee
Ik reed eerst ook met dunlop 😎
 
Heb jij een goed adres voor motorbanden in de regio ? Mijn "oude" adres doet alleen nog maar continental banden en ik wil de nieuwe dunlops. Misschien haal ik zo de wielen al uit de motor, daar is het teminste koel :+

Ga al jaren naar Schoenmakers in Groesbeek; niet echt regionaal misschien.
Eigenaar rijdt ook motor en prijzen zijn stuk vriendelijker dan bij de dealer.
 
Huybers Schijndel

Ps ik rij ook met conti is een goeie keus geweest super blij mee
Ik reed eerst ook met dunlop 😎

De sportcontact 3 is een erg goede band, dat kan altijd nog maar ik zou nu graag de dunlop sportsmart max willen proberen.

Ga al jaren naar Schoenmakers in Groesbeek; niet echt regionaal misschien.
Eigenaar rijdt ook motor en prijzen zijn stuk vriendelijker dan bij de dealer.

Is niet heel erg in de buurt maar ik heb daar in dichtbij wel een collega wonen die nog amper heeft gereden met zijn nieuwe bmw motor. Dus misschien is dat te combineren.
 
18673091_1055551171212963_8952152002604652785_o.jpg


En ze staat bij mij in de tuin :)
Wereld van verschil met de oude blade :)
 
Nu ik ze toch.moet bestellen doe ik dat in Duitland en draai de banden (incl balanceren) er op bij de lokale doe t zelf garage. Dat scheelt toch weer 130 euro op een set.
 
Oef / vandaag een km of 190 gereden.
Soms toch wel warm, maar wel lekker gereden.
Nu moe hahaha

Trouwens - met dit weer is die lederen overall best moeilijk uit te krijgen. Nog tips? (Moet er bij zeggen zat het ding uitdoen altijd wel een probleempje is, maar met deze warmte helemaal).
 
Oef / vandaag een km of 190 gereden.
Soms toch wel warm, maar wel lekker gereden.
Nu moe hahaha

Trouwens - met dit weer is die lederen overall best moeilijk uit te krijgen. Nog tips? (Moet er bij zeggen zat het ding uitdoen altijd wel een probleempje is, maar met deze warmte helemaal).

Ik doe altijd n thermo onderpak aan die ook geschikt is met warm weer!
Dan is het uitdoen geen probleem.
 
Dan zal ik hem eens uit de verpakking halen :+ .
Heb dat al wel. Al heb ik erg veel moeite om de "1e arm" uit het pak te wurmen. Het lijkt bijna op moderne dans ofzo. Na 2 minuten ga ik meestal maar op de mouw zitten en probeer ik mijn arm er uit te trekken. Niet super handig. ;(
 
Laatst bewerkt:
Dan zal ik hem eens uit de verpakking halen :+ .
Heb dat al wel. Al heb ik erg veel moeite om de "1e arm" uit het pak te wurmen. Het lijkt bijna op moderne dans ofzo. Na 2 minuten ga ik meestal maar op de mouw zitten en probeer ik mijn arm er uit te trekken. Niet super handig. ;(

Haha Zijn daar filmpjes van?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan