BMW Sportboxer topic - deel 19 (still going strong )

Status
Niet open voor verdere reacties.
https://www.lidl-shop.nl/ULTIMATE-SPEED-Zelfstarter-met-powerbank/p100206433

Acculader bij de LIDL

Productbeschrijving

2-in-1 starthulp voor auto‘s en krachtige powerbank met 2 USB-aansluitingen en micro-USB-aansluiting voor smartphones, tablets en meer
Direct starten zonder langdurig, opnieuw opladen met een krachtige kortstondige startstroomimpuls van 200 A
Geïntegreerde LED-zaklamp met knipperfunctie
Technische specificaties
8000 mAh-Powerbank met 2 USB-aansluitingen (1 A / 2 A) en micro-USB-aansluiting (5 V / 1 A)
Stroomimpuls: 200 A / 12 V
Toebehoren
Inclusief oplader en starthulpkabels
 
tijd om de druppellader zijn werk te laten doen,
want de zon wint aan kracht, als de wegen weer schoongespoeld zijn (van pekel) kunnen we de weg op.
 
De S komt voorlopig niet van zun plek dus eindelijk besloten om maar eens een paddock stand voor de voorkant te gaan kopen. Iemand nog een goede aanbeveling?
 
wobbert :W

ik zit voor mn eigen motor aan een abba superbike stand te kijken. Krikje onder het blok en klaar.. 2 voetjes van de vloer

Maar de onderkuip van zon S is dicht zeker?

CIww7QP.jpg
 
wobbert :W

ik zit voor mn eigen motor aan een abba superbike stand te kijken. Krikje onder het blok en klaar.. 2 voetjes van de vloer

Maar de onderkuip van zon S is dicht zeker?

[afbeelding]

Wat heb je eigenlijk voor motor? Ook een S dus?

Maar ik zoek iets voor de voorkant.Kuip is dicht ja.
 
Laatst bewerkt:
HELP!!!!

ik heb mijn 11je uit elkaar gehaald, tenminste bijna dan |(

Ik wil namelijk ook de telelever-arm er ook af hebben, echter .... die wil niet.
full

Bout (3) zat een beetje vast. Dus eerst wat warmte toegevoegd, hielp (ongeveer) niets. Daarna kruipolie, niets. Meer kruipolie, langer gewacht, niets. Nog maar eens warmte, niets.
De bout draaide een heel klein beetje iedere keer, dus ik dacht dat 'ie op een gegeven moment wel los zou komen. Helaas, het gereedschap gaf het als eerste op. Dop gebroken. Andere dop gebruikt, alleen is die er een aantal keer vanaf geschoten en nu is de bout niet meer de mooiste (maar nog steeds wel de vastste).

Heeft iemand hier nog briljante ideeën of een metaal bewerker die dit wel kan?
 
HELP!!!!

ik heb mijn 11je uit elkaar gehaald, tenminste bijna dan |(

Ik wil namelijk ook de telelever-arm er ook af hebben, echter .... die wil niet. [afbeelding]
Bout (3) zat een beetje vast. Dus eerst wat warmte toegevoegd, hielp (ongeveer) niets. Daarna kruipolie, niets. Meer kruipolie, langer gewacht, niets. Nog maar eens warmte, niets.
De bout draaide een heel klein beetje iedere keer, dus ik dacht dat 'ie op een gegeven moment wel los zou komen. Helaas, het gereedschap gaf het als eerste op. Dop gebroken. Andere dop gebruikt, alleen is die er een aantal keer vanaf geschoten en nu is de bout niet meer de mooiste (maar nog steeds wel de vastste).

Heeft iemand hier nog briljante ideeën of een metaal bewerker die dit wel kan?

Kop eraf boren, 2 en 3 (en evt meer indien rot) bestellen. Er zijn ook speciale doppen die op een rondgedraaide zeskant vastgrijpen, net zoals er linkse uitdraaiers zijn voor rondgedraaide binnenzeskanten.
 
Laatst bewerkt:
Thnx MasterTommy. Heb je ook nog ideeen voor de as? Want tot nu toe heb ik de as niet tegen hoeven houden, dus ik ben bang dat die ook een beetje vast zit
 
Thnx MasterTommy. Heb je ook nog ideeen voor de as? Want tot nu toe heb ik de as niet tegen hoeven houden, dus ik ben bang dat die ook een beetje vast zit

Ik zou eerst even focussen op het loshalen/onschadelijk maken van de bout, en daarna kan je die as er gewoon uit rammen mbv een verlengstuk. Als je de as er uit hebt kan je bekijken wat er allemaal is overleden en wat je dus moet bestellen.
 
Zoektocht naar de paddock-stand voorzijde heeft een mooi universeel model opgeleverd bij RAD.EU. Maar is dit dan ook echt universeel? Staan verder geen specs bij ....

Edit, info van RAD: Deze paddockstand heeft een instelbare breedte van 22 cm - 26 cm. Dan moet het vast 'universeel' genoeg zijn ;)



Paddock.JPG
 
Laatst bewerkt:
Zoektocht naar de paddock-stand voorzijde heeft een mooi universeel model opgeleverd bij RAD.EU. Maar is dit dan ook echt universeel? Staan verder geen specs bij ....

[afbeelding]

Ik ben niet zo'n fan van die dingen, als je een beetje grof bent terwijl ie op dat ding staat ligt ie er af. Ik gebruik er zelf eentje die onderin de vork gaat met een nokje, staat een stuk steviger. Maar dan moet er wel een gaatje onderin de vork zitten en bij een telelever is dat niet altijd het geval.

lightech-front-paddock-stand-gp-12692-p.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ah, zo'n uitvoering had ik nog niet gezien. Geloof best dat dat wat stabieler is.
Geen idee of er gaatjes zitten maar de ander voldoet.
 
Beste belanghebbende,


even kort spammen, wegens verkoop van dit mooi staaltje BMW NAKED Power!

Indien iemand nog een mooie dikke BMW zoekt, dan is onderstaande misschien een optie....


DSCN5173_zpsrbfofmkc.jpg



Contact over foto's en verdere gegevens kan via email: qwiktune81@hotmail.com

omgeving midden Limburg

groetjes Danny :W
 
Om maar weer eens wat te plaatsen hier, 't is tenslotte winter en erg rustig ;-)

Als het iets warmer wordt is het de bedoeling om nieuwe remleidingen aan de voorzijde te monteren. De laatste keer, als in 10 jaar geleden, moest ik nog mijn remhendel ingeknepen houden en een aantal uur vastzetten. Is/was dat een fabeltje, want ik zie dat eigenlijk nergens (meer) gebeuren...
 
idd, door spanning op de remhendel (niet te veel) te zetten, stijgen eventuele luchtbelletjes tot in het reservoir van de rempomp. Dit om zeker te zijn dat er geen belletjes meer inzitten. Paar maand geleden ook nieuwe leidingen vooraan, en toch ook een nachtje zo laten rusten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan