1 t/m 3 juli 2016 (BMW) toerrit Heimbach (Eifel)

Boxertall

MF veteraan
12 okt 2004
1.858
77
Loosdrecht
Wie gaat er mee ?!

Na 2 keer Bad Fredeburg en 1 keer Andreasberg gaan wij in 2016 naar de Eifel!
De eerste 2 keer werden vlekkeloos georganiseerd door de godfather van de BMW Toertocht: Janc'borg. Vorig jaar gingen wij op pad met Pop-Up reisbureau ‘Ronnies Reisburo’ welke al weer voor de trip werd opgedoekt…...

RonReisburo_zpsca16d240.jpg


Na overleg met Ronnie en de zegen van de BMW tourrrit godfather te hebben ontvangen, zijn er dit jaar weer nieuwe reislijderts en een nieuwe bestemming, wij gaan naar…..

HeimbachSlotKerk.jpg


En om helemaal precies te zijn: Hasefeld een klein gehucht tegen Heimbach in de Eifel aangeplakt.

Net als vorig jaar is de aankondiging lekker op tijd, was ook wel nodig want dit weekend was de 3e optie. De 1e en 2e keuze waren reeds volgeboekt….. :X



Het Plan

Vrijdag 1 t/m zondag 3 juli 2016 organiseren RSL, 1PK, BoxerDame & Boxertall een meerdaagse biertoertocht naar de prachtige Eifel.

Na Hotel die Welt en Hotel Der Holländer verblijven wij deze keer in Pension Haus Diefenbach in Heimbach aan de Ruhrsee. Primo plek voor “Ootje baden”.

Linkje naar het hotel : klik.

24227_1.jpg


Pension Haus Diefenbach is een TourenFahrer partner hotel met dus alle voorzieningen voor motorfietsen.

Reserviert_zps9pagef7h.jpg



Ralf, Gabi & Tobias rijden zelf ook en verzorgen een perfect verblijf.


Gabi wordt op handen gedragen…. :+

Motor%20Trips%202006%20105_zpsmetsdqaj.jpg


Ralf heeft altijd de ‘geheimtip’: welke RT wordt er nu weer ingezet als onopvallende politie brommert….

Sneaky RT

zijn ook niet te vertrouwen die RT rijderts…. :P


Motor%20Trips%202006%20103_zpsmgusmlkx.jpg




Het hotel heeft een zwembad, een sauna en een geweldige waardering op de diverse sites.
Belangrijker: wij zijn er zelf meerdere malen geweest en kunnen uit ervaring garanderen dat het wel snor zit.
Verder serveren zij het lokale ambachtelijke ongefilterde bier…. :}

38ae0-eifel.jpg


Wat gaan wij doen

Aangezien wij naar de Eifel gaan is er een andere verzamelplaats dan het vertrouwde Doesburg: vrijdag 1 juli om 10:00 uur wordt iedereen verwacht in de omgeving van Weert (wij hebben een uitbaterij op het oog, maar moet nog even afgerond worden).

Een krap uurtje later vertrekken wij via zeer zuidelijk Limburg, België (zodat iedereen het Duitse asfalt weet te waarderen… _O-) naar de Eifel waar wij een aantal mooie wegen zullen meepakken die in het weekend voor motorrijders gesloten zijn.
Bij aankomst in Haus Diefenbach wacht ons een 'biker menu'.


Zaterdag na een fantastisch ontbijt gaan wij een rondje rijden over wegen die ook in het weekend zijn opengesteld voor motorfietsen….. :X :P
's Avonds is er de 'Grill Abend' met 1 biertje van het huis.

image.jpg


Zondag na weer een geweldig ontbijt en het afrekenen gaan wij via een leuke route terug naar de heimat (of is dat: verlaten die heimat… :?)

Eet en plas pauzes worden nog gepland tijdens het maken van de routes die ruim voor vertrek zullen worden verspreid.


Kost Dat???????

Ach je kent een aantal personen en…. wij hebben de inboedel van ‘Ronnies Reisbureau’ overgenomen, dus voor plaatsing hier op het forum maar eens een maitje gestuurd aan de deelnemers van laatste trip en guess what…. Wij zijn nagenoeg uitverkocht…..

Het gaat om een knorren & knagen arrangement voor 2 nachten:

6 2-persoons kamers douche/toilet €133,80
2 2-persoons kamers douche & toilet gemeenschappelijk €113,80
4 2-persoons kamers douche/toilet/balkon €143,80

1 1-persoons kamer douche/toilet €143,80
1 1-persoons kamer met douche, toilet gemeenschappelijk €133,80
1 1-persoons kamer douche & toilet gemeenschappelijk €123,80

1 4-persoons blokhut Birke met douche/toilet €143,80

Prijzen zijn p.p. op basis van gespecificeerd aantal personen per kamer (dus… bezetting van 1, 2 of 4 personen :P) inclusief ontbijt & diner en geen drankjes!

Wij hebben tot begin januari een optie op alle kamers in het hotel, behalve het 'Buche' appartement.
Bij het definitief maken van de reservering dienen wij een aanbetaling van €45 p.p. over te maken, wij als jullie reislijderts zullen dit verzorgen (nadat jullie wat euros aan ons overgemaakt hebben… :P).

Het restant dient in het hotel cash of met pin te worden betaald.
Alle andere uitgaven zitten dus niet in het pakket en dienen zelf afgerekend te worden.

Net als vorig jaar zullen wij een hieronder een overzicht van de kamers bijhouden met de definitieve aanmeldingen (je hoeft dus niet verder in dit topic te zoeken….)

Op dit moment nog weer beschikbaar:

1 2-persoons kamer douche & toilet gemeenschappelijk
1 1-persoons kamer douche & toilet gemeenschappelijk


Kamer%20Indeling%202016_zpsjfkeognt.jpg



Routes

Tzt zullen hier de routes worden geplaatst.


Opwarm Tocht

Net als vorig jaar lijkt het ons leuk om weer een opwarm tocht te organiseren.
Ergens in april in het midden van het land.

Ik zeg: blijf dit topic volgen!!!!!!!!!!


Reserveren, Twijfelen en TerugTrekken…..

Zoals gemeld hebben wij tot midden januari een optie en dan dient de aanbetaling overgemaakt te worden.
Het bekende ‘onder voorbehoud’, ‘misschien’ en ‘ja tenzij’ zullen wij hier niet in opnemen: twijfel zoveel je wilt, vol = vol :P
Indien deelname toch niet kan doorgaan: verplichting tot betaling blijft bestaan echter er kan volop worden geruild en onderhands worden doorverkocht, wij willen het risico in ieder geval niet lopen tis tenslotte maar een hobby.


Klachten…..

Graag ter plaatse schriftelijk in 3-voud indienen bij Susi & Fritz.

image.jpg

image.jpg






Tot slot: zie disclaimer hieronder…. :P
 
Laatst bewerkt:
Ja, top! We zijn er ook weer bij en bedankt voor de "heads up"! Ergens in mei nog een pannekoeken tocht om vooraf weer ff aan elkaar te wennen??
 
Fijn dat jullie het stokje overnemen!
Mocht je hulp nodig hebben bij een opwarm tochtje midden Nederland?
Wij hebben al een toertje op de plank liggen.
 
Laatst bewerkt:
Jemig, dat ik ook nog mee mag zeg, na de afsplitsing van vorig jaar. :)


Als Thijs geen bezwaar heeft zouden mw.Ootje en ik de kamer met D/T willen hebben.

Via de mail kan Thijs een bezwaarschrift indienen. ;)
 
En bedankt voor jullie initiatief en de 'heads-up'! Het RS-forum heeft zich weer voltallig aangemeld. Misschien komt er deze keer een echte RS mee....
PeterD
 
Boxertall in de OP:
Wie gaat er mee ?!

Na 2 keer Bad Fredeburg en 1 keer Andreasberg gaan wij in 2016 naar de Eifel!
De eerste 2 keer werden vlekkeloos georganiseerd door de godfather van de BMW Toertocht: Janc'borg. Vorig jaar gingen wij op pad met Pop-Up reisbureau ‘Ronnies Reisburo’ welke al weer voor de trip werd opgedoekt…...

RonReisburo_zpsca16d240.jpg


Ja dat zijn van die louche figuren die als de buit binnen is met de noorderzon vertrekken.
Hij zal nu wel weer in een andere branche zitten; auto's of zo.

... zijn er dit jaar weer nieuwe reislijderts en een nieuwe bestemming, wij gaan naar…..


En om helemaal precies te zijn: Hasefeld een klein gehucht tegen Heimbach in de Eifel aangeplakt.

Nee he -O-
Eind jaren tachtig daar vaak in een groen pakkie rond gerend, met als verblijf IP-Vogelsang een speciaal schooltje van oom Adolf.


Na Hotel die Welt en Hotel Der Holländer verblijven wij deze keer in Pension Haus Diefenbach in Heimbach aan de Ruhrsee. Primo plek voor “Ootje baden”.

Mij niet gezien; de laatste keer dat ik ben wezen Ootjebaden in de Ruhrsee liep ik tussen de mortiergranaten.

Linkje naar het hotel : klik.

[afbeelding]

Pension Haus Diefenbach is een TourenFahrer partner hotel met dus alle voorzieningen voor motorfietsen.

Ralf, Gabi & Tobias rijden zelf ook en verzorgen een perfect verblijf.

Kijk dat zit wel snor.


Gabi wordt op handen gedragen…. :+

Niet door mij; ik heb een tennisarm.


Ralf heeft altijd de ‘geheimtip’: welke RT wordt er nu weer ingezet als onopvallende politie brommert….

Niet nodig, die is vast niet sneller als mijn RT. *D



zijn ook niet te vertrouwen die RT rijderts…. :P

Heeey :(



Het hotel heeft een zwembad, een sauna en een geweldige waardering op de diverse sites.
Belangrijker: wij zijn er zelf meerdere malen geweest en kunnen uit ervaring garanderen dat het wel snor zit.

Dat klinkt goed, alleen die snor hoeft niet mee

Verder serveren zij het lokale ambachtelijke ongefilterde bier…. :}

Voor mij niet iets om me over te halen

Wat gaan wij doen

Aangezien wij naar de Eifel gaan is er een andere verzamelplaats dan het vertrouwde Doesburg: vrijdag 1 juli om 10:00 uur wordt iedereen verwacht in de omgeving van Weert (wij hebben een uitbaterij op het oog, maar moet nog even afgerond worden).

Een krap uurtje later vertrekken wij via zeer zuidelijk Limburg, België (zodat iedereen het Duitse asfalt weet te waarderen… _O-) naar de Eifel waar wij een aantal mooie wegen zullen meepakken die in het weekend voor motorrijders gesloten zijn.
Bij aankomst in Haus Diefenbach wacht ons een 'biker menu'.

Klinkt goed, wie staat er dit jaar op het menu ?




Zaterdag na een fantastisch ontbijt gaan wij een rondje rijden over wegen die ook in het weekend zijn opengesteld voor motorfietsen….. :X :P

*O*

's Avonds is er de 'Grill Abend' met 1 biertje van het huis.

-O- :r



Zondag na weer een geweldig ontbijt en het afrekenen gaan wij via een leuke route terug naar de heimat (of is dat: verlaten die heimat… :?)

Wij, met Fries bloed, noemen dat het Heitelân .....




Ik zeg: blijf dit topic volgen!!!!!!!!!!

ja, ja !


Reserveren, Twijfelen en TerugTrekken…..

Ja dûh ....
dan moet er toch iets raars gebeuren :Y

Zoals gemeld hebben wij tot midden januari een optie en dan dient de aanbetaling overgemaakt te worden.
Het bekende ‘onder voorbehoud’, ‘misschien’ en ‘ja tenzij’ zullen wij hier niet in opnemen: twijfel zoveel je wilt, vol = vol :P
Indien deelname toch niet kan doorgaan: verplichting tot betaling blijft bestaan echter er kan volop worden geruild en onderhands worden doorverkocht, wij willen het risico in ieder geval niet lopen tis tenslotte maar een hobby.

Logisch. ;)
 
Laatst bewerkt:
Yes! We're in!
Alleen hoop ik niet dat we moeten dobbelen om de laatste kamer.... of doen we wie het eerst aankomt?
De site van het hotel meldt:
Ausstattung
7 Doppelzimmer mit Dusche & WC
4 Doppelzimmer mit Dusche & WC und Balkon

...en Rob doet een extra 2-persoons kamer in de pool! Maar goed, als we doen wie er het eerste is, heb ik er vertrouwen in. Neemt iemand een tentje mee voor degene die als laatste aankomt? Of moet 'ie gewoon retour, gevalletje jammer, eigen schuld .... moet je maar opschieten?
 
...en Rob doet een extra 2-persoons kamer in de pool! Maar goed, als we doen wie er het eerste is, heb ik er vertrouwen in. Neemt iemand een tentje mee voor degene die als laatste aankomt? Of moet 'ie gewoon retour, gevalletje jammer, eigen schuld .... moet je maar opschieten?


Geheimtip Rob!!! :+
 
Wij hebben geen bezwaar tegen het delen van de douche en toilet, hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Is er altijd iemand in de buurt om mijn rug lekker in te zepen.....
 
Wij hebben in beide 2 persoonskamers zonder douche & wc geslapen. Prima kamers, wc is echt om de hoek en er kan bij het zwembad gedoucht worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan